Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne?

Vierailija
29.01.2018 |

En kehtas kysyä tätä muuta kuin nimettömänä. Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne? Oletteko saaneet hienovaraisia viestejä esim. edesmenneiltä rakkailtanne? (Unissa, sattumusten tai muiden ihmisten kautta jne.)

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.

Näitä muuten tapahtuu ihmisille nykyisin yllättävän paljon kuten yhtäkkisiä ilmeitä ja liikkeitäkin. Saattaa olla jopa pelottavaa nähtävää monet tilanteet.

Vierailija
82/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucifeeri laitteli viime yönä viestiä telepaattisesti, sanoi olevansa kohta tulossa ja että pitäisi valmistautua. 

Hurjaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailma on mielenkiintoinen. Hengethän ovat ihmisten sieluja joten he myöskin kuulemma puhuvat kuten ihmiset ja voivat esittäytyä hyvinkin mielenkiintoisin tavoin. He voivat elehtiä sekä esittää sellaista kuin elossa ollessansa jotta persoonallisuus tulisi enemmän esille. Aina henget eivät suinkaan vain puhu jollakin neutraalilla äänensävyllä.

Kyllä, näinhän se on. Huumorintajuakin löytyy.

Vierailija
84/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli. 

Jonkin edesmenneen lappalaisläheisen suojelema olen, olettaisin

Ei tarvitse kuulua mihinkään saadakseen elää kuten ihmisen kuuluu elää. Ihan jokaisella on oma suojelusenkeli, Jumala ei eriarvoista ihmisiä.

Vierailija
85/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kuuluu kummallisia suhahduksia ja haisee.

Voimme saada kokemuksia kaikilla aisteillamme.

Kyllä, sisäisesti tai ulkoisesti.

Vierailija
86/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin unta, että vanhempieni luona tietyssä kohdassa oli joku henki, joka aina tönäisi ohi kulkiessa. Ja se tappoi vauvan, ioka oli keltaisen tipun näköinen pehmolelu. 

Vierailija
87/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittämän mukaan jos löytää sulan kotoaan, enkeli on jättänyt sen vierailunsa merkiksi.

Valkoinen sulka viittaa suojelusenkeliin.

Löysin siivotessani valkoisen sulan kenkätelineen takaa.

En todellakaan tiedä, miten se sinne on joutunut, mutta pidä tätä enkeli vaihtoehtoa hiukan epätodennäköisenä.

Vierailija
88/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittämän mukaan jos löytää sulan kotoaan, enkeli on jättänyt sen vierailunsa merkiksi.

Valkoinen sulka viittaa suojelusenkeliin.

Löysin siivotessani valkoisen sulan kenkätelineen takaa.

En todellakaan tiedä, miten se sinne on joutunut, mutta pidä tätä enkeli vaihtoehtoa hiukan epätodennäköisenä.

Suojelusenkeli taitaa olla matkassa mukana eikä jää kotoilemaan. Kun tehdään monia totuuksia niin tulee paljon ristiriitoja asioihin.

Vierailija
89/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä näin unta, että vanhempieni luona tietyssä kohdassa oli joku henki, joka aina tönäisi ohi kulkiessa. Ja se tappoi vauvan, ioka oli keltaisen tipun näköinen pehmolelu. 

No hui. 

Vierailija
90/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ison sinisen hehkuvan valopallon yöllä ikkunanini edessä, olen tuntenut kosketuksia, unissa kuolleet läheiset käyvät jatkuvasti..

Vierailija
91/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ison sinisen hehkuvan valopallon yöllä ikkunanini edessä, olen tuntenut kosketuksia, unissa kuolleet läheiset käyvät jatkuvasti..

Miten sinä näit tuon valopallon? Miten se liikkui?

Vierailija
92/93 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä näit tuon valopallon? Miten se liikkui?

Valopallo oli muutaman sekunnin ikkunani tasalla ja lähti siitä valtavalla vauhdilla ylöspäin. En nähnyt sen tuloa. 

Vierailija
93/93 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme