Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?
Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)
Kommentit (493)
Omat turn offit naisessa:
- vanhanaikaisuus (esim. sukupuolirooleissa)
- erilaiset poliittiset mielipiteet, kuin itselläni (esim. on sitä mieltä, että hyvätuloisia verotetaan liikaa, tai Ukrainan kriisi on muka lännen vika, eikä Venäjän)
- omaa liian erilaisen elokuvamaun, kuin itse (esim. ei pysty katsomaan jotain jännittävämpää elokuvaa, ilman, että laittasi välillä kädet silmien eteen)
- Tupakointi (en itse tupakoi ollenkaan)
- ei pidä uimisesta (minulle hyvin tärkeä harrastus)
- lävistykset
- ei ole kiinnostunut käymään syvällisiä keskusteluja
- Aikuismaisuus naisella
Tykkään tyttömäisistä naisista, jotka innostuvat helposti, eivätkä turhaa jäykistele tai häpeile käytöstään. Tietenkään nainen ei saa olla myöskään pelle, jolla ei ole mitään käytöstapoja, mutta ihan tavalliset käytöstavat riittävät ja osaa suhteuttaa käytöksensä tilanteen mukaan.
-persuilu
-elämä pyörii materian ympärillä
-paha päihdeongelma
nämä ehdottomia.
- alkoholismi
- masennus
- kaksisuuntainen mielialahäiriö
- uusioperheessä kyvyttömyys puuttua omien lasten käytökseen
- jenkkakahvat
- lihavuus
- huono kunto
- hälläväliä asenne
- pihtaaminen
- pettäminen
- keskustelutaito
- tyhmyys ja tietämättömyys
Naisilla
- kissan, koiran tai jonkin muun elukan palvominen ohi ihmissuhteiden
- tupakointi (seurustelin naisen kanssa joka tupakoi ja siihen pahaan makuun ei vain totu)
- näkyvät syylät tai luomet naamassa (sen peukalonpään kokoisen luomen voisi leikkauttaa pois) - tässä olen Matti-Esko Hytösen linjoilla kun hän kehuu naisensa ihoa joka on "sileä kuin lasi", raikas ja puhdas.
Miehessä:
- Jäyhä jököttäjä. Ei kommunikoi tai ilmaise tunteitaan muuten kuin kännissä räyhäämällä.
- Lippis, lökäpöksyt ja räpin fanittaminen. Wannabe-ganstat.
- Salaliittoteorioihin uskominen.
- Ei osallistu kotihommiin tai lastenhoitoon.
- Puuttuvat sosiaaliset taidot ja huono itsetunto.
Naisella
- haisunäätä värjätyt hiukset
- tatuoinnit
- ylipaino
- rakennekynnet
- tupakointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fgsdfgf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vittumainen luonne
-ailahtelu
-nalkutus
-pihtaaminen
-puhumattomuus
-tyhmyys
-ei kuuntele
-jos ei ymmärrä, niin ei kysy
-näköalattomuus
-huomiotta jättäminen
Ja tämmönen vaimo tuli sitten vielä hankittua
Tämä. Ja kaikkein eniten vituttaa, kun sovitaan jotain, niin ominpäin ruvetaan sooloilemaan ja tekemään ihan eri tavalla. Tästä ei tiedoteta tai neuvotella. Sooloilu. No kuuluu varmaan tohon vittumaiseen luonteeseen.
Itelläkin on just tämmönen rouva.
Juu, joko A) aletaan sooloilla ihan eri tavalla kuin oli sovittu tai B) kysellään ja varmistellaan joka päivä jo sovittua asiaa. Ilmoitan kyllä sitten jos tulee muutoksia, muuten pysytään sovitussa, luuletko että pärjätään?
Just toi, rupeaa alkamaan jo käämi palamaan pelkästä ajatuksesta.
Olette ristiriitaisia.
A)Jos ei ymmärrä ei kysy.
Toisaalta
B)kysellään ja varmistellaan jo sovittua asiaaNo entä jos ei ole ymmärtänyt sovittua asiaa ja varmistaa? :) ei voi olla noin lyhyt pinna.
Turn off: saivartelu. Tyhmän esittäminen.
Tyhmyys, tylsämielisyys ja kielteinen suhtautuminen kaikkeen ovat pahimpia. Huono hygienia, huonot käytöstavat ja karkeat puheet naisella on täydellnen turn-off. Lihavuus ja omasta kunnosta välittämättömyys ovat myös pitkiä miinuksia, tosin jos on vähän pulska niin se ei haittaa mitään jos muuten fiksu ja positiivinen luonne.
Naisessa pienet tissit, roikkuvat tissit, tatuoinnit, lävistykset, tupakointi, huumeet, liiallinen alkoholinkäyttö, liiallinen kiroilu, äijämäisyys, lyhyet hiukset, huono kroppa ja se, ettei muuten vain sytytä.
Kasvattakaa isommat tissit, kunnollisen kokoiset tissit!! Niitä olemattoman kokoisia itikanpistoja ja tyhjiä pussukoita ei voi edes puristella!! Prkl!!
Kuulostaa mustavalkoiselta ajattelulta. Miehessä ei kiinnosta: Ahdasmielisyys, huumorintajuttomuus, piheys, itsekkyys, pelimiesmäisyys /epärehellisyys /epäaitous, liian herkkä mies joka ei kestä normaaleja puheenaiheita, negatiivisuus, nalkuttaminen, puhumattomuus, rautakankimaisuus, besserwisser, liian vaativa pinnallinen, seksistinen, ei muuta mielessä kuin seksi, valittaa koko ajan ihan kaikesta, kauhistuu jos naisella on muutama kilo ylimääräistä, ottaa alkoholia liikaa ja säästää vettä liikaa /vaatii sitä muiltakin. :) Eli näiden vastakohtaa parempi hakea
Miehellä:
Tatuoinnit
Rastat
Elossa oleva äiti
Miksi huumeet on niin monelle turn off? Suurin turn on naisissa on ehdottomasti se kun tajuavat huumeiden satunnaiskäytön olevan jees.
- Liika älykkyys (olen itse vähän tämmöinen yksinkertainen ja tykkäisin että kumppanin kanssa voisi keskustella samalta tasolta eikä niin että kuuntelen vain pitkiä selityksiä joita en tajua :D)
- Itsepäisyys ("minä olen aina oikeassa vaikka toisin todistettaisiin!")
- Toisten asioihin puuttuminen
- Mielipiteiden kovaääninen julistaminen
- Huumorintajuttomuus
Siinä kait ne tärkeimmät
Seniorinainen täällä.
Miehessä minulla ovat turnoffeja:
- "junttius" (ja tällainen voi olla myös hyvätuloinen, hyvässä asemassa oleva mies)
- kielitaidottomuus, ja yleensä muiden kulttuurien ymmärtämisen puute
- huono fyysinen kunto
- epäsiisti olemus
- maailmankatsomuksen yhteensopimattomuus
Olen itse taustaltani akateeminen, vaan voisin melkein sanoa, että fiksuimmat ja mukavimmat tapaamani miehet eivät nimenomaan ole akateemisia.:)