Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen väsynyt elämään, haluan vain kuolla

Vierailija
03.10.2025 |

Elämä aikuisena ollut ihan hirveää vuodesta toiseen, en vain pärjää missään ja kaikki vain pahenee.

Parempi kun minua ei enää ole, säästää valtiokin kun ei tarvitse kelan minuun enää tuhlata rahoja. Moni varmasti myös iloitsee kun tuo jälkeenjäännyt yksilö poistuu geenipoolista no tosin eipä kukaan minusta ole ollut kiinnostunut niin ei ole tapahtunut vahinkoa eli ei ole viallisia geenejä päässyt jatkoon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon vauhdilla saastuttamasta palstan energiaa.

Vierailija
2/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei sitten ollut minulta!T:as

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset mullakin. Koetetaan jaksaa. Eihän sitä tiedä jos vaikka joskus jotain hyvääkin tapahtuu.

Vierailija
4/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten pois. Kukaan jaksa näitä yhyy uliuli voi minua huomionkipeitä tunareita.

Vierailija
5/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kokeillut juoda viinaa

Vierailija
6/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka eurojackpotissa voitto, vieläkö haluat pois?

Vierailija
7/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon jaksamista ! Toivotaan että elämä yllättää välillä myös positiivisesti. 

Vierailija
8/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mene hoitoon vauhdilla saastuttamasta palstan energiaa.'

Elämä on tosi kivaa.

Kun sen oikein oivaltaa..

Ihan taviksenakin.

Julkisuuden hlöillä omat 

surut ja murheet, ei helppo osa

heilläkään. Piristy @@p33.🥳

Vierailija
9/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muitakin tarpeita kuitenkin jäljellä kuin halu kuolla, kun tänne kirjoittelet.

Vierailija
10/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin huonot fiilikset , en uskonut että huonommin vielä voisi mennä mutta näköjään voi . Aina tulee lisää kuraa niskaan ja elämä hankaloituu . Ei ole aikomusta katsoa loppuun asti eikä mua kukaan huomaa paitsi tarvitsaessaan apua tai muuta .

Vierailija
11/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrrän täysin. Yritin itsemurhaa 12-vuotiaana kun elämä oli jo silloin yhtä helvettiä. Ei se paljon paremmaksi ole muuttunut. Mutta olen oppinut elämään päivä kerrallansa. En mieti huomista.

Vierailija
12/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri NYT Jeesus Kristus etsii teitä kaikkia, kolkuttaa sydämenne ovia, avatkaa hänelle ja kokekaa sisällänne paratiisi! 

Vierailija
13/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Kun vanhemmastani aika jättää, seuraan perässä.

Vierailija
14/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi muuttua yllättäen parempaan suuntaan. Tiedän ihmisiä joilla on käynyt näin. Koita käydä paikoissa äläkä jää kotiin murehtimaan. Tekee mielelle hyvää. Tämä kuulostaa ärsyttävältä, mutta itse olen saanut apua liikunnasta, saa positiivisimmaksi mielen. 

Vierailija
15/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne hyvät tyypit aina haluaa täältä ennenaikaiseti pois, mutta mulkut päättää jäädä?

Vierailija
16/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne hyvät tyypit aina haluaa täältä ennenaikaiseti pois, mutta mulkut päättää jäädä?

Taidat sekoittaa mikä on mulkku ja mikä hyvä?

Koska hyvälle tyypille elämä on matka ja kaikki sen käänteen kiinnostaa. Ei ole aikaa masentua.

Vierailija
17/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin suoraan synnäriltä kolkkoon orpokotiin, kun mutsini nenetti puhe- ja kävelykyvyn kesäkuisena torstaina 

minulle elämää antaessaan.

Massiivinen suonen repeämä aivoissa ja halvaantuminen. Koomatila.

Nuori nainen alle 30.

Against all odds; hän ei kuollut, eikä jäänyt pyörätuoliinkaan. Hän opetteli kaiken uusiksi. Puhumisen, kävelemisen.

Ironisesti >>>

samaan aikaan synnyttämiensä pienokaisten kanssa.

Äitini oli jo suunnitellut antavansa minut ja veljeni tanskalaiseen medikaalien perheeseen adootioon.. siltä varalta, ettei enää äidiksi ja ja perheenhuoltajaksi kykenisi. Isäni ei vielä tuolloin puhunut suomea 

ja teki elantonsa keikkamuusikkona tiuhaan matkustaen. [Hän oli nuorukainen, vasta 25].

Mutta, mutta. Lääkäreiden yllätykseksi - loputtomalla sinnikkyydellään aamusta iltaan harjoittaen

hän toipui yllättävän nopeasti 

ja haki meidät pois laitoksesta.

Kauniiseen kotiin, jonka oli meille rakkaudella valmistanut. 

Hänestä tuli vielä loistohyvä autokuskikin. 

Ajeli Oulusta tänne Savon mummolaan pitkää matkaa alvariinsa. 

Älkää luovuttako, R💚kkaat.

That's my point. 🤍

Vierailija
18/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptioon tuli typo.

Pitää todella nopeasti näpyttää, koska usein ketju elää vain 1-15 minsaa, kunnes poistuu.

Vierailija
19/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla tappaa itseäni pelkään kuolemaa ,olen pelokas ja nynny!Täällä on vain pakko olla ja kärsiä!T:as

Vierailija
20/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin suoraan synnäriltä kolkkoon orpokotiin, kun mutsini nenetti puhe- ja kävelykyvyn kesäkuisena torstaina 

minulle elämää antaessaan.

Massiivinen suonen repeämä aivoissa ja halvaantuminen. Koomatila.

Nuori nainen alle 30.

Against all odds; hän ei kuollut, eikä jäänyt pyörätuoliinkaan. Hän opetteli kaiken uusiksi. Puhumisen, kävelemisen.

Ironisesti >>>

samaan aikaan synnyttämiensä pienokaisten kanssa.

Äitini oli jo suunnitellut antavansa minut ja veljeni tanskalaiseen medikaalien perheeseen adootioon.. siltä varalta, ettei enää äidiksi ja ja perheenhuoltajaksi kykenisi. Isäni ei vielä tuolloin puhunut suomea 

ja teki elantonsa keikkamuusikkona tiuhaan matkustaen. [Hän oli nuorukainen, vasta 25].

Mutta, mutta. Lääkäreiden yllätykseksi - loputtomalla sinnikkyydellään aamusta iltaan

Ihmeellinen tositarina 💛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän