Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne?

Vierailija
29.01.2018 |

En kehtas kysyä tätä muuta kuin nimettömänä. Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne? Oletteko saaneet hienovaraisia viestejä esim. edesmenneiltä rakkailtanne? (Unissa, sattumusten tai muiden ihmisten kautta jne.)

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jästipää. En ole ottanut kovin hyvin neuvoja vastaan, mutta merkillisiä viestejä olen kyllä saanut. Minulle on riittänyt, kun tiedän jotain. Osaan tulkita uneni varsin hyvin itse. Kokemukset ovat voimakkaita. Annan ajan hoitaa aika monta asiaa, onko se sitten hyvä vaiko huono, kun en puutu tai mene mukaan muutokseen?

Vierailija
2/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet on unia. Ei mitään henkien viestintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuuluu kummallisia suhahduksia ja haisee.

Vierailija
4/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä paskalla ollessani pöntön henki lemahtaa ilmoille ja kertoo uutiset tuonpuoleisesta.

Ei se kalman haju voi tosiaan muualta olla.

Vierailija
5/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kuuluu kummallisia suhahduksia ja haisee.

Se on räyhänhenki:)

Vierailija
6/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli nosti minut ylös maasta ja ohjasi kädestä pitäen oikealle reitille.

Se oli ihme.

Vierailija
7/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on tullut isä kuolemansa jälkeen uniin monesti.

Suurempia juttuja on ollut eräs äidilleni tärkeä henkilö, joka ilmestyi mulle kun olin lapsi. Kuvailin hänet tarkasti, vaikken häntä ollut koskaan tavannut. Taisi ilmestyä äidilleni minun kautta.

Eräänä yönä joku puhalsi kasvoilleni, pieniä sinisiä valoja katossa ja meidän oma kummitus joka polttaa tupakkaa..

Vierailija
8/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin näistä meidän hengistä on itkevä lapsi. Huhuilee äitiä öisin. En ole kerennyt tutustumaan talon historiaan, joten en tiedä kuka hän on.

Tämä lapsi ilmeisesti käy koskettelemassa jalkojani öisin.

Vierailija
9/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/76 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavin näistä meidän hengistä on itkevä lapsi. Huhuilee äitiä öisin. En ole kerennyt tutustumaan talon historiaan, joten en tiedä kuka hän on.

No hyi.

Vierailija
11/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma sekä kaikki auttajamme ovat läsnä aina ja merkkejä voi löytää heidän avustansa yllättävän paljon. Suosittelen ajattelemaan elämää täysin normaalilla tavalla, kaikkea mitä koemme päivittäin myös ihmisten keskuudessa. 

Vierailija
12/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unet on unia. Ei mitään henkien viestintää.

Tämä on totta mutta kyllä unienkin kautta voimme saada viestejä tai opastusta. Voimme havahtua myös unien kautta asioihin. Sama kuin nyt vaikka saat jonkin todellakin hyvän ajatuksen, jopa nerokkaan ajatuksen. Kaikki päähämme pälkähtävä on syystä. Arvostakaa mieltänne kuten kaikkia aistejanne samaten. 

Vierailija
13/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavedata etsii uusia koteja sarjaansa Suomen kummittelevin koti, ota heihin yhteyttä.

Vierailija
14/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä paskalla ollessani pöntön henki lemahtaa ilmoille ja kertoo uutiset tuonpuoleisesta.

Ei se kalman haju voi tosiaan muualta olla.

Tämä on muuten mielenkiintoinen haju, olen haistanut tätä kalman hajua. Aika järisyttävä kokemus! Voimakas pistävä hienhaju on myös erikoinen. Voimme saada hajun kuvottavan voimakkaana, siinä voi oksennuskin tulla.

Vierailija
15/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifeeri laitteli viime yönä viestiä telepaattisesti, sanoi olevansa kohta tulossa ja että pitäisi valmistautua. 

Vierailija
16/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucifeeri laitteli viime yönä viestiä telepaattisesti, sanoi olevansa kohta tulossa ja että pitäisi valmistautua. 

Joko on näkynyt?

Vierailija
17/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma on mielenkiintoinen. Hengethän ovat ihmisten sieluja joten he myöskin kuulemma puhuvat kuten ihmiset ja voivat esittäytyä hyvinkin mielenkiintoisin tavoin. He voivat elehtiä sekä esittää sellaista kuin elossa ollessansa jotta persoonallisuus tulisi enemmän esille. Aina henget eivät suinkaan vain puhu jollakin neutraalilla äänensävyllä.

Vierailija
18/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli. 

Jonkin edesmenneen lappalaisläheisen suojelema olen, olettaisin

Vierailija
19/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.

Vierailija
20/76 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli. 

Jonkin edesmenneen lappalaisläheisen suojelema olen, olettaisin

Ei ole väliä todellakaan mihin uskoo, jokainen ihminen on saman arvoinen. En kuulu itsekään mihinkään ja tiedän tämän varmasti todeksi sillä kuulen enkelteni puhuvan minulle. Onnea myös sinunkin elämääsi ja säilytä se oma uskosi vain rauhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi