Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää että jotkut äipylit pukeutuu vauvanvaatteisiin eli kuviollisiin leggareihin ja tunikoihin

Vierailija
01.02.2018 |

Nämä versonpuoti ja noshkosh ja me&i ja metsola ja vastaavat lapselliset mallit ja kuosit. Ette näytä nuorelle saati suloiselle vaaville vaikka laittaisitte ihanat perhosleggarit ja kukkatunikan ja vaikka tutin suuhun. Pukeutukaa sentään aikuisten vaatteisiin aikuiset.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta yhtään, mitä mieltä sinä tai kukaan muukaan vaatteistani on. Elämäni korkein tavoite on minimoida kaikki ylimääräinen vaiva ja epämukavuus, siksi myös vaatteet ovat mallia pese ja pidä, eikä kiristä mistään. Ei mulla kyllä edes ole taaperoa, tai lasta ylipäändä. 

Korkeat on tavoitteet sullakin. Lastenvaatteet sopii sinulle ja elämänasenteellesi mutta nyt puhutaan aikuisista joilla on aikuisten tavoitteet elämässä ja myös pukeutumisen soisi olevan.

Eipä ole estänyt tunikamekkotyyli sitä, ettenkö voisi olla unelmieni erityisasiantuntijatason työpaikassa, ja puolisonkin olen onnistunut löytämään. Ulkonäön ja vaatteiden puunaamiseen kuluvan ajan voi sitten käyttää muuten. 

Vierailija
22/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että 80-l. kansalaistaidon opettaja sanoi, ettei ulkonäön perusteella kannata arvioida ihmisiä.

Jos sua öllöttää, katso muualke. Mueti omia asioitasi. Se millaiset byysat jollakin on, on hiirenpieraisu universumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei trikoissa ole mitään pahaa sinällään eikä tunikoissakaan mutta ne yhdistettynä toisiinsa ja vielä samaan liittoon lapselliset kuosit ja värit. Tämä neljän kombo on kaikkea muuta kuin tyylikäs. Ja vielä äipällä ja kaksivuotiaalla Minttuliinalla on juuri ne samat palmikkopökät, pöllötunika ja puuhelmet. Värikkäät vaatteet on ihan jees kun yhdistää hyvällä maulla, siitä olekkaan kysymys tässä.

Vierailija
24/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä ihmisiä, joita vaivaa muiden ihmisten pukeutuminen. Yrittäkää selittää mulle, millainen prosessi tuo on.

Vierailija
25/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun vauvalla ole ollut mitään leggareita ja tunikoita. Eikä ole nyt kaksivuotiaanakaan.

Potkupukuja ja housuja, paitoja ja haalareita.

Mitä te oikein puette vauvoillenne?

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joku äiti potkuhousuissa.

Vierailija
26/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne dry clean only -mekot, jakut ja neuleet, joita käytän töissä, sopivat aika huonosti jatkuvaan pyykkäykseen. Istuvuuskin on vähän niin ja näin, kun paino jojoilee raskauden ja imetyksen takia.

Niinpä olen hankkinut noista mainitsemistasi kaupoista sopivia leggareita ja huppareita, jotka voin nakata kuudenkympin pyykkiin aina pulautusvahingon jälkeen.

Missään tapauksessa en kuvittele olevani yhtä söpö kuin vauvani.

Kyllä on saatavilla ihan aikuisillekin siistejä leggareita ja huppareita. Eli rennosti voi pukeutua ilman, että näyttää 3-vuotiaalta.

No viimeksi ostin Noshilta mustan collegepaidan, jossa on harmaita raitoja. Ai kamalaa miten lapsellista! Tykkään kyseisistä merkeistä siksi, etten halua kenenkään lapsen ompelevan vaatteitani, ja tosiaan kaiken pitää kestää kuudenkympin pesua. Otan kyllä mielihyvin vastaan vinkkejä "siistimmistä" leggareista ja huppareista, jotka täyttävät nämä vaatimukset.

T. 1.

Vierailija
27/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä ihmisiä, joita vaivaa muiden ihmisten pukeutuminen. Yrittäkää selittää mulle, millainen prosessi tuo on.

Niin, ja tämän lisäksi: miksi äidit ovat just niitä, joiden kaikkia tekemisiä vatvotaan? Miksei isien? 

Vierailija
28/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tämän lisäksi: miksi äidit ovat just niitä, joiden kaikkia tekemisiä vatvotaan? Miksei isien? 

Mä vatvon kyllä heti kun näytät mulle isin jolla on kuvioleggarit ja rusettipipo!

Vierailija
29/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää jotenkin pervolta kun aikuinen kulkee vauvan vaatteissa. Kuin kulkisi konttaamalla vaippa trikoissa keikkuen.

Ai sinustako se on pervoa, että vauva konttaa vaipoissaan? Saanko kysyä mistä nuo tuollaiset vaippamielikuvasi oikein nousevat, ja vielä niin, että näet ne jotenkin pervoina, seksuaalisina?

Taidat olla aika sairas. Selvästi näkee, että aihepiiri on sinulle erittäin jännittävä ja tuhma. Hanki hei apua, pian.

Vierailija
30/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää itsellenne joku harrastus. Tää aihe on käsitelty iltapäivälehtiä myöten kaikkialla. Ihan oikeesti, miten voi kiinnostaa muiden rästit noin paljon? "Ooh, huomasin tämmöisen ilmiön ja nyt analysoin sitä ja olen tosi älykäs!" Hohhoijaa.

Mulla ei ole kakaroita eikä kuosivaatteita. Mulla on 10 v vanhaa henkkamaukkatrikoota, roikkuvat farkut, tennarit, leikkaamaton tukka jossa on harmaita. Ei oo meikit ojossa eikä hampaat pinnoitettu. Mulla on silti ura ja tavoitteita. Jumalan kiitos kumpikaan näistä ei vaadi bleiseriin tai korkkareihin ahtautumista. Mutta myönnän, ei ole kovin aikuinen tyyli. Vuodatetaan kaikki kollektiivinen kyynel tämän tragedian äärellä.

Vierailija
31/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen sanoo ketään äipyliksi. Ja samaan aikaan arvostelee toisien pukeutuvan kuin taaperot.

Vierailija
32/157 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, että aikuinen ei saisi käyttää värikkäitä tai kuosillisia vaatteita? Itse olen tällainen tylsä mustaa, valkoista ja harmaata perussiistiä vaatetta, joten mielestäni on vain hyvä, että edes joku muu tuo väriä katukuvaan. Ja koska kenenkään muun pukeutuminen ei muutenkaan ole minun päänsärkyni, kannattaa kokeilla.

Värit ok, vauvatyyli on karmea.

Vierailija
33/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti mutta en pukeudu trikoihin, tunikoihin ja noista merkeistä mulla ei ole hajuakaan xD

Kotona ja lenkillä collareissa. Kaupoilla jne farkuissa. Juhliin laitan kellomekon tai kellohameen koska rakastan fiftaria :)

Kukin tyylillään mutta kyllä muakin hämmentää se että miksi jotkut tosiaan pukeutuvat samaan kuosiin kuin lapsensakin.

Haluan itse näyttää itseltäni ja naiselta :D

Vierailija
34/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä kuvassa  jumppatrikoot,  joita nykyään on paljon kuviollisina ainaisen mustan sijaan. Paremmilta näyttävät kuin iänikuiset mustat trikoot.  Itsellänikin on kuviokuosin kuntosalivaatteita ja olen 57- vuotias  ...::)) 

Muissa kuvissa karseita  vaatteita, mutta pullukoilla kyllä noitakin näkee usein . 

Vierailija
35/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä äipylit valittavat kun miehensä katselevat farkkupyllyjä ja minihamenaisia. Miksiköhän?

Vierailija
36/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, kun joku  käyttää sanoja äipyli ja leggarit.

Vierailija
37/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Onko nämä muka jonkun mielestä keski-ikäisen vaatteita, noita kun näkee kaupungilla sen ikäisilläkin? Aikuisten mallistosta esimerkkejä:

http://www.meandi.com/images/18/181133/181133-large.jpg

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/700x700/Mukavaleggarit_pupujemma_…

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/900x600/YHDESSA%CC%88mekko_tuulen…

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/900x600/Jemmamekko%20rauduskoivu%…

Nämähän ovat pirteän lastentarhanopen tai kuvismaikan työasuja.

Vierailija
38/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoo on riskillä ruma lauloi alatalon mikkokin aikoinaan ja oikeassa oli

Vierailija
39/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ballerinat puuttuu.

Minulla on vaikka kuinka monet ballerinat ja tilasin juuri uudet. Lapseton 25-v olen. Mitäs ihmeen vikaa niissäkin on? :D

Vierailija
40/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti mutta en pukeudu trikoihin, tunikoihin ja noista merkeistä mulla ei ole hajuakaan xD

Kotona ja lenkillä collareissa. Kaupoilla jne farkuissa. Juhliin laitan kellomekon tai kellohameen koska rakastan fiftaria :)

Kukin tyylillään mutta kyllä muakin hämmentää se että miksi jotkut tosiaan pukeutuvat samaan kuosiin kuin lapsensakin.

Haluan itse näyttää itseltäni ja naiselta :D

En haukkunut ketään mutta on se hämmentävää miksi aikuinen ihminen haluaa näyttää lapsensa kopiolta? Varsinkin jos sattuu tietämään tyypin aiemman tyylin olleen aivan erilainen ennen lapsia -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi