Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää että jotkut äipylit pukeutuu vauvanvaatteisiin eli kuviollisiin leggareihin ja tunikoihin

Vierailija
01.02.2018 |

Nämä versonpuoti ja noshkosh ja me&i ja metsola ja vastaavat lapselliset mallit ja kuosit. Ette näytä nuorelle saati suloiselle vaaville vaikka laittaisitte ihanat perhosleggarit ja kukkatunikan ja vaikka tutin suuhun. Pukeutukaa sentään aikuisten vaatteisiin aikuiset.

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne dry clean only -mekot, jakut ja neuleet, joita käytän töissä, sopivat aika huonosti jatkuvaan pyykkäykseen. Istuvuuskin on vähän niin ja näin, kun paino jojoilee raskauden ja imetyksen takia.

Niinpä olen hankkinut noista mainitsemistasi kaupoista sopivia leggareita ja huppareita, jotka voin nakata kuudenkympin pyykkiin aina pulautusvahingon jälkeen.

Missään tapauksessa en kuvittele olevani yhtä söpö kuin vauvani.

Vierailija
2/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kommentoi aina, kun mulla noita vaatteita, että ovat hienoja. Ja tykkään kyllä itsekin. Ovat mukavia ja käytännöllisiä.

Vierailija
4/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavia ja käytännöllisiä ovat varmastikkin, siksihän niitä vauvoille puetaan. Kotivaatteina menettelee aikuisella mutta julkisille paikoille, oh no!

Vierailija
5/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästäsi tulee paljon helpompaa sitten joskus kun opit olemaan miettimättä sitä mitä muilla on päällään.

Vierailija
6/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat puuttuu.

Vierailija
7/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen meillä töissä. Olen opettaja ja meidän koululla jossa samassa luokat 1-9 suurin osa alakoulun opettajista pukeutuu kuin lapset. On värikkäitä sukkahousuja ja mekkoja kaikissa mahdollisissa väreissä ja kuoseissa. Miksi se lasten kanssa työskentely tarkoittaa että pitää itsekin pukeutua lapseksi? Yksi näistä harrastaa myös kaikkein kamalinta hirvitystä eli lapsellisten vaatteiden lisäksi aikuisella on hiukset saparoilla.

Vierailija
8/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä jännä ilmiö. Äidit haluavat näyttää samanlaisilta kuin taaperonsa. Tuulipukupariskuntailu on vaihtunut mammavauvaduoiluun.

Vierailija
9/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästäsi tulee paljon helpompaa sitten joskus kun opit olemaan miettimättä sitä mitä muilla on päällään.

Juuri näin. Joku ehti sanoa tämän ennen minua.

Ps. Tämä on jo niiiin puitu aihe täällä, et uudempaa aihetta keksinyt? Minusta on nolompaa kytätä toisten vaatteita ja aloittaa siitä aina uudelleen ja uudelleen keskustelu anonyymina.

Vierailija
10/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään, mitä mieltä sinä tai kukaan muukaan vaatteistani on. Elämäni korkein tavoite on minimoida kaikki ylimääräinen vaiva ja epämukavuus, siksi myös vaatteet ovat mallia pese ja pidä, eikä kiristä mistään. Ei mulla kyllä edes ole taaperoa, tai lasta ylipäändä. 

Vierailija
11/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne dry clean only -mekot, jakut ja neuleet, joita käytän töissä, sopivat aika huonosti jatkuvaan pyykkäykseen. Istuvuuskin on vähän niin ja näin, kun paino jojoilee raskauden ja imetyksen takia.

Niinpä olen hankkinut noista mainitsemistasi kaupoista sopivia leggareita ja huppareita, jotka voin nakata kuudenkympin pyykkiin aina pulautusvahingon jälkeen.

Missään tapauksessa en kuvittele olevani yhtä söpö kuin vauvani.

Kyllä on saatavilla ihan aikuisillekin siistejä leggareita ja huppareita. Eli rennosti voi pukeutua ilman, että näyttää 3-vuotiaalta.

Vierailija
13/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta yhtään, mitä mieltä sinä tai kukaan muukaan vaatteistani on. Elämäni korkein tavoite on minimoida kaikki ylimääräinen vaiva ja epämukavuus, siksi myös vaatteet ovat mallia pese ja pidä, eikä kiristä mistään. Ei mulla kyllä edes ole taaperoa, tai lasta ylipäändä. 

Korkeat on tavoitteet sullakin. Lastenvaatteet sopii sinulle ja elämänasenteellesi mutta nyt puhutaan aikuisista joilla on aikuisten tavoitteet elämässä ja myös pukeutumisen soisi olevan.

Vierailija
14/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten potkupuku eli one piece on myös outo villitys. Adult Baby -syndroomaan näköjään arvellaan liittyvän.

http://2.bp.blogspot.com/-IUW168JDs6M/USSvAatEKxI/AAAAAAAAAb4/qKwYVDkV3…

Vierailija
15/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten potkupuku eli one piece on myös outo villitys. Adult Baby -syndroomaan näköjään arvellaan liittyvän.

http://2.bp.blogspot.com/-IUW168JDs6M/USSvAatEKxI/AAAAAAAAAb4/qKwYVDkV3…

Eikö tuo mennyt ohi jo aikoja sitten?

Vierailija
16/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Lastentarhassa naiset pukeutuu lasten tavoin: 

Talvella toppavaatteet, kesällä leggarit ja tunika.

Sisätiloissa: Jumppatossut, matalat sukat, leggarit, ja tunika.

Vierailija
17/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jotenkin pervolta kun aikuinen kulkee vauvan vaatteissa. Kuin kulkisi konttaamalla vaippa trikoissa keikkuen.

Vierailija
18/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.meandi.com/fi-fi/vaatteet/naiset/mekot-tunikat/rainbow-dress…

https://nosh.fi/product/3664/caro-housut-denim-look-musta

Sehän riippuu siitä, mitä ostaa, ei merkistä... ei nuo pahoja vaihtoehtoja ole!

Mutta kieltämättä jotkut ovat kamalia.

Kukin tyylillään!

Vierailija
19/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että aikuinen ei saisi käyttää värikkäitä tai kuosillisia vaatteita? Itse olen tällainen tylsä mustaa, valkoista ja harmaata perussiistiä vaatetta, joten mielestäni on vain hyvä, että edes joku muu tuo väriä katukuvaan. Ja koska kenenkään muun pukeutuminen ei muutenkaan ole minun päänsärkyni, kannattaa kokeilla.

Vierailija
20/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna messukeskuksessa kun siellä oli samaan aikaan jotkut lapsimessut ja lemmikkimessut. Kävelin jonkun lastenvaateständin ohi, missä oli sellaisia palmikko- tai narukuvioisia trikoovaatteita vauvoille ja taaperoikäisille. 

Ja sitten tajusin että siinä ympärillä oli joka kolmannella äidillä sellaiset samankuvioiset trikoot jalassaan. No repesin kyllä täysin, se oli niiin tautisen koomisen näköistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi