Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Jannika vois päättää puhuuko murteella vai matkiiko Tonin kirjakieltä kun se ei oikein tule luontevasti.
Onko Idols ohjelma tabu , koska siellähän ne tapasi. Toni oli tuomaristossa ja Jannica kisaamassa??
Tuotantoyhtiö ottanut nokkiinsa kun idols tulee nykyään neloselta?
Vierailija kirjoitti:
Jannika taitaa kuulua niihin, jotka ei kestä elämään kuuluvia normaaleja vastoinkäymisiä, kuten esimerkiksi sitä, että vaari kuolee.
Ai, mä en kyllä saanut sitä kuvaa. Hän vain rehellisesti selitti, että miksi kaikki oli yhtäkkiä liikaa. Ei masennus pelkästään vaarin kuolemasta johtunut, vaa se oli osatekijänä. Ja muutenkin, muiden ihmistenhän on just ok laittaa toisten ihmisten kokemat menetykset arvojärjestykseen.
Aika kovaa porukkaa täällä.
Masennus on säälittävää ja siitä ei ainakaan pidä puhua julkisesti. Varsinkin jos olet julkkis. Tai julkkiksen rouva
Vaarin kuolemaa ei pidä surra vaan se nyt vaan on elämän fakta että niin käy.
Kamalia vanhempia kun antavat lapsen kuseksia ympäriinsä. Kyllä kuivaksi opetteleva lapsi oppii kerrasta eikä hälle käy vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?
Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa.
Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!
No mikä o epäaitoa ja epänormaalia? Ja mikä sitte olisi normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!
Mun mies syö "salaa" kauppareissulla suklaata ja sille on elämys se eli eiköhän ole noilla sama eli toinen tietää toisen sen verran hyvin ettei se ole oikeastaan salaa.. Ja minulle on ihan sama mitä mies syö eli taitaa itseltään salaa sen suklaan syödä
Ihanan normaalia ja lämminhenkistä meininkiä. Toi mamma on vaan, öh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaarijaa, meillä mies on herkkunatsi. Ja aina dieetillä. Elämä on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika taitaa kuulua niihin, jotka ei kestä elämään kuuluvia normaaleja vastoinkäymisiä, kuten esimerkiksi sitä, että vaari kuolee.
Hohhoijaa. Esikoisen saaminen, siihen liittyvä ahdistus ja työ- ja muut paineet. Vaarin kuolema on ollut varmasti vain se, joka on työntänyt yli.
Hohhoijaa. Tapaan työssäni niin rankkoja juttuja kokeneita, että olen tosiaankin sitä mieltä, että erilaiset murrosvaiheet (kuten isovanhempien kuolema, niin ikävää kuin se onkin) kuuluvat normaaliin elämään.
Eikö noita koiria lenkitetä ollenkaan? Tuo isompi on kai joku spanieli, sehän tarvis liikuntaa ja aktiviteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi pienempi koira vähä läski?
Jos sekin herkuttelee salaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Esikoisen saaminen, siihen liittyvä ahdistus ja työ- ja muut paineet. Vaarin kuolema on ollut varmasti vain se, joka on työntänyt yli.
Hohhoijaa. Tapaan työssäni niin rankkoja juttuja kokeneita, että olen tosiaankin sitä mieltä, että erilaiset murrosvaiheet (kuten isovanhempien kuolema, niin ikävää kuin se onkin) kuuluvat normaaliin elämään.
Ok, kiva kun elämäsi koostuu vain ihmisten arvottamisesta ikävien kokemusten perusteella. Vähän kuin se nörtti-sarjakuvien Topper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa av-logiikkaa. Kun minä kohtaan työssäni rankkoja kohtaloita niin täysin random ihminen Hollolassa ei saa surra Vaarinsa kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita koiria lenkitetä ollenkaan? Tuo isompi on kai joku spanieli, sehän tarvis liikuntaa ja aktiviteetteja.
Lempihän yrittää aktiivisesti aktivoitua.
Arvostan sitä heissä etteivät ole paljastaneet Martan kasvoja eivätkä työnnä tätä julkisuuteen. Hienoa Wirtaset! Ottakaas kaikki blogi-mammat siitä mallia.