Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne?

Vierailija
29.01.2018 |

En kehtas kysyä tätä muuta kuin nimettömänä. Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne? Oletteko saaneet hienovaraisia viestejä esim. edesmenneiltä rakkailtanne? (Unissa, sattumusten tai muiden ihmisten kautta jne.)

Kommentit (76)

Vierailija
62/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.radiodei.fi/remu-maailmankuvastaan-radio-deissa-en-usko-ett…

Varmasti tyylilleen uskollisesti ja aika rehellisesti kerrottu. Ihan siis normaalia mutta kaikki täytyy kieltää elämästä kun halutaan vain hallita ihmisten toimesta tätä helvetin elämää. En rupea kyllä hienostelemaan ja kieltämään hienoja näkyjäkään, mitäpäs pahaa nissäkään olisi. Olin positiivisesti yllättynyt siitä että hän käytti rohkeasti sanaa paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tyylilleen uskollisesti ja aika rehellisesti kerrottu. Ihan siis normaalia mutta kaikki täytyy kieltää elämästä kun halutaan vain hallita ihmisten toimesta tätä helvetin elämää. En rupea kyllä hienostelemaan ja kieltämään hienoja näkyjäkään, mitäpäs pahaa nissäkään olisi. Olin positiivisesti yllättynyt siitä että hän käytti rohkeasti sanaa paha ihminen.

Kaikki ihmiset eivät olekaan hyviä ihmisiä.

Vierailija
64/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riippuvainen kaksoisliekkini rahoista.

Vierailija
65/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen okkultisti ja kuulun tämmöseen ryhmään. Aloitin ihan perus noitana kun se oli aika iso trendi olla muka semmoinen mutta sitten hurahdin ihan täysin hengelliseen elämään ja nykyään meno on tälläistä.

Vierailija
66/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen riippuvainen kaksoisliekkini rahoista.

Se on sääli. Vai onko sittenkään?

Vierailija
67/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen okkultisti ja kuulun tämmöseen ryhmään. Aloitin ihan perus noitana kun se oli aika iso trendi olla muka semmoinen mutta sitten hurahdin ihan täysin hengelliseen elämään ja nykyään meno on tälläistä.

Elämän on myös kokeilemista ja kaiken itselle sopivan etsimistäkin joskus.

Vierailija
68/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikkoaikani on ohitse. Normaali elämäntyyli on paras ratkaisu eikä takaa sitä että siltikään sopii yhtään mihinkään tai kenenkään kanssa.

Vierailija
69/76 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän puhetta asioista tarvittaisiin.

Vierailija
70/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unet on unia. Ei mitään henkien viestintää.

Sinä olet sitten vissiin sielusi myynyt tai tuhonnut tai sinulla ei ole sitä ollutkaan.

Minä saan välähdyksiä myös ihan hereillä ollessa, ihan myös sellasiakin mitä en ole nähnyt ikinä missään ennen.

No niin näytät saavan.... tälläkin palstalla, hahhah!

Vierailija
71/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla aika varovainen.. En lähtisi leikkimään henkien kanssa. Jeesus on tie, totuus ja elämä

Vierailija
72/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ikäni kokenut yliaistillisia asioita. En jaksa nyt alkaa kirjoittaa esimerkkejä. Henkimaailma on todellakin todellinen.

Sama juttu täällä.

Ja olen tullut siihen tulokseen, että muille puhuminen niistä ei kannata.  Paskaa sataa niskaan aina jostain suunnasta kumminkin.   Täälläkin ihmiset pilkkaa minkä ehtii. 

Olen joutunut kohtaamaan niin omituisia asioita, että olen jo ikään kuin luovuttanut.  Tapahtukoon sinun tahtosi.

En todellakaan tietoisesti kutsu mitään henkiä luokseni tai tee mitään taikoja ja temppuja.  En siis itse yritä mitään.  Tiedä mille tielle sitä joutuisi.  Sen olen huomannut, että rukous kyllä auttaa asioissa.  Ajan kanssa on aina käynyt niin, kuin olen rukouksessa pyytänyt käyvän.  Se on aika ihanaa.

Henkimaailma on olemassa, se on minulle tullut selväksi jo lapsesta lähtien.  

Vierailija
73/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjälle. 

Mene lääkäriin.

Vierailija
74/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen: Huu-huu-huu, olen haamu.

Vierailija
75/76 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ystäväni kuolemasta oli kulunut reilu kymmenen vuotta, edelläni ajoi auto, jonka rekisterinumero oli ystäväni nimikirjaimet (hän käytti aina kolmea kirjainta nimikirjaiminaan) ja numero-osa oli hänen syntymäpäivänsä, Voi olla että oli täysi sattuma tai sitten jonkinlainen viesti, että täällä ollaan.

Vierailija
76/76 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aistinut henkimaailmaa. Henkimaailma on antanut merkkejä esimerkiksi laitteiden pätkimisellä tai itsekseen käynnistymisellä, kellot ovat pysähtyneet vaikka kuuluu käyntiääni, tavarat kolisevat etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan