Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää että jotkut äipylit pukeutuu vauvanvaatteisiin eli kuviollisiin leggareihin ja tunikoihin

Vierailija
01.02.2018 |

Nämä versonpuoti ja noshkosh ja me&i ja metsola ja vastaavat lapselliset mallit ja kuosit. Ette näytä nuorelle saati suloiselle vaaville vaikka laittaisitte ihanat perhosleggarit ja kukkatunikan ja vaikka tutin suuhun. Pukeutukaa sentään aikuisten vaatteisiin aikuiset.

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnistan Metsolan tai Noshin tai Papun vaatteen, olen iloinen että

mamma tukee suomalaista tai ainakin eurooppalaista vaateteollisuutta. Olkoon sitten kuosina vaikka pronssisia pokaaleja.

Vierailija
62/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räteistä en tiedä,mutta ällöttävin on otsikon "äipylit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana -äipyli- se vasta ällöttääkin, YÖK

Vierailija
64/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kommentoi aina, kun mulla noita vaatteita, että ovat hienoja. Ja tykkään kyllä itsekin. Ovat mukavia ja käytännöllisiä      Korostavat persettä kivasta, fanitan.

Vierailija
65/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Onko nämä muka jonkun mielestä keski-ikäisen vaatteita, noita kun näkee kaupungilla sen ikäisilläkin? Aikuisten mallistosta esimerkkejä:

http://www.meandi.com/images/18/181133/181133-large.jpg

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/700x700/Mukavaleggarit_pupujemma_…

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/900x600/YHDESSA%CC%88mekko_tuulen…

https://www.versonpuoti.fi/tuotekuvat/900x600/Jemmamekko%20rauduskoivu%…

Ei, mutta keski-ikäinen harvemmin on vauvan äiti. En minä mene farkuilla ja kauluspaidalla leikkipuistoon. Sinne laitan vaatteet joilla voi leikkiä ja istua maassa ilman vitutusta, että ne on likaiset. En oo yhtään vaatetta ostanut noista kaupoista, mutta legginssit ja mekko on kesällä mun valinta. Kahden lapsen kanssa jo hyväksi ja mukavaksi todetut.

T. kahden pienen lapsen äiti 23-v

Vierailija
66/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HerraJumlala minkä näköinen t on uo tutteli-kuosinen hupparimekko !! :) Aikuisen naisen päällä !  Nauroin aivan ääneen kuvaa katsoessani. Jo on aikoihin eletty.  Onko tuollaisia aikuisillekin ..:::)))Miksi aikuiset naiset haluavat olla vauvoja ?! Onko se heidän mielestään söpöä, äiti -ja lapsivauvat ::::))))))

67/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelin, että toi on sellaista tätimäistä pukeutumista, ja että hassua kun lapsetkin puetaan ihan tätimäisesti, vaikka ihan samahan tuo oikeasti on. Makuasioita ja pukeutukoot miten huvittaa...

Vierailija
68/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hyväksi lapselle, ettei hänellä ole mitään kasvamiseen ja aikuisuuteen liittyvää tavoiteltavaa? Itse ihailin kovasti äitini hameita ja korkkareita, samoin isän työhaalaria. Olin onnessani kun sain sellaisia vaatteita vihdoin viimein.

Vierailija
69/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tässä niin tyylikkäänä

http://hunajaista.com/wp-content/uploads/2017/07/hunajaista-riikka-vimm…

Not.

Jotenkin veikkaan, että tyylikkyys ei ole ollut tuossa edes tavoitteena. Itse pukeudun tyylikkäästi arkena (kynähame, paitapusero ja neule), mutta minulle ei tuota vaikeuksia ymmärtää, ettei kaikki pidä minunkaan tyylistäni. Sitä voi kutsua vaikka tylsäksi ja mummomaiseksi. Miksi sinä välität niin paljon toisten pukeutumisesta?

Vierailija
70/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä joitakuita ahistaa.... menkää hoitoon, terapia auttaa varmasti, niin ei tarvi aivopieruilla julkisilla palstoilla.

Vierailija
71/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti mutta en pukeudu trikoihin, tunikoihin ja noista merkeistä mulla ei ole hajuakaan xD

Kotona ja lenkillä collareissa. Kaupoilla jne farkuissa. Juhliin laitan kellomekon tai kellohameen koska rakastan fiftaria :)

Kukin tyylillään mutta kyllä muakin hämmentää se että miksi jotkut tosiaan pukeutuvat samaan kuosiin kuin lapsensakin.

Haluan itse näyttää itseltäni ja naiselta :D

En haukkunut ketään mutta on se hämmentävää miksi aikuinen ihminen haluaa näyttää lapsensa kopiolta? Varsinkin jos sattuu tietämään tyypin aiemman tyylin olleen aivan erilainen ennen lapsia -.-

Ihan oikeastiko HÄMMENTÄÄ? 

Vierailija
72/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se hyväksi lapselle, ettei hänellä ole mitään kasvamiseen ja aikuisuuteen liittyvää tavoiteltavaa? Itse ihailin kovasti äitini hameita ja korkkareita, samoin isän työhaalaria. Olin onnessani kun sain sellaisia vaatteita vihdoin viimein.

Ei varmasti ole mitään tavoiteltavaa, jos lapsen vanhempi ei pukeudu jonkun vauvapalstailijan toivomalla tavalla. IHAN OIKEASTIKO JOKU ON TUOTA MIELTÄ? En usko.

Vierailija
73/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin, kun yksi kaveri kertoi käyttävänsä paljon me&I:n vaatteita, kun on joskus kotiäitiaikoina myynyt niitä. En ollut edes tajunnut, vaikka näemme todella paljon. Eli on niillä lastenvaatemerkeillä ihan tyylikkäitäkin vaatteita.

Sinällään erikseen jotkut lettilegginsit eivät ole minusta mitenkään naurettavan näköiset, mutta päästä varpaisiin samoihin vaatteisiin pukeutuneet äiti ja lapset vähän hymyilyttävät. Samoin ne rusetti- ja frillapipot aikuisilla. Me saimme lapsen kanssa samanlaiset Levi's-paidat lahjaksi, mutta en kyllä laita niitä meille koskaan samaan aikaan päälle. 

Lapsellani on muuten kaveri, jonka äiti mätsää heidän vaatteensa joka päivä sopimaan toisiinsa, vaikka toinen menee töihin ja toinen päiväkotiin. Molemmat ovat pukeutuneet siis ikänsä mukaisesti, mutta värikoodi on sama. Tavallaan tämä on ihan suloista, mutta ehkä menee jo vähän överiksi, kun tapahtuu päivittäin. Ko. äidillä ei kyllä tunnu olevan mitään muita intressejä tai elämää kuin lapsensa, joten ehkä tämä johtuu siitä. 

Vierailija
74/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten olemiselle, tekemiselle ja ulkonäölle asetetaan nykyään tosi paljon vaatimuksia. Ehkä näin on ollut aiemminkin, mutta sosiaalinen media heittää näitä vaatimuksia päivittäin ihmisten eteen: miltä sinun pitäisi näyttää ja miten pukeutua, miten kuntoilla, kasvattaa lapsia, syödä, olla hyvä puoliso, mitä ei missään nimessä saisi sanoa tai tehdä...

Epävarmoilla nuorilla ihmisillä on mielestäni jo tarpeeksi paineita ilman tällaista triviaaleihin asioihin puuttuvaa kirjoittelua.

Suvaitsevaisuutta ja rakkautta kaikille!

Vierailija
75/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mä ainakin aion pukeutua moisiin! Kjähhähä! Vittu että osaa ihmisiä vaivata pienet asiat. 

Vierailija
76/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taaperopukeutujat veti hernee syvälle sieraimeen. Eikö teille ole välimuotoa jakkupuku-korkkareille ja virttyneille pupujussi-peikko-tutteli-trikoopöksyille? Turha vedota rahaan ja aikaan kun nuo mauttomat ryysyt maksaa enemmän kuin siistit ja hyvälaatuiset housut ja aikaa niiden pukemiseen menee yhtä paljon.

Vierailija
77/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tiiä. Minä ainakin suuresti diggaan äipyleistä, joilla värikkäitä kuvioita päähineessä. Onko se MeandI?

Käyttäkää vain, tykkään kovasti.

Vierailija
78/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.meandi.com/fi-fi/vaatteet/naiset/puserot/sleeveless-tie-blou…

Itse käytän esim. Meandi:lta töissä näitä plus heidän aikaisemmin mallistossa ollutta mustaa jakkua.

Tyylikkäitä ja kevyitä puuvilla vaatteita.

Eli löytyy heiltä ihan "aikuisten vaatteitakin".

Vierailija
79/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Verson Puodin vaatemallisto ja kuosit nyt on ihan omaa luokkaansa persoonallinen ja varmasti aika pienen porukan juttu. Voisi verrata vaikka gootteihin, tulee tasan yhtä harvoin kadulla vastaan (taikka mammakerhoissa). Ihan todella typerää vetää näihin vaate keskusteluihin joku todella marginaalinen tyyli, yleistää se kaikkien "mammojen" tyyliksi ja sitten huutaa kauheutta kuorossa. Noh, kertoopa jotain aloittajasta...

Toinen tähän keskusteluun linkitetty Nosh; noillahan ei ole aikuisten mallistossa yhtään ainutta lasten kuosia/ lapsellista kuosia!!! Päin vastoin kuosit on suunniteltu aikuisille ja niistä tehdään vaatteita myös lapsille!

On se vaan hyvä, ettei oma mieli ole noin ahdas. Kamalaa olisi elämä.

Vierailija
80/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Verson Puodin vaatemallisto ja kuosit nyt on ihan omaa luokkaansa persoonallinen ja varmasti aika pienen porukan juttu. Voisi verrata vaikka gootteihin, tulee tasan yhtä harvoin kadulla vastaan (taikka mammakerhoissa). Ihan todella typerää vetää näihin vaate keskusteluihin joku todella marginaalinen tyyli, yleistää se kaikkien "mammojen" tyyliksi ja sitten huutaa kauheutta kuorossa. Noh, kertoopa jotain aloittajasta...

Toinen tähän keskusteluun linkitetty Nosh; noillahan ei ole aikuisten mallistossa yhtään ainutta lasten kuosia/ lapsellista kuosia!!! Päin vastoin kuosit on suunniteltu aikuisille ja niistä tehdään vaatteita myös lapsille!

On se vaan hyvä, ettei oma mieli ole noin ahdas. Kamalaa olisi elämä.

Olen gootti ja minua kauhistellaan. Vauvalla on sixbunnies merkin vaatteita, ainoa merkki mitä tulee tilattua ja loput ihan markettitavaraa eikä mitään gugguuta ja moloa ja mitä niitä nyt onkaan.

Veikkaanpa että moni hemuli paheksuu minua enemmän kuin minä heitä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi