Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne?
En kehtas kysyä tätä muuta kuin nimettömänä. Miten henkimaailma on viestinyt kanssanne? Oletteko saaneet hienovaraisia viestejä esim. edesmenneiltä rakkailtanne? (Unissa, sattumusten tai muiden ihmisten kautta jne.)
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Enkeli nosti minut ylös maasta ja ohjasi kädestä pitäen oikealle reitille.
Se oli ihme.
Sairaalassakin voi huonetoveri todeta joskus toiselle, että olet enkeli, kun on juteltu hetki hänen kanssaan. Miten itsekukin sanan: ihme määrittelee ja mitä se kenties kertoo ihmisen aiemmista kuulluksi tulemisen kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli.
Jonkin edesmenneen lappalaisläheisen suojelema olen, olettaisin
Ei ole väliä todellakaan mihin uskoo, jokainen ihminen on saman arvoinen. En kuulu itsekään mihinkään ja tiedän tämän varmasti todeksi sillä kuulen enkelteni puhuvan minulle. Onnea myös sinunkin elämääsi ja säilytä se oma uskosi vain rauhassa.
Mitenkähän saa todistettua lääkäreille sen, ettei kuule yhtään mitään ylimääräistä päänsisäistä ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.
Ettei vain olisi hyvä ja taitava näyttelijä ollut kyseessä?
Ei koska yritti käydä kimppuun ja vahingoittaa mua.
Jaa miten muka?
Puukottaa, ei sen kummempaa.
Mitä tarkoittaa, jos ihminen (tai nettibotti) kirjoittaa ihmiselle/ihmisille luettavaksi: Puukkohippaa?. Eihän kaikkien elinympäristössä ole sellaiseen kielen käyttöön totuttu milloinkaan. Onko se huumorin käyttöä, uhkailua vai mitä. Miten tuollainenkin kommentointi erotetaan henkivalta asioista.
En ole mitenkään hengellinen ihminen. Kerran koin, että joku puhui kauttani. Hassulta tuntui, että puhe tuli minusta, mutta ei ollut omaani. Tämä tapahtui vain kerran ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kuuluu kummallisia suhahduksia ja haisee.
Niin varmaan kun laskee peräpäästään pieruja.
Vaarivainaa sanoi aina että perunat juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Unet on unia. Ei mitään henkien viestintää.
Sinä olet sitten vissiin sielusi myynyt tai tuhonnut tai sinulla ei ole sitä ollutkaan.
Minä saan välähdyksiä myös ihan hereillä ollessa, ihan myös sellasiakin mitä en ole nähnyt ikinä missään ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unet on unia. Ei mitään henkien viestintää.
Sinä olet sitten vissiin sielusi myynyt tai tuhonnut tai sinulla ei ole sitä ollutkaan.
Minä saan välähdyksiä myös ihan hereillä ollessa, ihan myös sellasiakin mitä en ole nähnyt ikinä missään ennen.
Välähdyksiä.. tarkoitetaanko edellä mainitulla välähdys sanalla ns. tähtisadetta, joka on jonkinlaisen esioireisen/auraoireisen migreenin silmien oire eli se on neurologisia pulmaa. Vaiko ns. Flashbackiä, valokuvamaisia väläytyksiäkö (traumaperäistä), mikä tulkitaan psyykkeen puolelle, eikä henkivaltoihin liittyvänä.
Taivaan Isä (etenkin, jos ihmiset ei osaa) anna jo jotain tarkempaa selkoa näihin asioihin. Psyykkiset, neurologiset ja henkivalta-asiat sekoitetaan välillä keskenään ihmisten ajatuksissa ainakin.
BuuuUUUuuu... Kiljuun lensi kärpänen... Siellä se sitten oli. Kärpänen.
Naapurin äijän henki haisee aamuisin viinalta. Ukko onnistuu ajoittamaan joka aamu mun kanssa samaan hissiin klo 6.30 ja matkaa alas on 7 kerrosta. En tiedä onko siinä jokin viesti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijän henki haisee aamuisin viinalta. Ukko onnistuu ajoittamaan joka aamu mun kanssa samaan hissiin klo 6.30 ja matkaa alas on 7 kerrosta. En tiedä onko siinä jokin viesti vai ei.
kauan sitten joku humalainen soitteli toistuvasti väärään puhelinnumeroon. Lopulta, kun otin puheeksi, että voin rukoilla hänen asioiden puolesta niin ne hänen väärään numeroon soittamiset loppui siihen kertaan. Millä muulla tavoin hän kenties sitten saikaan asioitaan kuntoon niin sitä en tietenkään tiedä.
Kasvotusten samassa hississä vastaavan keinon avuksi tarjoamisesta ei kyllä ole kokemusta. Liikuntakin, kävellen alas voisi tehdä hyvää jommalle kummalle (tai molemmille) klo 6.30 hissiin astujalle. Ei kai se naapurin äijä sentään alkaisi perässä samalla tavalla kulkea, kun toistuvasti vaihtaa alas kulkemisen tapaa. Sitten jo kenties kannattaisi vaihtaa hissiin astumisen ajankohtaa ainakin muutamalla minuutilla. Ei kai sentään siinä kohtaakin matkimista tulisi esiin. Tai sitten nuo toisinpäin kokeiltuna.
Eihän kaikki tietenkään ahdistu millään tavoin toisista ihmisistä tai hajuista, vaikka toisille tietyt hajut voi tuoda ikäviä muistoja, jos ne sattuu olemaan traumamuistot herättäviä.
Piru kuiski lottonumerot korvaani. Tuli 6 oikein. Tiedän, että tuo oli piru, koska enkeli olisi kertonut kaikki numerot. Se myös sähisi kuin käärme.
On olemassa erilaisia enkeleitäkin. Minkä/kenen palveluksessa lottonumerot kuiskiva enkeli olisi ollut. Ei kai sentään edes nykyään varjelemaan lähetetyt enkelit mitään lottonumeroita kuiski etukäteen. Eihän siihen kai mikään tekoälykään tule taipumaan vai miten nämä asiat nyt realistisesti meneekään.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan kautta puhui demoni, naisen ääni muuttui todella matalaksi ja kasvoille tuli todella vihainen katse. Oli pitkään kauhea olo.
Hypnotisoitko sinä hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minulla on koko elämäni ajan kulkenut enkeli vierelläni. Osa jutuista on tosi mystisiä, tavallaan nään etukäteen asioita. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta se ei estä sitä , että minulla olisi ikioma suojelusenkeli.
Ei ole väliä todellakaan mihin uskoo, jokainen ihminen on saman arvoinen. En kuulu itsekään mihinkään ja tiedän tämän varmasti todeksi sillä kuulen enkelteni puhuvan minulle. Onnea myös sinunkin elämääsi ja säilytä se oma uskosi vain rauhassa.
Mitenkähän saa todistettua lääkäreille sen, ettei kuule yhtään mitään ylimääräistä päänsisäistä ääntä.
En osaa sanoa. Hyvin monet kuulevat päänsä sisässä omaa ääntänsä ja käyvät myös sisäistä keskustelua itsensä kanssa. Mistähän voi tietää milloin tämä on jo haitallista? Pääseeköhän tuollaisesta eroon olekaan, osa vielä väittää että heillä olisi jokin sisäinen kriitikko. Sekavaa sakkia..
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen sitä ihmiset uskoo.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään hengellinen ihminen. Kerran koin, että joku puhui kauttani. Hassulta tuntui, että puhe tuli minusta, mutta ei ollut omaani. Tämä tapahtui vain kerran ja hyvä niin.
Tämä kyllä kiinnostaisi, mitä sinä puhuit ja mikä oli tämä tilanne? Kerro tästä jotakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Meidän hissi juttelee. Siinä mulle viestintää.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa erilaisia enkeleitäkin. Minkä/kenen palveluksessa lottonumerot kuiskiva enkeli olisi ollut. Ei kai sentään edes nykyään varjelemaan lähetetyt enkelit mitään lottonumeroita kuiski etukäteen. Eihän siihen kai mikään tekoälykään tule taipumaan vai miten nämä asiat nyt realistisesti meneekään.
Jokaisella enkelillä on kuulemma omanlainen työnkuva. Voit myös pyytää enkeleitä auttamaan itseäsi kun opiskelet, ei tarvitse tietää ketä pyytää kun vain pyytää kohteliaasti. Emme tarvitse kaikkea tietoa tai taitoa joten joskus enkelit viestivät meille että sellaista ei kannata opiskella, se olisi turhaa. Usein innostumme kaikesta niin kovin paljon mutta kaikki ei ole meitä jokaista varten.
Puukottaa, ei sen kummempaa.