Miehet lähestykää omantasoisianne!
Jos olet amis niin amista ja jos lihava niin lihavaa!Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Teette itsestänne naurunalaisia tavoitellessanne prinsessoja, kun itse ette prinssejä ole.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Rumaa ja rumakroppaista naista en halua ja kaunista ja pantavaa en saa = en lähesty naisia ollenkaan ja elän mielummin yksin. m27
Ja tämä on aivan oikein toimittu! Moni nainen toimii näin - tai vaihtoehtoisesti vaihtaa naisiin. Silloin säännöt muuttuvat aika rajusti, koska ulkonäkökriteeritkin "muuntuvat".
Oon ulkonäöltä 7
Tulotasolta 10
Koulutukselta 9
Luonteeltani 6
Ketä saan lähestyä?
Saat lähestyä ulkonäön7 ja luonteen 6 muijia. Tulotasosi toimii eduksesi ja voit jopa saada tuollaisen naisen.
Tähän tulokseen oon tullut kanssa. Tuloilla ja koulutuksella oon saanu 9 ulkonön, mut 4 luonteen... eli summa 13 on vakio...
Vierailija kirjoitti:
Ootettiin varmaan joku tunti, mutta oli sen arvosta. Mulle kävi vielä niin, että siitä kklompakosta valu väliköstä kaikki kolikot pitkin lattiaa ja sain nolata itteni heti ensikättelyssä :D mul oli tosi kylmä siellä ja keskittyminen oli välil vähän vaikeeta. Muistin jotenki et se oli paljon isompi paikka.
Tunnin dottelun löysit taosiesi kumppanin. - Kyllä sitä tasoistukseksi kohtalolleeb voi vähän sen johdosta "nolatakkin" itseään. - Niin on kenties kumppanin kanssa mukavampi muistella tapahtunutta. (Vai miten tämä ed. kommentti liittyi aiheeseen?).
Miehet, olisi kiva jos lähestyisitte ikäisiänne. Ei ole mukavaa kun itseään mahdollisesti kaksi kertaa vanhempi mies lähestyy sanoilla "hei muru"
T. 17-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Miehet, olisi kiva jos lähestyisitte ikäisiänne. Ei ole mukavaa kun itseään mahdollisesti kaksi kertaa vanhempi mies lähestyy sanoilla "hei muru"
T. 17-vuotias
Mä luulen, että ne nuorista pitävät miehet lähestyvät jatkossakin nuoria naisia. Ei kukaan rupea omaa elämäänsä rajoittamaan sen takia, että joku herkkis saattaa pahoittaa mielensä positiivisesta huomiosta. Kasvata paksumpi nahka.
Vierailija kirjoitti:
T. 17-vuotias
Laitat setämiehille luun kurkkuun. Tuollaiset taipumukset tosiaan säilyvät kautta aikain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa tosi hyvä ja asiallinen neuvo niille miehille, jotka vinkuvat, että naiset ovat kranttuja ja mikään ei kelpaa. Silloin yleensä mies todellakin yrittää omaa tasoaan ylittäviä naisia.
Mutta, mun mies on oikeesti ulkoisesti paljon mua alempitasoinen. On kuitenkin sosiaalinen ja fiksu. Osasi hurmata mut läsnäolollaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Sain mahtavan ja uskollisen miehen, joka palvoo mua edelleen :)
Mutta miten ihmeessä saan selville oman tasoni saati tuntemattoman naisen tason? Voinko dippainssinä lähestyä humanistia? Entä farmaseuttia? Sairaanhoitajaa?
Naisten taso määräytyy pääasiassa ulkoisten eikä ammatillisten ominaisuuksien perusteella.
T. Tasoteoreetikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 17-vuotiasLaitat setämiehille luun kurkkuun. Tuollaiset taipumukset tosiaan säilyvät kautta aikain.
Kohtelias kieltäytyminen toimii tässäkin vallan mainiosti. Ihmisiä ne miehetkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa tosi hyvä ja asiallinen neuvo niille miehille, jotka vinkuvat, että naiset ovat kranttuja ja mikään ei kelpaa. Silloin yleensä mies todellakin yrittää omaa tasoaan ylittäviä naisia.
Mutta, mun mies on oikeesti ulkoisesti paljon mua alempitasoinen. On kuitenkin sosiaalinen ja fiksu. Osasi hurmata mut läsnäolollaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Sain mahtavan ja uskollisen miehen, joka palvoo mua edelleen :)
Mutta miten ihmeessä saan selville oman tasoni saati tuntemattoman naisen tason? Voinko dippainssinä lähestyä humanistia? Entä farmaseuttia? Sairaanhoitajaa?
Naisten taso määräytyy pääasiassa ulkoisten eikä ammatillisten ominaisuuksien perusteella.
T. Tasoteoreetikko
Onpahan paska systeemi sitten
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava, mutten siltikään kelpaa kuin korkeintaan lihaville naisille.
Hhmm voisiko johtua siitä että taitaapi hoikkia naisia olla melko vähän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit!
Ei ole tasoeroja,jokaisen naisen paska haisee yhtä pahalta.
Vierailija kirjoitti:
T. 17-vuotias
Tätä en myöskään voi alkuunkaan ymmärtää. Kai se on sitä, että halutaan kokeilla jospa se nuori kiinnostuu?No miksi kiinnostuisi. Kyllä nuorten jahtaajat ovat säälittäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon ulkonäöltä 7
Tulotasolta 10
Koulutukselta 9
Luonteeltani 6Ketä saan lähestyä?
Olen, että olet mies. Eli: Ensinnäkin huolehdi, että tulotasosi näkyy kaikille. Sitten vain odotat, että naiset lähestyvät sinua. Valitset vain kauneimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.
M35
Jokaisen pitäisi päästä puolueettomiin (?) testeihin, jossa ulkonäköön ottaisivat kantaa robotit. Eri tavoin ja eri maissa ohjelmoidut robotit, jotta ohjelmoijien maksu ei tulisi heti selville.
Useimmat miehet uskovat olevansa hyvännäköisiä ja useimmat naiset luulevat olevansa rumia. Mielestäni molemmat ovat väärässä.
Useimmat miehet eivät ainakaan käyttäydy sen mukaisesti, että uskoisivat olevansa hyvännäköisiä. Selvästi suurempi osa naisista taas käyttäytyy näin olemalla valikoiva miesten suhteen samalla, kun suurin osa miehistä ujostelee hirveästi aloitteen tekemistä.
Se, että naisilla on huono itseluottamus kaikesta tarjonnasta huolimatta ei tarkoita sitä, että miehet pakon edessä aloitteita tehdessään kuvittelisivat olevansa jumalan lahja naisille. Miehen on vain pakko ainakin esittää tasapainoista ja itsevarmaa, koska naisille ne ovat tärkeitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tasoteoreetikko
Ne on varmaan niitä jotka luule näin ne miehet jotka ensimmäisenä lähetyessään alkavat sönköttää rahoistaan ja taloistaan. Luulevat pääsevänsä kauniin naisen tasolle niillä. Ruma on aina ruma ja rajoilla kehuja juntti.
Mutta tulotaso ei riitä, listaan pitää lisätä myös varallisuus. Niin moni saa tuhlattua kaikki, vaikka on hyvät tulot.
En voisi ottaa tyhjätaskua kumppaniksi, eli tässäkin mielessä pitää olla samalla hehtaarilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette tyhmiä, niin ottakaa yhteyttä tyhmiin.
Aloittaja odottaa viestejä.
Noniin kasva sinä aikuiseksi.Tyhmiäkin on tultu tapailtua kyllä.Minä en ole tyhmä.
Ap
Ootettiin varmaan joku tunti, mutta oli sen arvosta. Mulle kävi vielä niin, että siitä kklompakosta valu väliköstä kaikki kolikot pitkin lattiaa ja sain nolata itteni heti ensikättelyssä :D mul oli tosi kylmä siellä ja keskittyminen oli välil vähän vaikeeta. Muistin jotenki et se oli paljon isompi paikka.