Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?

Vierailija
27.01.2018 |

Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)

Kommentit (493)

Vierailija
421/493 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko poliittisesti korrektia sanoa, että rumuus ja kiihottamattomuus naisessa ?

Niin, kai siitä naisesta jokin juttu tekee mielestäsi ruman tai kiihottamattoman? Eikös turn off ole juuri tuota kiihottamattomuutta?

Jos sanot, että joku on ruma, se ei kerro ainakaan mulle vielä mitään ihmisen ulkonäöstä. Se, mikä sulle on rumaa, ei välttämättä ole sitä mulle.

Vierailija
422/493 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa:

- Lyhyet hiukset

- Pysty nenä

- Punaiseksi värjätyt hiukset

- Lyhyet likaiset kynnet

- Lapiokourat

- Jatkuvasti äänessä

- Haisevat röyhtäykset/ hengitys

- Luisevan laiha

- Liiallinen meikkaus

- Irvistely kiihottuessa( siis eräs naisystävä irvisteli niin paljon kiihottuessa että mulla tana laski sitä katsoessa. Tai sitten se irvisteli mun suoritukselle esileikeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw miksi te kaikki vihaatte koiria?

Ei koiria sinänsä, mutta sitä että koira sitoo naista niin paljon että parisuhteen muodostaminen käy vaikeaksi. Tai nainen on niin hurahtanut elukoihinsa, että ne menevät ihmisten edelle.

Kerropas sinä minkä takia niin monet naiset vihaavat lapsia tai niiden haluamista?

Vierailija
424/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä yksikin olisi jo liikaa. Käsittämätöntä kyllä olen tavannut ihmisiä, joilta löytyy näistä useita:

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- lyhyys

- iso nenä

- lihasten puute

- seksuaalisesti kokematon

- pieni penis

- puhevika

- sosiaalisesti kömpelö

- vitsailee peittääkseen tökeryyttään

- kaverien puute

- kyvyttömyys itsensä jatkuvaan kehittämiseen

- rasismi ja maahanmuuttovastaisuus

- matkustelemattomuus ja laajan näkökulman puute

- junttimaisuus

- huono suutelija

Jos sulle on käsittämätöntä, että tapaat useita esimerkiksi lyhyitä tai isonenäisiä ihmisiä, niin sun täytyy olla käsittämättömän tyhmä.

Vierailija
425/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw miksi te kaikki vihaatte koiria?

En halua asua kenekään/minkään kanssa joka ei itse pyyhi pe**ettään. Puhumattakaan ettei pyyhi sitä lainkaan.

Vierailija
426/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä yksikin olisi jo liikaa. Käsittämätöntä kyllä olen tavannut ihmisiä, joilta löytyy näistä useita:

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- lyhyys

- iso nenä

- lihasten puute

- seksuaalisesti kokematon

- pieni penis

- puhevika

- sosiaalisesti kömpelö

- vitsailee peittääkseen tökeryyttään

- kaverien puute

- kyvyttömyys itsensä jatkuvaan kehittämiseen

- rasismi ja maahanmuuttovastaisuus

- matkustelemattomuus ja laajan näkökulman puute

- junttimaisuus

- huono suutelija

Onneks sulla on tuota laajaa, suvaitsevaista näkökulmaa vaikka muille jakaa! :'D

Vakavasti ottaen: mikä vaivaa ihmistä, jos edellyttää muilta asioita, joihin ei ilmiselvästi itse edes alkeellisesti kykene?

Vierailija
427/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen vihervasuri, en keksi mitään pahempaa

Vierailija
428/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedän perintö kirjoitti:

Noissa pisti silmään tuo, "ei töissä.elämäntapatyötön"Mitäs sitten jos kaveri on kuin minä,muutamia taloja,osakkeita,mökkejä,autoja,Pankeissa rahaa loppuelämäksi nämä on tulleet perintönä minulle

ja en ole töitä v2000 jälkeen tehnyt kun ei tarvetta.Eli pitäisikö silti tehdä töitä että olisi n.s kunnon kansalainen?

Ja muista et jos otat vastaan tuossa tilanteessasi töitä, niin sehän vasta huutava vääryys onkin tässä työttömien kuritusmaassa. Kehtaatkin mokoma viedä leivänsyrjän nälkäiseltä!

Eli et voi tehdä mitään oikein.

Vierailija
429/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen vihervasuri, en keksi mitään pahempaa

Onko tuollainen edes mahdollinen yhdistelmä?

Vierailija
430/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fgsdfgf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vittumainen luonne

-ailahtelu

-nalkutus

-pihtaaminen

-puhumattomuus

-tyhmyys

-ei kuuntele

-jos ei ymmärrä, niin ei kysy

-näköalattomuus

-huomiotta jättäminen

Ja tämmönen vaimo tuli sitten vielä hankittua

Tämä. Ja kaikkein eniten vituttaa, kun sovitaan jotain, niin ominpäin ruvetaan sooloilemaan ja tekemään ihan eri tavalla. Tästä ei tiedoteta tai neuvotella. Sooloilu. No kuuluu varmaan tohon vittumaiseen luonteeseen.

Itelläkin on just tämmönen rouva.

Juu, joko A) aletaan sooloilla ihan eri tavalla kuin oli sovittu tai B) kysellään ja varmistellaan joka päivä jo sovittua asiaa. Ilmoitan kyllä sitten jos tulee muutoksia, muuten pysytään sovitussa, luuletko että pärjätään?

Just toi, rupeaa alkamaan jo käämi palamaan pelkästä ajatuksesta.

Olette ristiriitaisia.

A)Jos ei ymmärrä ei kysy.

Toisaalta

B)kysellään ja varmistellaan jo sovittua asiaa

No entä jos ei ole ymmärtänyt sovittua asiaa ja varmistaa? :) ei voi olla noin lyhyt pinna.

Turn off: saivartelu. Tyhmän esittäminen.

Vaikutat niin älykkäältä, avarakatseiselta, mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä, että on harmi ettei meille tulisi matchia.

Mietipä hetki miltä itse vaikutat. Tais moni tuntomerkeistä kolahtaa kovastikin...

Ohis

Vierailija
431/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen seksin käyttö.

Vierailija
432/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiehen lista alla. Nuorempana sitä katsoi naisissa vain tissejä ja takapuolta. Ikä on tuonut viisautta ja kokemusta. Näihin puuttuisin jos joskus uutta puolisoa katselisin:

- nalkutus: lyhentää tutkitusti miehen elinajanodotetta

- pihtaaminen: joka toinen mies elää puutteessa

- laiskuus: mikä siinä on ettei moderni nainen saa persettään ylös sohvalta tv:n ääreltä

Unohdin edellisestä listastani nämä: mies käyttää sanoja nalkutus ja pihtaaminen. Kertoo ihmisestä aika helvetin paljon. Kiitti ja moi.

Millä nimillä niitä pitäis sanoa? Ei ne siitä muuksi muutu

T. Nainen, joka ei voi sietää em. asioita

Vierailija
433/493 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamattomuus. Esim. amis tai amk on kouluttamaton.

Kiroilu.

Tupakointi.

Humalahakuisuus.

Sekä kaikki itsestäänselvät.

Sä et varmaan käytä mitään sosiaali- ja terveyspalveluja tai syö missään, käy parturissa kun amis ja AMK on sulle "kouluttamaton".

Tässä oli kyllä niin jäätävän huono päättelyketju ku olla voi! Puhutaan turn off-piirteistä ja tuohon lopputulemaan päädytään... huhhuh mikä logiikka (tai lähinnä sen puute)

Vierailija
434/493 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
435/493 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epäkypsän pinnallisia näkemyksiä. Jos aidosti rakas ihminen olisi vaikkapa kalju syöpähoitojen takia, asia ei olisi oleellinen tunteissa! Syvyyttä, viisautta, omaperäisyyttä ei mainitse juuri kukaan. Pitäisi olla stereotyyppinen esine( siksi innostus robottikumppaneihin kasvaa) - itsen peili, jatke, narsismin väline.

Itse olen ollut kauan tilanteessa että rakastan vapautta olla totaalisen irti miehisten katseiden ehdoilla orjana olosta. Se että saa olla täysin oma kokonainen itsensä on suurta ylellisyyttä! Suosittelen kaikille.

Ei täydy miellyttää ketään, pienentää itseään, esittää, tulla epäaidoksi. Sellaisen seurauksena ei myöskään saa mitään aitoa. Jos joku tykkää sinusta kaikkine vikoineen päivineen koska kokee henkistä yhteyttä ja hengenheimolaisuutta ja suhteessa on henkistä sisältöä, ystävyyttä ja ihmisyyttä, voi kasvaa antava ja hyvä yhteys. Kauheaa katsella tämän ajan epäaitoutta ja äärimmäisyyteen mennyttä ulkonäkökeskeisyyttä - onttoja ja syvemmistä tunteistaan, itsestään ja muista vieraantuneita ihmisiä. Suosittelen Erich Frommin kirjaa Rakkauden vaikea taito. Naisten tulee kasvaa itsellisyyteen jossa ei ole ulkoaohjattava vaan sisälähtöisesti itselleen rehellinen. Minua ei kiinnosta lainkaan yhdenkään miehen lihakset, ulkoinen machoilu tms vaan arvostan henkevyyttä, omaehtoista ajattelua, sielukkuutta ja humaanista viisautta sekä persoonallisuutta, omantienkulkijoita.

Vierailija
436/493 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jk. On myös hirvittävää jos nainen saa ihailua vaikkapa hiustensa ja takapuolensa takia. Tuollaista henkistä yksinäisyyttä käy sääliksi. Hyvässä lykyssä aika ja ikä jalostaa kypsyyttä - kumpaankin sukupuoleen. Että kasvetaan ihmisyyden äärelle. Elämä hioo niinsanotusti.

Sana Rakkaus on yksi eniten väärinkäytetty tässä maailmassa. Senhän tulee olla ehdotonta.

Vierailija
437/493 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa...

Välinpitämätön minua kohtaan taitaa olla ainoa total deal breaker vakavien mielisairauksien ja riippuvuuksien (ja huumeidenkäyttö ylipäätään) lisäksi.

Pitkän miinuksen ansaitsee säännöllinen tupakointi, runsas biletys (ei oo mun tyyppiä tod näk.), rumat kasvot (ei viehätä, mutta rumuuskin on katsojan silmässä), vela tai ei useista yrityksistä huolimatta kykene mielekkääseen keskusteluun. Eli vain poikkeustapauksissa pelastettavissa (ja vain yksittäinen), jos muutoin todella kiinnostava ja mukava.

Tavallisista miinuksista ehkä maininnan arvoinen on pituus alle 165cm (plussaa yli 170) ja  Fitness touhu (monesti elää sen ehdoilla ja mun mielestä sais olla naisen näköinen).

Pikkumiinuksia on jokaisessa pitkähkö lista, mutta niin kuuluukin; kokonaisuus ratkaisee.

M29

Vierailija
438/493 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sisustus & mietetarrat seinällä.

Vierailija
439/493 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen sisustus & mietetarrat seinällä.

Tämä. Kuten kaikki muukin massan mukana meneminen.

Vierailija
440/493 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaisesti EHDOTON turn off naisessa:

- lemmikkien omistajat (ei jaksa enää, kun pikku muru, pyry tms. koko ajan esillä, näetty/koettu)

- tupakointi

- jokin krooninen sairaus (liian monta vuotta meni sellaisen kanssa, ei kiitos enää)

Ja itsestään selvyydet

Muuten en tähän ikään mennessä enää uskalla tarkemmin näitä määritellä. Kun se kolahta, niin kolahtaa. Näin kävi kerran. No, ei meistä mitään tullut, mutta silti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän