Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?

Vierailija
27.01.2018 |

Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)

Kommentit (493)

Vierailija
341/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tupakointi

-alkoholisti

-pienet tissit ja löysä alakerta ("kyllä, koolla on väliä")

Vierailija
342/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa:

- Koira

- Tupakointi

- Tatuoinnit

- Joku täysin turha "naisten työ" esim. kosmetologi

Tässä taas nähdään kuinka tietämättömiä monet ihmiset ovat. Kuvitellaan, että kosmetologi tekee työkseen pelkkiä meikkauksia ja ripsipidennyksiä ja mitä näitä nyt on.  Näitähän on todella pieni osa kosmetologeista. Vanhalla työpaikallani kävi esimerkiksi säännöllisesti kosmetologi leikkaamassa  vaikeasti kehitysvammaisten varpaan- ja sormenkynnet järeillä pihdeillä ja sitten vielä  hioivat. Kuka muu tämän olisi tehnyt? Hoitajatko? 

Nyt vähän sitä yleissivistystä sitten opiskelemaan ennen kuin lähtee tännekin kirjoittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen maailmankuva jossa maailmassa on yksi tai kaksi pahaa asiaa josta kaikki seuraa.

Medialukutaidottomuus. Esim en voi hyväksyä kumppania joka olettaa että poliitikon ensisijainen tehtävä on tehdä rakentavia, johdonmukaisia ja pitkän linjan ratkaisuja kansan hyväksi.

Asenne jossa muille tapahtuu pikkujuttuja mutta itselle katastrofeja. Tämä on ehkä yleisin turn-off naisessa.

Empatian puute heikkoja, lapsia tai eläimiä kohtaan. 110% turnoff.

Amfetamiinin käyttö. Näyttäisi tieteen valossa siltä että sekin kannattaisi dekriminalisoida mutta ei se tarkoita että hyväksyn sitä omassa parisuhteessani. 

Vierailija
344/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa:

- Ikä alle 85

- omaisuus alle 2Meur

- alle 3 perussairautta

- yksi tai useampia perillisiä

- edunvalvoja

Vierailija
345/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Medialukutaidottomuus. Esim en voi hyväksyä kumppania joka olettaa että poliitikon ensisijainen tehtävä on tehdä rakentavia, johdonmukaisia ja pitkän linjan ratkaisuja kansan hyväksi.

Ohis, mutta nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä se poliitikkojen ensisijainen tehtävä sitten olisi, ellei yllämainitut? Eri asia tietenkin on, mitkä voimat tätä maailmaa (ja poliitikkoja) ohjaavat, mutta eikö demokratian tarkoitus juuri ole se, että kansa saa äänensä kuuluviin? Eihän se niin tietenkään tässä maailmassa mene, mutta olen vähän hämmentynyt siitä, että tällaista ei saisi edes odottaa.

Vierailija
346/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-riippuvuudet (päihteet, uhkapelit, ruoka)

-ylimielisyys, valehtelu

-ylipaino tai pikemminkin lihavuus

-epäsiisteys, likaisuus

-jatkuva kiroilu

-mykkyys, ei osaa tai halua puhua ja suuttuminen, jos ongelmia nostetaan esille

Vierailija
347/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultuurierot kirjoitti:

Miksi tupakointi on nykyään niin turn off?

En oikein käsitä. Tiedän kyllä että tupakan polttamattomuus, eli tekemättömyys on muotia nykyään, mutta että jonkun asian tekeminen on turn off?

Tupakointi oli joskus muotia. Joten järjellä voi ymmärtää että asialla ei lienee väliä kumpaankaan suuntaan.

Myös huumeiden käyttö ihmetyttää. Jos kävisitte Californiassa, jossa minä käyn aina kerran kuukaudessa niin huomaisitte että alkoholin käyttö on sielä turn off tällä hetkellä ja cannabiksen käyttö on sallitumpaa. Ihan sen vähähaittaisuuden takia. Alkoholihan on syöpää aiheuttava aine ja canabis ei ole.

Tupakointi on harvinaisen typerää ja yleensä ainoa syy miten siihen päädytään on teini-iän laumasieluinen käyttäytyminen. Se on vain jotenkin naurettavaa katsoa, kun aikuinen ihminen on koukussa tuollaiseen paskaan ja ravaa talvellakin vaikka kolmenkympin pakkasella savuttelemaan. Kaikkeen tekemiseen on jotenkin saatava se rytmitettyä mukaan.

Ei se minulle mikään kynnyskysymys olisi, tuntuu vaan jotenkin vanhanaikaiseltakin jo. Kuka enää polttaa?

Vierailija
348/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fgsdfgf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vittumainen luonne

-ailahtelu

-nalkutus

-pihtaaminen

-puhumattomuus

-tyhmyys

-ei kuuntele

-jos ei ymmärrä, niin ei kysy

-näköalattomuus

-huomiotta jättäminen

Ja tämmönen vaimo tuli sitten vielä hankittua

Tämä. Ja kaikkein eniten vituttaa, kun sovitaan jotain, niin ominpäin ruvetaan sooloilemaan ja tekemään ihan eri tavalla. Tästä ei tiedoteta tai neuvotella. Sooloilu. No kuuluu varmaan tohon vittumaiseen luonteeseen.

Itelläkin on just tämmönen rouva.

Juu, joko A) aletaan sooloilla ihan eri tavalla kuin oli sovittu tai B) kysellään ja varmistellaan joka päivä jo sovittua asiaa. Ilmoitan kyllä sitten jos tulee muutoksia, muuten pysytään sovitussa, luuletko että pärjätään?

Just toi, rupeaa alkamaan jo käämi palamaan pelkästä ajatuksesta.

Olette ristiriitaisia.

A)Jos ei ymmärrä ei kysy.

Toisaalta

B)kysellään ja varmistellaan jo sovittua asiaa

No entä jos ei ole ymmärtänyt sovittua asiaa ja varmistaa? :) ei voi olla noin lyhyt pinna.

No siinä tuli eri henkilöiltä näitä pointteja. Luulisi kuitenkin että kertavarmistuksella ymmärtää. Hyvähän se on että kysyy, ei siinä mitään.

Vierailija
349/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu nuori nainen harrastaa erään rotuisia kissoja, joita hänellä on neljä. On ihan mukava ihminen ja nättikin, mutta välillä tuntuu että mistään muusta hän ei osaa puhua kuin niistä kissoistaan ja niiden toilailuista, Joka päivä näyttää jokaiselle hyvänpäiväntutulle vähintään sata kuvaa kissoistaan touhuavan milloin mitäkin sisäkissan elämään kuuluvaa ja viikonloput rampataan näyttelyissä. Hänellä on mieskin, joka ei ole kissaihminen, enkä siis voi millään ymmärtää miten jaksaa tuota kaiken nielevää kissailua, kun kaikki reputkin, vaatteet, kännykkäkuoret ja kahvikupit on kissaa, kissaa ja kissaa ja karvoja kaikki paikat täynnä. Itse olen kissaihminen, mutta musta toi olis tosi turn off, liika on liikaa.

Siinä hyvä esimerkki siitä, miten voi hurahtaa johonkin elukkaan niin että homma menee överiksi. Voisiko sopia, että yksi kuva eläimestä riittää, sitten se on nähty ja voidaan puhua muustakin?

Vierailija
350/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donnaemobile kirjoitti:

- vegaani

- sivari

- viherpiipertäjä

- ateisti

- sivystymätön

- naismainen

- piipittäjä

- takinkääntäjä, jolla ei ole omia mielipiteitä

- pitkät hiukset

- epäsiisti habitus

- fanaattinen urheiluhullu

- tyylitajuton

- laiha

Pistää silmään tuo ateisti tuolla joidenkin listoilla. Oletteko itse uskovaisia, vai mikä siinä rassaa?

Vierailija
351/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja M31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisessa:

- Koira

- Tupakointi

- Tatuoinnit

- Joku täysin turha "naisten työ" esim. kosmetologi

Tässä taas nähdään kuinka tietämättömiä monet ihmiset ovat. Kuvitellaan, että kosmetologi tekee työkseen pelkkiä meikkauksia ja ripsipidennyksiä ja mitä näitä nyt on.  Näitähän on todella pieni osa kosmetologeista. Vanhalla työpaikallani kävi esimerkiksi säännöllisesti kosmetologi leikkaamassa  vaikeasti kehitysvammaisten varpaan- ja sormenkynnet järeillä pihdeillä ja sitten vielä  hioivat. Kuka muu tämän olisi tehnyt? Hoitajatko? 

Nyt vähän sitä yleissivistystä sitten opiskelemaan ennen kuin lähtee tännekin kirjoittelemaan.

Pyh, mitä väliä sillä muutenkaan on, mitä nainen tekee työkseen. Kunhan itsensä pystyy elättämään. Päivällä kun olen itse töissä, niin sillä välin on ihan sama vaikka nainen seisoo käsillään ja laulaa Putte-Possun nimipäiviä.

Vierailija
352/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet, kuten yhdyssanojen kirjoittaminen väärin.

Vierailija
353/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsiin sekaantuminen

- sovinismi

- alkoholi, huumeet ja runsas tupakointi

- haju, huonot hampaat, huono iho ts. hoitamaton tyyppi

- työhaluttomuus, varattomuus, pitkän tähtäimen eteenpäin menosuunnitelmien puuttuminen, tukien käyttäminen

- pettäminen, flirttailu muiden kanssa, haluttomuus olla läheisessä suhteessa minun kanssani, rinnakkaissuhteilu

- lapset edellisestä suhteesta jolleivat sitten ole jo isoja tai muuttaneet pois kotoa, välillä äidillään, pienet lapset joka tapauksessa

- liian läheiset suhteet vanhempiinsa ja sukulaisiinsa

- liiallinen nuukailu eli kielteinen suhtautuminen mm. ulkona syömiseen, leffassa tai teatterissa käyntiin, kulttuurikuluttamiseen, liian tarkka kustannusten jakamisessa

- käy usein baareissa

- arkuus elämälle eli aikuisella ei useampia eri mittaisia parisuhteita, ei matkustuskokemusta, ei ajokorttia, ei omistusasuntoa eikä edes asp-tiliä, ei lemmikkejä

- viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa

Siinä nyt ensinnä mieleen tulleita ja järjestyskin on tuo.

Vierailija
354/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultuurierot kirjoitti:

Miksi tupakointi on nykyään niin turn off?

En oikein käsitä. Tiedän kyllä että tupakan polttamattomuus, eli tekemättömyys on muotia nykyään, mutta että jonkun asian tekeminen on turn off?

Tupakointi oli joskus muotia. Joten järjellä voi ymmärtää että asialla ei lienee väliä kumpaankaan suuntaan.

Koska tupakoivat haisevat pahalle? Minua kuvottaa jo pelkkä tupakoitsijan vieressä istuminen bussissa, ei tulisi mieleenkään seurustella lemuavan ihmisen kanssa. Ja jos leikittäisiin hetkeksi että tupakoiva ei aina haise (kyllä haisee), niin tupakointi on itsessään todella vähä-älyistä hommaa. Siitä ei saa mitään positiivista irti, negatiivisia juttuja taas riittää piiiiitkän listan verran. Jopa joitakin huumeita (kannabiksen höyrystäminen, satunnainen mdma:n tai psykedeelien käyttö) ymmärrän enemmän kuin tupakointia, koska niistä sentään saa jotain muutakin kuin terveyshaittoja. 

Vierailija
355/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä:

tupakointi

huumeet

itsekkyys

nariseva tai naismainen ääni

Liiallinen suojelunhalu 

tyhjänpäiväinen ällistely ja jappaseminen

Vierailija
356/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihastuminen helposti ja kaikkiin

- Heittelehtivät mielialat

- Ruokavammaisuus ( nirso, kasvissyöjä)

- Turha koulutus ja vielä turhempi työpaikka

- Kiinnostus saksalaisiin autoihin

- Kitinä asioista joihin voisi itse vaikuttaa

Vierailija
357/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä:

Tupakointi

Juopotelu

Huumeet

Kalju

Lyjyt

Hintelä

Jos ulkonäkö on etnisesti epämiellyttävä

Huono hygienia

Huonot sosiaaliset taidot

Pitkät kynnet

Huonot hampaat

Homofobia

Häntäheikki

Rumat vaatteet

Vierailija
358/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa turnoff:

-lihavuus

-alkoholismi

-narkomania

-tupakointi

-mielisairaus

-ei koulutusta

-työttömyys

-yleinen epäsiisteys

-huono kunto

-vihervasemmistofeministinen ajattelutapa

Riittää siis pitkälle kun 

-huolehtii itsestään

-hankkii koulutuksen ja työtä

-elää ja toimii kuin normaali ihminen

-hankkii harrastuksia ja ystäviä

Vierailija
359/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun kukaan ei mainitse tanssitaidottomuutta.Onko se vaan meidän vanhempien ihmisten toive.

Itse en ole rakentanut mitään listoja,tavallinen mies tupakoineen ja mahdollisine alkon ottoineen(ei holisti) sopii mulle hyvin.

Nykyinen on tosin tuurijuoppo ja se on aiheuttanut jo erotunteitakin.Itse olen kohtuukäyttäjä.

Mutta jos nyt rupeaisin seuraa etsimään,niin sanon mitä pitäisi olla:kissoista,yleensä eläimistä pitävä,kahta kissaani en luovuta kellekään miehen takia,tanssitaitoinen(ei tartte olla mikään parkettien partaveitsi,en ole itsekään ja sitten....olis kiinnostunut teatterista,mielellään vaikka harrastaisi sitä teatterissa käynnin lisäksi ja oopperasta ja yleensä klassisesta pitävä.

Teatterissa käyviä olen toki tavannut ja tanssivia,nykyinen ei tee kumpaakaan,mutta oopperaseuraa ja että saisin kuunnella oopperaa niin voi voi.

Avokkini sanoo että olen syntynyt väärään yhteiskuntaluokkaan kun pidän oopperasta ja olen työläinen.Kuulemma elitististä.No eikö autourheilun seuraaminen ole??

Niin ja kirjoista pitävä saisi kans olla.Tai se onkin täyttynyt kyllä,luetaan vain aika erilaisia paljolti.

Vierailija
360/493 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- huumeettomuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan