Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniskeskeiset miehet!

Vierailija
20.03.2024 |

Mikä siinä on, että se penis on niin tärkeä? Onko se vain se nautinto ja hyväolo se juttu? Ällöttää kaikki peniskuvien lähettelijät ja itsensäpaljastajat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni peniskeskeisenä. Haluan vain jakaa penikseni tuomaa iloa naisille. 

Vierailija
2/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että miehet eivät tajua, että ei naisia kiihota lainkaan jotkut elintenkuvat, päinvastoin.

Muutenkaan ei ymmärretä fantasian ja todellisuuden eroa. Ei osata leikkiä, vaan kaiken kuvissa nähdyn pitäisikin tapahtua oikeasti. Tästä eivät naiset tykkää.

Varmin tapa karkoittaa naiset, on laittaa jotain härskejä kuvia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että miehet eivät tajua, että ei naisia kiihota lainkaan jotkut elintenkuvat, päinvastoin.

Muutenkaan ei ymmärretä fantasian ja todellisuuden eroa. Ei osata leikkiä, vaan kaiken kuvissa nähdyn pitäisikin tapahtua oikeasti. Tästä eivät naiset tykkää.

Varmin tapa karkoittaa naiset, on laittaa jotain härskejä kuvia. 

Kyllä jotkut tykkäävät kuvista. Joillakin miehillä on oikeasti hyvännäköinen vartalo ja iso kulli (kuten minulla). Mutta on totta, että naiset pitävät enemmän asioiden kuvittelusta mielessään; sanoista, äänestä, mielikuvista. 

Vierailija
4/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolielimet ovat ruman näköisiä, niin miesten kuin naisten.

Vierailija
5/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on penikka-aika?

Vierailija
6/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juttelin Tinderissä erään ihan normaalilta vaikuttavan miehen kanssa kunnes yhtäkkiä häneltä tuli viesti "mul on tosi kiva penis :)". Loppu siihen kirjottelut.

Vierailija
7/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää pienis kuvista, mutta perseestä puristelusta sitäkin enemmän

Vierailija
8/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä huomaa tosi nopeasti, että miehet kuvittelevat peniksen olevan naisille tärkeämpi kuin se onkaan. Eniten peniksen koosta, ulkonäöstä jne puhuvat miehet, eivät naiset.

Vierailija
9/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on penikka-aika?

Sinuna kävisin eläinlääkärissä!

Oon naisvastaaja, en taida mennä. Suosittele miehille?

10/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus lähettänyt tissikuvan tapailumiehelle

Vierailija
11/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran juttelin Tinderissä erään ihan normaalilta vaikuttavan miehen kanssa kunnes yhtäkkiä häneltä tuli viesti "mul on tosi kiva penis :)". Loppu siihen kirjottelut.

Tämä 😂 Miten miehet voi olla niin ääliöitä että kuvittelevat tuollaisen innostavan naisia. 

Vierailija
12/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä huomaa tosi nopeasti, että miehet kuvittelevat peniksen olevan naisille tärkeämpi kuin se onkaan. Eniten peniksen koosta, ulkonäöstä jne puhuvat miehet, eivät naiset.

Just näin. Isolle osalle naisista miehen penis on yhtä kiinnostava kuin vasemman jalan ukkovarvas. EI. ÄLÄ KUVAILE SITÄ MITENKÄÄN (huomaa kaksoismerkitys). 

Vierailija
13/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😂 Miten miehet voi olla niin ääliöitä että kuvittelevat tuollaisen innostavan naisia. 

Jep. Kyllä se kiinnostus loppuu aika seinään, jos henkilö alkaa tuollaisia kirjoittelemaan. Kaikki aikanaan. 

Mitenkähän tinderkontaktit reagoisivat, jos alkaisi selittämään yhtäkkiä ihan kysymättä jotain "mulla on tosi kivat solisluut" tjsp. Minkälaisen kuva antaa ihmisestä? Vaikka ne minusta ehkä kaunis kohta omassa kehossani olisikin, niin antaahan tuollaisia kysymättä kertoileva ihminen itsestään lähinnä vajaaälyisen kuvan. 

Vierailija
14/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kyllä se kiinnostus loppuu aika seinään, jos henkilö alkaa tuollaisia kirjoittelemaan. Kaikki aikanaan. 

Mitenkähän tinderkontaktit reagoisivat, jos alkaisi selittämään yhtäkkiä ihan kysymättä jotain "mulla on tosi kivat solisluut" tjsp. Minkälaisen kuva antaa ihmisestä? Vaikka ne minusta ehkä kaunis kohta omassa kehossani olisikin, niin antaahan tuollaisia kysymättä kertoileva ihminen itsestään lähinnä vajaaälyisen kuvan. 

Jep. Usein nämä omaan penikseensä ihastuneet vielä kuvittelevat, että tietynkokoinen, -mallinen tms. kriteerit täyttävä penis on tae naiselle nautinnollisesta seksistä. Tipautin uutispommin mutta ei ole.

Vierailija
15/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on elämän taikasauva. Palvokaa sitä!

Vierailija
16/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa komea kulli. Höh.

Vierailija
17/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis on elämän taikasauva. Palvokaa sitä!

Ei käy. Naisilla on omat noidat ja taiat.

Vierailija
18/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoit omaa kommenttiasi?

Vierailija
19/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtänyt loukkaantua peniskuvista. En minä ole kovin monta niitä saanutkaan, mutta siitä huolimatta minusta tuntuu että tämä juttu on mennyt överiksi. Onko oikeasti aikuisen naisen mielestä järkytys, saada kuva peniksestä? 

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ei kannata tuhlata resursseja kuvan lähettäjän. Ei jatkoon!

Vierailija
20/23 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ymmärtänyt loukkaantua peniskuvista. En minä ole kovin monta niitä saanutkaan, mutta siitä huolimatta minusta tuntuu että tämä juttu on mennyt överiksi. Onko oikeasti aikuisen naisen mielestä järkytys, saada kuva peniksestä? 

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ei kannata tuhlata resursseja kuvan lähettäjän. Ei jatkoon!

On minusta ihan hyvä, että asiasta puhutaan, jotta miehetkin oppivat (vaikka tuskallisen hitaasti), että kenellekään ei sovi lähettää alapääkuvia.