Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne?

Vierailija
29.01.2018 |

En kehtas kysyä tätä muuta kuin nimettömänä. Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne? Oletteko saaneet hienovaraisia viestejä esim. edesmenneiltä rakkailtanne? (Unissa, sattumusten tai muiden ihmisten kautta jne.)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.

Monet kokemukset voivat ollakin pelottavia vaikka ne olisivat samaan aikaan myös mielenkiintoisia. Ihmistä voi käyttää kanavana monellakin tavalla, kauttamme voi todellakin puhua. On henkilökohtaistakin kokemusta, itse siis puhujan roolissa olleena.

Vierailija
22/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.

Monet kokemukset voivat ollakin pelottavia vaikka ne olisivat samaan aikaan myös mielenkiintoisia. Ihmistä voi käyttää kanavana monellakin tavalla, kauttamme voi todellakin puhua. On henkilökohtaistakin kokemusta, itse siis puhujan roolissa olleena.

Itsekin koen olleeni kuin jokin viestinviejä tai kanava. En kuitenkaan mieti ns. henkimaailman asioita yleensä. Olen tullut siihen tulokseen, että nykyään suhtaudutaan liian heppoisasti henkielämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin koen olleeni kuin jokin viestinviejä tai kanava. En kuitenkaan mieti ns. henkimaailman asioita yleensä. Olen tullut siihen tulokseen, että nykyään suhtaudutaan liian heppoisasti henkielämään. 

Mitä tarkoitat liian heppoisasti?

Vierailija
24/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Sukuni naisille tulee viestejä joka yö. Aina niistä joku osuu yksiin todellisten tapahtumien kanssa, yksi sadoista enteistä ehkä. Mutta se on sitten heille varma todiste henkien olemassaolosta.

Vierailija
25/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni kokenut yliaistillisia asioita. En jaksa nyt alkaa kirjoittaa esimerkkejä. Henkimaailma on todellakin todellinen.

Vierailija
26/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli. 

Jonkin edesmenneen lappalaisläheisen suojelema olen, olettaisin

Ei ole väliä todellakaan mihin uskoo, jokainen ihminen on saman arvoinen. En kuulu itsekään mihinkään ja tiedän tämän varmasti todeksi sillä kuulen enkelteni puhuvan minulle. Onnea myös sinunkin elämääsi ja säilytä se oma uskosi vain rauhassa. 

Kyllä. Tämä on asia, jonka tiedän varmasti. En ole koskaan yksin.

En ole koskaan ollut. Muistot vievät kauaksi lapsuuteen. Muistan kuinka kodin lähimetsässä lintu istui kädelleni ja pysyi siinä kauan.  Muistan sen elämäni loppuun. 

Minulla on suojelusenkelini  mukanani aina

Vierailija
27/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjotti joskus että löysi valkoisen sulan meren rannalta ja että se oli merkki henkimaailmasta.

Uskon kyllä jollakin tasolla henkimaailman mahdollisuuteen, mutta asioiden tulkinta on varmaankin vaikeaa sillä "alalla".

Vierailija
28/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla vessassa taisi seurassani olla paha henki, ainakin hajusta päätellen.

Vierailija
29/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumaa tai sattumuksia ei ole.

Kuinka hyvin jokainen ketä on hereillä oleva osaa tulkita niitä.

Universumi lähettää viestejä monessa muodossa.

Vierailija
30/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjotti joskus että löysi valkoisen sulan meren rannalta ja että se oli merkki henkimaailmasta.

Uskon kyllä jollakin tasolla henkimaailman mahdollisuuteen, mutta asioiden tulkinta on varmaankin vaikeaa sillä "alalla".

Voisi myös ajatella että kun löytää sulan esimerkiksi ja saa vaikka ajatuksen merkistä niin siihen tulisi luottaa itse. Enkelimme tuovat meille myöskin ajatuksia. Joskus pienikin asia voi tuntua suurelta sekä merkitykselliseltä. Luottakaa samaten itseenne kun tutkitte henkisiä opettajia tai ketä tahansa sillä joukossamme on aina huiputtajia sekä harhaanjohtajia joten enkelimme tuovat ajatuksia tai auttavat meitä tutkimaan lisää. He kuiskivat korvaamme apuja. Monissa jo entuudestaan tutuissa opetuksissa on perää kyllä mutta aina tulee luottaa itseensä ensisijaisesti kaikessa mihin haluaakaan uskoa.

Vierailija
31/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ajatella jotain ihmistä hyvin intensiivisesti kuukausien ajan siihen asti, että tämä ihminen kuolee. Tätä on käynyt kymmenisen kertaa ja joukkoon kuuluu myös tapaturmaisesti kuolleita eli ei voi johtua vain siitä, että pelkään jonkun sairastavan ihmisen kuolevan (vaikka osan kohdalla se saattaakin selittää).

Vierailija
32/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla vessassa taisi seurassani olla paha henki, ainakin hajusta päätellen.

Näinhän sitä monesti ajatellaan varsinkin jos siinä hetkessä kokemus on tämänlainen. Oikeasti ei ole sellaisia pahoja henkiä vaan meille viestitään erilaisin tavoin sekä meille annetaan kokemuksia. Olet silti aina turvassa, ei ole olemassa hengen tasolla mitään pahoja henkiä. Ihmisetkin pelottelevat toisiansa joten tähänkin esimerkiksi asiaa voisi hieman verrata.

Vierailija
33/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns enneunia olen nähnyt muutamia. Viimeisin ei ole toteutunut ja toivon, ettei toteutusikaan. Toivon, että se oli vain tavallinen uni vaikka tuntuikin erilaiselta. Koska jos se oli totta niin se tarkoittaisi sotaa.

Vierailija
34/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paikkoja joissa henget on aktiivisempia, niissä olen nähnyt "kummituksia", ja esineet ovat liikkuneet itsestään, koirat murisseet tyhjyyteen ja joskus voi haistaa partaveden tuoksun vaikkei paikalla ole edes miehiä.

Pelännyt en ole kuin kerran kun koirat reagoivat pelokkaasti.

Vierailija
35/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja aavistanut kuoleman useita kertoja. Esim. Tuttu käveli ohitse, sanoin miehelleni, että joku on miehellä hätänä, ettei vaan kuolis pian. Tuttu sai sydärin seuraavana päivänä, mutta onneksi ehti hoitoon. Kun aikoinaan katselin speden- pelejä tv: sta, niin sanoin että Spede kuolee kohta ja niin hän teki, kuoli 2 päivän päästä. Monta muuta kuolemaa olen aavistanut eikä se ole mukava taito. Samoin olen saanut neuvoja, esim. edesmenneeltä äidiltäni ja kyllä kaikki toteutui kuten kertoi, vaikka itse asiasta ei ollut minulla mitään tietoa vasta kuin uneni jälkeen. Lisäksi kun mieleeni tulee toistuvasti joku ihminen, soitan hänelle ja kysyn onko kaikki ok. Yleensä ei ole. Elämästä on tullut vähän pelottavaa, en uskalla katsoa ihmisiä silmiin, koska myös silmistä näkee jos jokin huonosti. Mieluummin eläisin huoletonta elämää, mutta herkkyyteni takia se ei ole mahdollista. 

Vierailija
36/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ja aavistanut kuoleman useita kertoja. Esim. Tuttu käveli ohitse, sanoin miehelleni, että joku on miehellä hätänä, ettei vaan kuolis pian. Tuttu sai sydärin seuraavana päivänä, mutta onneksi ehti hoitoon. Kun aikoinaan katselin speden- pelejä tv: sta, niin sanoin että Spede kuolee kohta ja niin hän teki, kuoli 2 päivän päästä. Monta muuta kuolemaa olen aavistanut eikä se ole mukava taito. Samoin olen saanut neuvoja, esim. edesmenneeltä äidiltäni ja kyllä kaikki toteutui kuten kertoi, vaikka itse asiasta ei ollut minulla mitään tietoa vasta kuin uneni jälkeen. Lisäksi kun mieleeni tulee toistuvasti joku ihminen, soitan hänelle ja kysyn onko kaikki ok. Yleensä ei ole. Elämästä on tullut vähän pelottavaa, en uskalla katsoa ihmisiä silmiin, koska myös silmistä näkee jos jokin huonosti. Mieluummin eläisin huoletonta elämää, mutta herkkyyteni takia se ei ole mahdollista. 

Mielenkiintoisia kokemuksia. Aistiherkkyys on hyvä asia mutta tieto kenenkään kuolemasta ei tietenkään ole mukava asia.

Vierailija
37/76 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Olisin myöskin kiinnostunut kuulemaan erikoisia kokemuksia ja kaikenlaisia ajatuksia henkimaailmaan liittyen.

Vierailija
38/76 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain olisi hyvä ja taitava näyttelijä ollut kyseessä?

Vierailija
39/76 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koska yritti käydä kimppuun ja vahingoittaa mua.

Vierailija
40/76 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koska yritti käydä kimppuun ja vahingoittaa mua.

Jaa miten muka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi