Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailin naista, jonka pyysin perjantaina luokseni..Kuitenkin illalla..

Vierailija
27.01.2018 |

Kirjoittelin jonkin tovin naisen kanssa netissä, joka vaikutti todella hyvältä tyypiltä. Eilen päivällä sitten ehdotin hänelle, että voisi tulla illemmalla kylään. No, kuitenkin tapaamisajan lähennyttyä minulle iski paniikki ja mietin, miten peruutan tapaamisen. Tajusin, että en kehtaa, joten päädyin vähän erikoiseen ratkaisuun. Sammutin valot kämpästäni ja laitoin olohuoneen puoleisen sälekaihtimen kiinni, jotta nainen ei näkisi minua olohuoneessa. Pari kertaa soitti ovikelloa ja lähti pois. Illalla sitten kysyi, että miksi en ollut kotona.. Mitä vastaan vai vastaanko enää mitään? Todella kiusallinen tilanne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettette tavanneet. Naiselle olisi voinut tulla syyte lapsiin sekaantumisesta kun vietti aikaa kaksistaan kymmenvuotiaan tasolla olevan kanssa.

Vierailija
2/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tarina. Mikä nyt niin veti puihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin jonkin tovin naisen kanssa netissä, joka vaikutti todella hyvältä tyypiltä. Eilen päivällä sitten ehdotin hänelle, että voisi tulla illemmalla kylään. No, kuitenkin tapaamisajan lähennyttyä minulle iski paniikki ja mietin, miten peruutan tapaamisen. Tajusin, että en kehtaa, joten päädyin vähän erikoiseen ratkaisuun. Sammutin valot kämpästäni ja laitoin olohuoneen puoleisen sälekaihtimen kiinni, jotta nainen ei näkisi minua olohuoneessa. Pari kertaa soitti ovikelloa ja lähti pois. Illalla sitten kysyi, että miksi en ollut kotona.. Mitä vastaan vai vastaanko enää mitään? Todella kiusallinen tilanne.

EIköhän tämä tällä tullu selväksi.

Vierailija
4/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettette tavanneet. Naiselle olisi voinut tulla syyte lapsiin sekaantumisesta kun vietti aikaa kaksistaan kymmenvuotiaan tasolla olevan kanssa.

No kieltämättä oli kyllä erikoinen tilanne, myönnän, mutta en keksinyt muutakaan enää.

AP.

Vierailija
5/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin että KEIJO TULI PERINTEISELLE JYYSTÖLLÄ JA PERSE OLI SEN VERRAN RÄJÄHTÄNY ETTEN KEHANNU TULLA OVELLE. 

Vierailija
6/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä häntä tapaillut, jos olit vain jutellut "tovin" (2 minuuttiako?) netissä. Ihme sinänsä että kukaan nainen lähtee tuollaisen perusteella kenenkään torvelon oven taakse, joten ei varmaan kovin suurta vahinkoa tapahtunut puolin eikä toisin. 

Vierailija
7/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei sanoisi että tapailee naista joka on "todella hyvä tyyppi". Tämä on naisen provo.

Vierailija
8/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei sanoisi että tapailee naista joka on "todella hyvä tyyppi". Tämä on naisen provo.

Aloittaja on kaappilepakko.

Vierailija
9/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ollut kyllä ensimmäinen tapaaminen. Siksi hänet luokseni pyysinkin.

Ap

Vierailija
10/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos meinaat sitä vielä tavata niin miten ois totuus?

Mikään miut ei auta paitsi ehkä, että olit nukahtanut, mutta sekin viesti olisi pitänyt laittaa jo aikoja sitten.

Vierailija
11/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus on ainoa, jolla voit vielä itsesi pelastaa. Eli kerrot, että sinulla on mielenterveyden häiriö (itse tietänet mikä se on). Ja nyt sitten sosiaalinen fobia otti vallan etkä vain pystynyt avaamaan ovea, vaikka olisit halunnut. Ja kerrot samalla millä eri tavoin tämä häiriö ilmenee, jotta nainen ei ihmettele muitakaan omituisuuksiasi.

Vierailija
12/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis paniikissasi kyennyt loogiseen ajatteluun. Sillä normaali ihminen tajuaa noin tehdessään, että siinä ajaa itsensä vain syvemmälle suohon. No, ehkä nyt opit ajattelemaan nenääsi pidemmälle, että mitä teoistasi seuraa.

Ja hanki itsellesi tukihenkilö tms, jolle voit vastaavissa tilanteissa soittaa. Tämä tukihenkilö sitten rauhoittelee sinua niin, että pystyt paniikistasi huolimatta toimimaan järkevästi.

Vierailija
13/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen. Naisille tuollaiset ahdistuskohtaukset ja paniikkiratkaisut ovat tyypillisiä.

Vierailija
14/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just noin tekevä kaverimies. Kertokaas mistä tuollainen käytös juontaa juurensa?

Vierailija
15/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on lesbo, joka h-hetken lähestyessä alkoikin epäröimään askeleen ottamista.

Vierailija
16/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin chatissa naisen kanssa, joka kutsui luokseen.

Juuri kun olin ovella, hän txtasi olevansa transu, mies mekossa.

Soitin silti ovikelloa. Eikä avannut.

Kunnon vässykkä.

Vierailija
17/17 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh oisit edes valojavilkuttanut