Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?
Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehen lista alla. Nuorempana sitä katsoi naisissa vain tissejä ja takapuolta. Ikä on tuonut viisautta ja kokemusta. Näihin puuttuisin jos joskus uutta puolisoa katselisin:
- nalkutus: lyhentää tutkitusti miehen elinajanodotetta
- pihtaaminen: joka toinen mies elää puutteessa
- laiskuus: mikä siinä on ettei moderni nainen saa persettään ylös sohvalta tv:n ääreltä
Unohdin edellisestä listastani nämä: mies käyttää sanoja nalkutus ja pihtaaminen. Kertoo ihmisestä aika helvetin paljon. Kiitti ja moi.
Vierailija kirjoitti:
uimari kirjoitti:
Heikko, ylilaiha mies, joka vielä 40-kymppisenä elää
samalla tavalla kuin parikymppisenä. Suurimman osan
ajastaan facessa, jossa kuvia uhkeista blondeista. Noin
tuhat kaveria ja jatkuvia matkapäivitytksiä. Ei koskaan ollut elävää tyttöystävää.
Joskus vahingossa lähestyy naista, mutta sitten yhtäkkiä iskee
pelkokohtaus ja siirtyy takaisin pleikkareiden maailmaan.
Kuteet ovat tietysti trendikkäitä...kuuntelee teknomusiikkia.
Miksi miehen pitäisi lopettaa pelaaminen, vaihtaa vaatteet rumiin ja musiikkimaku huonoon, kun täyttää 40? Tiedätkö miltä tekno edes kuulostaa?
Kysymys on KOKONAISUUDESTA...TIETYT VAATTEET TAI MUSIIKKIMAKU EI ONGELMA-jumiin
jääminen teinimeininkiin on....ja sellaisia pojuja on nykyään paljon...
Nännikoru. Hyi hele. En oikeen mahda pahoinvointireaktiolleni mitään.
Lähinnä ehdoton huumevastaisuus ja muut omituiset periaatteet. Etenkin jos henkilö itse polttaa tupakkaa.
Miehessä
- epäkohtelias, itsekäs minä-keskeinen tyyppi, joka kuvittelee olevansa maailman keskipiste jonka ei tarvitse huomioida muita
- ei ajattele omilla aivoillaan, vaan on sellainen kuin "kuuluu" olla
- kokee naiset jotenkin uhkana
- huono itsetunto, jolla ei pää kestä sitä, että joku on parempi jossakin tai eri mieltä jostakin
- vaativa luonne
- tosikkomaisuus, huumorintajuttomuus, näsäviisaus
- ottaa itsensä liian tosissaan, ja kuvittelee kuuluvansa vähän "parempaan" luokkaan
- teeskentelee jotakin mielenkiintoista ja erikoista, (tylsätkin ihmiset ovat mielenkiintoisempia, jos he ovat omia itsejään)
- poliittisuus ja liika filosofisuus
- materialistisuus, kalliilla vaatteilla ja laitteilla päteminen
- psykologisten analyysien tekeminen toisten (minun) ongelmista, tai niistä asioista, jotka minussa on "vialla"
- ADHD sosiaalinen pintaliitäjä jonka on pakko olla mukana kaikessa ja keinotekoisesti yrittää hankkia sisältöä elämäänsä (joka ei todellisuudessa ole edes välttämättä sosiaalinen, mutta ei vain osaa olla yksin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinka kauan miehen sitten pitäisi kestää laukeamatta sängyssä kun se tuntuu olevan aika monen turn-off -listalla mainittuna? 5 min? 10 min? Kymppiminuuttinen tuntuu ainakin itselleni jo aika pitkältä ajalta.
Vietin juuri kolme vuorokautta putkeen sängyssä tyttöystäväni kanssa. Laukesin toki useamman kerran sinä aikana, mutta yhdyntä kestää helposti kymmeniä minuutteja alkuvetojen jälkeen.
Nimen omaan... kyllähän hommia jatkaa voi senkin jälkeen. Ja kai miehetkin voi koittaa hallita itteään jos liikaa alkaa tuntumaan😊 no varmaan pitäs kestää niin kauan että, se oma kumppani on tyytyväinen.
tupakointi, huumeet, nuuska, hoitamattomat hampaat, penisten/tissien tai vulvan esittelykuvat, moottoriturvat.
Kyllä se on se jos ei suostu seksiin ekoilla treffeillä. no no. Kyllähän se on hyvä naisen heti tietää ettei kannata menettää tällaista miestä, ei tule sitten muita ajatuksia.
Just ajattelin samaa mutta toisin päin: suomalaisuus miehellä!
- Ällöttävän yliseksuaaliset miehet (tai itseään sellaisina pitävät), joille joku seksi hallistee koko ajattelumaailmaa. Liitän kaikenlaisen seksuaaliseen vapautuneisuuteen pyrkimisen vähä-älyisyyteen.
Itserakkaus, oman itsensä esille tuominen joka tilanteessa, ilkeys, töykeys, näsäviisaus, tylsyys, tyhmyys, empaattinen kyvyttömyys, kostonhimo, jankuttaminen ja sellainen, että pitää olla aina oikeassa. Eli kaikki, mitä eksäni oli.
Nämä nyt aluksi. Ja tietysti myös itsestäänselvät: mielenterveysongelmat, aineriippuvuudet.
Ulkoisesti täytyy olla miellyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä
- epäkohtelias, itsekäs minä-keskeinen tyyppi, joka kuvittelee olevansa maailman keskipiste jonka ei tarvitse huomioida muita
- ei ajattele omilla aivoillaan, vaan on sellainen kuin "kuuluu" olla
- kokee naiset jotenkin uhkana
- huono itsetunto, jolla ei pää kestä sitä, että joku on parempi jossakin tai eri mieltä jostakin
- vaativa luonne
- tosikkomaisuus, huumorintajuttomuus, näsäviisaus
- ottaa itsensä liian tosissaan, ja kuvittelee kuuluvansa vähän "parempaan" luokkaan
- teeskentelee jotakin mielenkiintoista ja erikoista, (tylsätkin ihmiset ovat mielenkiintoisempia, jos he ovat omia itsejään)
- poliittisuus ja liika filosofisuus
- materialistisuus, kalliilla vaatteilla ja laitteilla päteminen
- psykologisten analyysien tekeminen toisten (minun) ongelmista, tai niistä asioista, jotka minussa on "vialla"
- ADHD sosiaalinen pintaliitäjä jonka on pakko olla mukana kaikessa ja keinotekoisesti yrittää hankkia sisältöä elämäänsä (joka ei todellisuudessa ole edes välttämättä sosiaalinen, mutta ei vain osaa olla yksin)
Noista 90 % osuu eksääni, jota en voi sietää. Eli komppaan ihan täysin.
Naisessa turnoffit
-kehitysvammaisuus
-viikset
-liian isot tissit
-tyhmyys (bimbot)
- liikalihavuus. Muotoja saa olla ja vaikka vähä makkaroitakin mutta semmonen nk. Rakkauden ryhävalas ehdoton no no
-Terävä nenä
-itsekkyys/kusipäisyys (minä minä minä -tyyppi)
-liiallinen meikkaaminen.
-epähygienisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fgsdfgf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vittumainen luonne
-ailahtelu
-nalkutus
-pihtaaminen
-puhumattomuus
-tyhmyys
-ei kuuntele
-jos ei ymmärrä, niin ei kysy
-näköalattomuus
-huomiotta jättäminen
Ja tämmönen vaimo tuli sitten vielä hankittua
Tämä. Ja kaikkein eniten vituttaa, kun sovitaan jotain, niin ominpäin ruvetaan sooloilemaan ja tekemään ihan eri tavalla. Tästä ei tiedoteta tai neuvotella. Sooloilu. No kuuluu varmaan tohon vittumaiseen luonteeseen.
Itelläkin on just tämmönen rouva.
Juu, joko A) aletaan sooloilla ihan eri tavalla kuin oli sovittu tai B) kysellään ja varmistellaan joka päivä jo sovittua asiaa. Ilmoitan kyllä sitten jos tulee muutoksia, muuten pysytään sovitussa, luuletko että pärjätään?
Just toi, rupeaa alkamaan jo käämi palamaan pelkästä ajatuksesta.
Olette ristiriitaisia.
A)Jos ei ymmärrä ei kysy.
Toisaalta
B)kysellään ja varmistellaan jo sovittua asiaaNo entä jos ei ole ymmärtänyt sovittua asiaa ja varmistaa? :) ei voi olla noin lyhyt pinna.
Turn off: saivartelu. Tyhmän esittäminen.
Vaikutat niin älykkäältä, avarakatseiselta, mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä, että on harmi ettei meille tulisi matchia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fgsdfgf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vittumainen luonne
-ailahtelu
-nalkutus
-pihtaaminen
-puhumattomuus
-tyhmyys
-ei kuuntele
-jos ei ymmärrä, niin ei kysy
-näköalattomuus
-huomiotta jättäminen
Ja tämmönen vaimo tuli sitten vielä hankittua
Tämä. Ja kaikkein eniten vituttaa, kun sovitaan jotain, niin ominpäin ruvetaan sooloilemaan ja tekemään ihan eri tavalla. Tästä ei tiedoteta tai neuvotella. Sooloilu. No kuuluu varmaan tohon vittumaiseen luonteeseen.
Itelläkin on just tämmönen rouva.
Juu, joko A) aletaan sooloilla ihan eri tavalla kuin oli sovittu tai B) kysellään ja varmistellaan joka päivä jo sovittua asiaa. Ilmoitan kyllä sitten jos tulee muutoksia, muuten pysytään sovitussa, luuletko että pärjätään?
Just toi, rupeaa alkamaan jo käämi palamaan pelkästä ajatuksesta.
Olette ristiriitaisia.
A)Jos ei ymmärrä ei kysy.
Toisaalta
B)kysellään ja varmistellaan jo sovittua asiaaNo entä jos ei ole ymmärtänyt sovittua asiaa ja varmistaa? :) ei voi olla noin lyhyt pinna.
Turn off: saivartelu. Tyhmän esittäminen.
Vaikutat niin älykkäältä, avarakatseiselta, mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä, että on harmi ettei meille tulisi matchia.
Ehkä cheekki siellä kirjoittelee näkemyksiään naisista?
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun kukaan ei mainitse tanssitaidottomuutta.Onko se vaan meidän vanhempien ihmisten toive.
Itse en ole rakentanut mitään listoja,tavallinen mies tupakoineen ja mahdollisine alkon ottoineen(ei holisti) sopii mulle hyvin.
Nykyinen on tosin tuurijuoppo ja se on aiheuttanut jo erotunteitakin.Itse olen kohtuukäyttäjä.
Mutta jos nyt rupeaisin seuraa etsimään,niin sanon mitä pitäisi olla:kissoista,yleensä eläimistä pitävä,kahta kissaani en luovuta kellekään miehen takia,tanssitaitoinen(ei tartte olla mikään parkettien partaveitsi,en ole itsekään ja sitten....olis kiinnostunut teatterista,mielellään vaikka harrastaisi sitä teatterissa käynnin lisäksi ja oopperasta ja yleensä klassisesta pitävä.
Teatterissa käyviä olen toki tavannut ja tanssivia,nykyinen ei tee kumpaakaan,mutta oopperaseuraa ja että saisin kuunnella oopperaa niin voi voi.
Avokkini sanoo että olen syntynyt väärään yhteiskuntaluokkaan kun pidän oopperasta ja olen työläinen.Kuulemma elitististä.No eikö autourheilun seuraaminen ole??
Niin ja kirjoista pitävä saisi kans olla.Tai se onkin täyttynyt kyllä,luetaan vain aika erilaisia paljolti.
Eikö sinne oopperaan pääse itsekseenkin? Tuskin sinäkään haluat ihan kaikessa miesten touhussa olla mukana.
Se on karmea lopputulema on yhdistelmä kaikesta:
tekno tai trendikkäät kuteet eivät sinänsä ongelma.