Miehet lähestykää omantasoisianne!
Jos olet amis niin amista ja jos lihava niin lihavaa!Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Teette itsestänne naurunalaisia tavoitellessanne prinsessoja, kun itse ette prinssejä ole.
Kommentit (118)
Sama pätee myös toisinpäin. Jos et todellisuudessa näytä prinsessalta niin älä tavoittele prinssiä vaan ota se kaljakuppilan Rane.
Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.
M35
Jokaisen pitäisi päästä puolueettomiin (?) testeihin, jossa ulkonäköön ottaisivat kantaa robotit. Eri tavoin ja eri maissa ohjelmoidut robotit, jotta ohjelmoijien maksu ei tulisi heti selville.
Useimmat miehet uskovat olevansa hyvännäköisiä ja useimmat naiset luulevat olevansa rumia. Mielestäni molemmat ovat väärässä.
Onko niitä tasoja siis olemassa vai ei? Päättäkää se ensin, naiset.
En ole lihava, mutten siltikään kelpaa kuin korkeintaan lihaville naisille.
Vierailija kirjoitti:
M35
No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin.
*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!
Periaatteessa tosi hyvä ja asiallinen neuvo niille miehille, jotka vinkuvat, että naiset ovat kranttuja ja mikään ei kelpaa. Silloin yleensä mies todellakin yrittää omaa tasoaan ylittäviä naisia.
Mutta, mun mies on oikeesti ulkoisesti paljon mua alempitasoinen. On kuitenkin sosiaalinen ja fiksu. Osasi hurmata mut läsnäolollaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Sain mahtavan ja uskollisen miehen, joka palvoo mua edelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä tasoja siis olemassa vai ei? Päättäkää se ensin, naiset.
Tasoeroja ei voi olla koska tasa-arvon mallimaassa ei voi olla tasoloita.
Mikäs ihme lassukka se ap on kun tasoista höpäjää?
Pakkohan sitä on ensin lähestyä että se taso selviää. Tasoon vaikuttaa niin monet asiat kummastakin sukupuolesta että se ei pelkästään päällepäin näy.
Saako tuon sanoa myös naiselle? Hyvä ystäväni yrittää aina iskeä itseään tasokkaampaa seuraa ja ellei tärppää, niin itkee ettei kelpaa kenellekään ja jos tärppää, niin itkee parin päivän päästä kun kaveri ei ottanutkaan enää yhteyttä, vaikka lupasi (ja sai jo haluamansa).
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa tosi hyvä ja asiallinen neuvo niille miehille, jotka vinkuvat, että naiset ovat kranttuja ja mikään ei kelpaa. Silloin yleensä mies todellakin yrittää omaa tasoaan ylittäviä naisia.
Mutta, mun mies on oikeesti ulkoisesti paljon mua alempitasoinen. On kuitenkin sosiaalinen ja fiksu. Osasi hurmata mut läsnäolollaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Sain mahtavan ja uskollisen miehen, joka palvoo mua edelleen :)
Mutta miten ihmeessä saan selville oman tasoni saati tuntemattoman naisen tason? Voinko dippainssinä lähestyä humanistia? Entä farmaseuttia? Sairaanhoitajaa?
Olen kouluttautunut ja nätti, hoikka nainen ja sättään ison risupartaisen raksaäijän kanssa.
Mulle luonne ja rehellisyys on tärkeää.
Ja huonot kokemukset äijistä, jotka ei ehdi tehdä muuta kuin urheilla ja urheilla ja laittaa tukkaa.
Onneksi jokainen saa valita, mistä tykkää. Itse tykkään vanhan liiton miehistä.
No sieltä teidän meikkikerroksen, irtoripsien, hiuslisäkkeiden sun muiden alta yleensä löytyy oman tasoinen... Prinsessa paljastuu sammakoksi. Sitä sammakkoahan tässä ollaankin pokaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin.
*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!
Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin. Kympit ohitan miettimättä.
Tunnen monta kutosen miestä jotka tavoittelee kympin naisia.
No, ovat olleet pitkään sinkkuja ja tulevat pysymään...
Vierailija kirjoitti:
No sieltä teidän meikkikerroksen, irtoripsien, hiuslisäkkeiden sun muiden alta yleensä löytyy oman tasoinen... Prinsessa paljastuu sammakoksi. Sitä sammakkoahan tässä ollaankin pokaamassa.
Ja näin Sara Sieppi ja Roope Salminen käyvät yhtäkkiä järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten ihmeessä saan selville oman tasoni saati tuntemattoman naisen tason? Voinko dippainssinä lähestyä humanistia? Entä farmaseuttia? Sairaanhoitajaa?
En ota koulutustasoon kantaa, ainoastaan ulkonäköön. Mun ja mieheni kohtaaminen tapahtui tosiaan 25 vuotta sitten ihan yöelämässä. Se, miten hän siellä mua lähestyi, hurmasi mut niin, et suostuin treffeille myöhemmin. Vaikka tosiaan ulkoisesti ei ollut mun tyyppiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin. Kympit ohitan miettimättä.
Kympin naisia ei edes ole olemassa yleisellä tasolla. Ne ovat ysin naisia, jotka osuvat tietyn henkilön mieltymyksiin. Muutenkin viestisi sisältö on fiktiivisempi kuin Harry Potter ja Salaisuuksien kammio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mieluummin itse olenkin sinkkuna kuin alkaisin kumppania hakiessani tai kumppanista haaveillessani, jonkun muun "tarpeita" tai toiveita enemmän ajattelemaan, kuin omiani. Itselleni kun minä olen kumppania hakemassa, enkä niinkään kenellekään muulle.
Jos minua tästä syystä, sitten kutsutaan (mm.) nirsoksi, niin mitäpä sitten? - Sitähän minä kaiketi olenkin. Toisinaan toki ihmettelen, kun tuntuu, että osa uskoo ja kuvittelee tietävänsä minua itseäni paremmin, kuka tai ketkä voisivat olla minulle niitä "oikeita." Täydellistä kumppania en itselleni hae., enhän ole itsekään. Mutta aika paljon uskon voivani antaa, tarjota ja mahdollistaa.
Onneksi "Täydellisen" ja kaikkein vähiten haluttavan (e. täydellisen vastakohdan) väliin mahtuu varmasti useampikin potenttiaalinen vaihtoehto. Parisuhteen syntyminen vaatii, kuitenkin minusta aina enemmän ja vähemmän yhteistä tahtoa, kun sinkkuna en haluaisi ketään pakottaakaan kumppanikseni.
Eli ts. sanoen toivoisin "sen" mahd. kumppanin kokevan ja tuntevan suunnilleen samantapaisia tunteita minua kohtaan, kuin mitä minä häntä kohtaan. Toivon myös, että en erehtyisi pitämään häntä sitten, enkä myöhemminkään itsestään selvyytenä.
Jos olette tyhmiä, niin ottakaa yhteyttä tyhmiin.
Aloittaja odottaa viestejä.