Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet lähestykää omantasoisianne!

Vierailija
28.01.2018 |

Jos olet amis niin amista ja jos lihava niin lihavaa!Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Teette itsestänne naurunalaisia tavoitellessanne prinsessoja, kun itse ette prinssejä ole.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, ymmärtäkää että tasonne laskee erittäin jyrkästi 25 ikävuoden jälkeen. Teillä on kiire.

Mihin? Minä vaihdoin heti kolmikymppisenä naisiin. Jäi kaikki tällaiset typerät ongelmat ja yrittämiset. Ihania naisia!

Itsestään huolta pitävä mies säilyy ja nostaa tasoaan pitkälle 50-vuotiaaksi. Ei tarvitse ruveta rekkalesboksi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
102/118 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, ymmärtäkää että tasonne laskee erittäin jyrkästi 25 ikävuoden jälkeen. Teillä on kiire.

Mihin? Minä vaihdoin heti kolmikymppisenä naisiin. Jäi kaikki tällaiset typerät ongelmat ja yrittämiset. Ihania naisia!

Itsestään huolta pitävä mies säilyy ja nostaa tasoaan pitkälle 50-vuotiaaksi. Ei tarvitse ruveta rekkalesboksi. Mutta kukin tyylillään.

Ei mitään rekkalesboja. Upeita naisellisia bi-seksuaaleja. Maailma on monimuotoinen nykyään - se kannattaisi kaikkien huomata. Vaihtoehtoja paljon enemmän kun astuu hetkeksi ulos kuplastaan. Minä pidän paljon miehistä, ihan niistä siisteistä viisikymppisistäkin. Sen sijaan en ole kiinnostunut ihmesuhdepeleistä enkä tasoteorioista. Tämä on yksinkertaisesti helpompaa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
104/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Naurattaa. On kivaa.

Vierailija
105/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire minne? Nopeasti vaan suhteeseen pelkkien pinnalisten ominaisuuksien mukaan ja sitten huomaat tuhlanneesi parhaat vuotesi johonkin täysin urpoon ja ehkä lapseni sille teit ja loppu ikäsi näin olet kahlata siihen.

Ei ei. Kyllä sitä myöhemminkin rakkauden löytää ja ehkä vielä varmemmin kun ei kukaan aikuinen enää jauha mitään pinnalla tasojuttuja.

Vierailija
106/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos noin ysin typykkä sanoo minulle, seiskan jäpikälle, kapakan tanssilattialla "vaikeeta lähteä sun kämpille panemaan?".

Vain tasokkaammalla naisella on oikeus ehdotella väärän tasoiselle miehelle?

(Juu, lähdimme. Ja panimme kuin kanit, monta rundia. Kuten muutamana seuraavanakin viikonloppuna, kunnes juttu vaan oli förbi...)

Vierailija
107/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta hyvä ehdotus.

Täytyykin jatkossa kysyä naisilta aina ensin palkan suuruus ja sen jälkeen panojen määrä. Jos ne eivät ole omalla tasollani niin sitten eivät tähdet kohtaa ja on turha edetä pidemmälle.

Erityisesti toinen ei korvaa toista eli pientä palkkaa ei kompensoi suuri panojen määrä.

Vierailija
108/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta hyvä ehdotus.

Täytyykin jatkossa kysyä naisilta aina ensin palkan suuruus ja sen jälkeen panojen määrä. Jos ne eivät ole omalla tasollani niin sitten eivät tähdet kohtaa ja on turha edetä pidemmälle.

Erityisesti toinen ei korvaa toista eli pientä palkkaa ei kompensoi suuri panojen määrä.

Vierailija
109/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.

M35

No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin. 

*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!

Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin.

Toivottavasti kerrot tuon miehillekin. Että "Moi olen kasin nainen ja sinä olet mielestäni seiskan mies. Minulla on huono itsetunto ja siksi tulen sinua yrittämään, vaikka haluaisin ysin miehen. Sinuun en voi rakastua, mutta jos tästä nyt jotain tulisi."

Vierailija
110/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on, niin silloin nuorena kannattaa panna sydämensä kyllyydestä ja nimenomaan niitä jääkiekkoilijoita ja muita hottiksia, joihin taso ei enää kolmekymppisenä riitä.

Vierailija
111/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.

M35

No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin. 

*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!

Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin.

Toivottavasti kerrot tuon miehillekin. Että "Moi olen kasin nainen ja sinä olet mielestäni seiskan mies. Minulla on huono itsetunto ja siksi tulen sinua yrittämään, vaikka haluaisin ysin miehen. Sinuun en voi rakastua, mutta jos tästä nyt jotain tulisi."

Mitä pahaa siinä on - kertoa totuus?

Vierailija
112/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire minne? Nopeasti vaan suhteeseen pelkkien pinnalisten ominaisuuksien mukaan ja sitten huomaat tuhlanneesi parhaat vuotesi johonkin täysin urpoon ja ehkä lapseni sille teit ja loppu ikäsi näin olet kahlata siihen.

Ei ei. Kyllä sitä myöhemminkin rakkauden löytää ja ehkä vielä varmemmin kun ei kukaan aikuinen enää jauha mitään pinnalla tasojuttuja.

Näin juuri.Miettikää vaikka Minttu Räikköstä.

Vierailija
113/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa roikkua jossain koivukylän raiteilla itkemässä kun sinne on juossut. Siinä varmaan sattuu kun tajuaa ettei ole mitenkään haluttava.

Mieskohteen perässä häirintään puututaan kovalla kädellä kun ei kykene kuin häiriköimään perässä.

Nuorisopsykiatriaan kakaranaikkoset.

Vierailija
114/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ulkonäöltä 7

Tulotasolta 10

Koulutukselta 9

Luonteeltani 6

Ketä saan lähestyä?

Ketä vaan jos olet mies.

Et juuri ketään, jos olet nainen.

Vierailija
115/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naikkonen räksyttää vuodesta toiseen kohteensa perässä, indikoi että naikkosella on jotain ongelmia. Käry kenties?

Vierailija
116/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha ja kuiva mies, mutta pidän muodokkaista naisista. Pitääkö silti etsiä jotakin tissitöntä anorektikkoa?

Vierailija
117/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laiha ja kuiva mies, mutta pidän muodokkaista naisista. Pitääkö silti etsiä jotakin tissitöntä anorektikkoa?

No jos olet ruma niin kelpaat sellaisille jotka ovat rumia. Rumuus on katsojan ja omassa silmässä. Sekä tasoteoriassa.

Vierailija
118/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse sinne itkemään, tytteli kirjoitti:

Sitä kannattaa roikkua jossain koivukylän raiteilla itkemässä kun sinne on juossut. Siinä varmaan sattuu kun tajuaa ettei ole mitenkään haluttava.

Mieskohteen perässä häirintään puututaan kovalla kädellä kun ei kykene kuin häiriköimään perässä.

Nuorisopsykiatriaan kakaranaikkoset.

Tee rikosilmoitus jos sinua joku noin kovasti haluaa. Tämä on vauvapalsta - kohderyhmänä jo lisääntyneet ihmiset. Niitä on ainakin haluttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi