Miehet lähestykää omantasoisianne!
Jos olet amis niin amista ja jos lihava niin lihavaa!Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Teette itsestänne naurunalaisia tavoitellessanne prinsessoja, kun itse ette prinssejä ole.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.
M35
No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin.
*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!
Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin. Kympit ohitan miettimättä.
Tunnen monta kutosen miestä jotka tavoittelee kympin naisia.
No, ovat olleet pitkään sinkkuja ja tulevat pysymään...
Itsellä hämmennystä aiheuttaa eniten se, että osa naisista sanovat, "että sinähän saisit kenet haluat" ja ovat jotenkin epäileviä miksi olisin heistä kiinnostunut. Sitten taas selkeästi osalla ei kiinnosta ollenkaan. Monesti miettinyt, että mitä tästä pitäisi ajatella. Tulee tosi epävarma olo, että ketä tässä pitäisi uskaltaa lähestyä. Omasta mielestäni olleet ihan perusnättejä naisia kaikki.
M35
Onko vulva tabu? Vastaukseni niiden samanarvoisuudesta poistettiin!
ikisinkuille kirjoitti:
Sama pätee myös toisinpäin. Jos et todellisuudessa näytä prinsessalta niin älä tavoittele prinssiä vaan ota se kaljakuppilan Rane.
Sori mutta ei päde. Naisia on Suomessa paljon vähemmän joten me voimme tavoitella ketä haluamme :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tietäisi sen oman tason niin olisi tosi hyvä. Monesti mietin olenko ruma vai ok näköinen.
M35
No miehet yleensä ajattelevat itsestään yläkanttiin, eli jos kuvittelet olevasi 7/10 niin ota siitä vähintään sen kaksi pojoa pois. Naisilla toisinpäin.
*perustuu luotettaviin tutkimuksiin ja tuloksiin, sekä lähteisiin ja kokemuksiin, eli varma on tämä!
Tuo on totta. Minulle (nainen) usein sanotaan, että saisin kenet tahansa. Silti pidän itseäni kasina ja otan yhteyttä seiskan miehiin. Kympit ohitan miettimättä.
No, ovat olleet pitkään sinkkuja ja tulevat pysymään...
Jos olet kasi, niin aika lähellä on tuo "saisit kenet tahansa".
ikisinkuille kirjoitti:
Sama pätee myös toisinpäin. Jos et todellisuudessa näytä prinsessalta niin älä tavoittele prinssiä vaan ota se kaljakuppilan Rane.
Vaikka olenkin ruma, niin en koskaan seurustelisi alkoholisoituneen miehen kanssa. On minunkin kaltaisilla ihmisillä preferenssit, tiedoksi sinne. Mieluummin viiletän menemään sinkkuna, jos tarjonta on noinkin heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No, ovat olleet pitkään sinkkuja ja tulevat pysymään...Itsellä hämmennystä aiheuttaa eniten se, että osa naisista sanovat, "että sinähän saisit kenet haluat" ja ovat jotenkin epäileviä miksi olisin heistä kiinnostunut. Sitten taas selkeästi osalla ei kiinnosta ollenkaan. Monesti miettinyt, että mitä tästä pitäisi ajatella. Tulee tosi epävarma olo, että ketä tässä pitäisi uskaltaa lähestyä. Omasta mielestäni olleet ihan perusnättejä naisia kaikki.
M35
Kaikilla on kuitenkin ihan oma maku. Tai ei vaan sinä päivänä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet amis niin amista ja jos lihava niin lihavaa!Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Teette itsestänne naurunalaisia tavoitellessanne prinsessoja, kun itse ette prinssejä ole.
Jos pitää provoilla niin tekisit sen edes kunnolla. Paska baitti, vituttaa että lankesin
Kyllä jokainen täysipäinen ihminen tietää oman tasonsa. Ulkonäöllisesti "hyvän" kriteerit täyttyy, jos päät kääntyy kadulla. Huomaamattomuus näkymättömyyttä - alempi taso. Kasvonpiirteet, leuattomuus, perunanenä, kaljuuntuvuus, jokainen tietää mikä on standardi - ihan turhaa löpistä ettei tiedä ulkoisen olemuksensa markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Tekstistäsi päätellen olet itse varmasti suomen kielen tohtori tai ehkä jopa emeritusprofessori.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen täysipäinen ihminen tietää oman tasonsa. Ulkonäöllisesti "hyvän" kriteerit täyttyy, jos päät kääntyy kadulla. Huomaamattomuus näkymättömyyttä - alempi taso. Kasvonpiirteet, leuattomuus, perunanenä, kaljuuntuvuus, jokainen tietää mikä on standardi - ihan turhaa löpistä ettei tiedä ulkoisen olemuksensa markkina-arvoa.
Päiden kääntyminen ja ihmisten tuijottaminen ei kyllä todellakaan ole aina merkki siitä, että on hyvännäköinen. :D :D Tietty ihminen voi luulla niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiden kääntyminen ja ihmisten tuijottaminen ei kyllä todellakaan ole aina merkki siitä, että on hyvännäköinen. :D :D Tietty ihminen voi luulla niin.
Kyllä positiivisen huomion herättämisen ulkoisella olemuksella huomaa. Muuta voi väittää mutta valehtelee. Tuijotus ja kyttääminen on junttia - sen tietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit hakeutuvat kauniiden luo, vaistomaisesti. Ei siinä tasojen tietämisiä tarvita.
Itse olen normaalipainoinen mies mut jostain syystä musta kiinnostuu vain lihavat naiset. Itseäni ei fätit kiinnosta vaan haluan hoikan muijan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käänsin päitä kouluaikana, kiusaajien ja naureskelijoiden päitä. Miten se asia olisi nykyään sen kummempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä positiivisen huomion herättämisen ulkoisella olemuksella huomaa. Muuta voi väittää mutta valehtelee. Tuijotus ja kyttääminen on junttia - sen tietää kaikki.
Ei huomaa. Kauniitkin ihmiset voivat olla ujoja ja epävarmoja, ja tulevat vielä epävarmemmiksi, kun joku jää katsomaan. Ihan samalla lailla kuin ne "rumatkin". Miksi tuo tuijottaa, teinkö jotain väärin, onko mussa jotain vikaa, nauraako se mulle...
Rumaa ja rumakroppaista naista en halua ja kaunista ja pantavaa en saa = en lähesty naisia ollenkaan ja elän mielummin yksin. m27
Oon ulkonäöltä 7
Tulotasolta 10
Koulutukselta 9
Luonteeltani 6
Ketä saan lähestyä?
Olen onnellisesti jo naimisissa ulkomaalaistaustaisen nuoren kaunottaren kanssa, mutta kun muistelee aikaa, jolloin tyhmyyksissäni vielä kuvittelin löytäväni mieluisan suomalaisnaisen, niin kyllähän se oli mahdoton tehtävä löytää omaa tasoani edes lähelle osuva nainen. Eihän täällä jumalauta ole juuri muita, kuin reippaasti ylipainoisia möhömahoja, jotka vielä kaikki näyttävät Ismo Leikolalta! Olisivat edes yhtä hauskoja, kuin Leikola, mutta ei, niillä on vielä luonnekin aivan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ulkonäöltä 7
Tulotasolta 10
Koulutukselta 9
Luonteeltani 6Ketä saan lähestyä?
Saat lähestyä ulkonäön7 ja luonteen 6 muijia. Tulotasosi toimii eduksesi ja voit jopa saada tuollaisen naisen.
Photofeeler ajaa asian aika hyvin, vaikka siellä kuvan laatu onkin ehkä vielä ratkaisevampi kuin tyypin viehättävyys. Tuota voi korjailla laittamalla useita kuvia. Kokeilkaa.