Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset

Vierailija
25.01.2018 |

Kohta alkaa! Minkälaisia ennakko-odotuksia mammoilla on?

Kommentit (320)

Vierailija
121/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää jaksot jää tällä kaudella jotenkin todella sisällöttömiksi?

Koska ei olla niiden kotona vaan kesämökeillä jolloin arki jää pois kuvioista, hengaillaan vaan rennosti lomalla.

Vierailija
122/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita koiria lenkitetä ollenkaan? Tuo isompi on kai joku spanieli, sehän tarvis liikuntaa ja aktiviteetteja.

Sehän saa kokoajan juoksennella vapaana. Ja varmasti lenkitetään, eihän tässä nyt kaikkea näytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää spanieleista. Kerran naapurilla oli sellanen ja sille olis pitäny ihan koko ajan heittää jotain. Joskus se kanniskeli kiveä suussaan ja pudotti sen jalkojen juureen. Just samanlainen hunsvotti kuin tuokin koira. Rasittavaa pitemmän päälle.

Vierailija
124/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi pienempi koira vähä läski?

Jos sekin herkuttelee salaa?

Olette tosi ilkeitä ja kateellisia ihmisiä kun haukutte viatonta koiraa läskiksi! Se ei voi kiloilleen ehkä mitään jos esim joku sairaus vaikka diabetes

Niin just! Ajatelkaa nyt miten paha mieli sille koiralle tulee, jos sattuu lukemaan tätä ketjua!

Vierailija
125/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika taitaa kuulua niihin, jotka ei kestä elämään kuuluvia normaaleja vastoinkäymisiä, kuten esimerkiksi sitä, että vaari kuolee. 

Hohhoijaa. Esikoisen saaminen, siihen liittyvä ahdistus ja työ- ja muut paineet. Vaarin kuolema on ollut varmasti vain se, joka on työntänyt yli.

Hohhoijaa. Tapaan työssäni niin rankkoja juttuja kokeneita, että olen tosiaankin sitä mieltä, että erilaiset murrosvaiheet (kuten isovanhempien kuolema, niin ikävää kuin se onkin) kuuluvat normaaliin elämään. 

Hohhoiaa. Mikä sinä siltikään olet sanomaan mikä on oikea a mikä väärä tapa kokea asiat. Ei sekään ole välttämättä mikää hyvä juttu, jos elämä on niin kovaa, ettei ole varaa surra ja romahtaaki välillä. Sehä on kovaa ja kauheaa.

Vierailija
126/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania koiria, isännät ei heitä frisbeetä niin kokeillaan kameramiestä 😍

Vierailija
127/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi pienempi koira vähä läski?

Jos sekin herkuttelee salaa?

Olette tosi ilkeitä ja kateellisia ihmisiä kun haukutte viatonta koiraa läskiksi! Se ei voi kiloilleen ehkä mitään jos esim joku sairaus vaikka diabetes

Niin just! Ajatelkaa nyt miten paha mieli sille koiralle tulee, jos sattuu lukemaan tätä ketjua!

Onneks ne lukee vain hauva.fi:tä..

Vierailija
128/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika taitaa kuulua niihin, jotka ei kestä elämään kuuluvia normaaleja vastoinkäymisiä, kuten esimerkiksi sitä, että vaari kuolee. 

Hohhoijaa. Esikoisen saaminen, siihen liittyvä ahdistus ja työ- ja muut paineet. Vaarin kuolema on ollut varmasti vain se, joka on työntänyt yli.

Hohhoijaa. Tapaan työssäni niin rankkoja juttuja kokeneita, että olen tosiaankin sitä mieltä, että erilaiset murrosvaiheet (kuten isovanhempien kuolema, niin ikävää kuin se onkin) kuuluvat normaaliin elämään. 

Toki toki! Mutta aina on joku asia, joka "katkaisee kamelin selän", kun kertyy riittävästi taakkaa. Ja toisekseen, olen ain/a inhonnut sitä, kun joku "arvottaa" surua. Kuinka paljon saa surra milloinkin. Se on tunne eikä sitä säädellä järjellä.

Vierailija
129/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä Toni jotenkin ... aikuistuneena. Vaikuttavat onnelliselta parilta ja mukavilta ihmisiltä. Hienoa että ovat löytäneet toisensa. Vanhemmuuskin näyttää toimivan. 

Vierailija
130/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jakso. Toni ei ole muuttunut miksikään. En ole Apis fani, mutta Tonin haastatteluita yms. aina pyrin kattomaan. Mä diggaan sen huumorintajua.

Kiva huomata, että ovat Jannikan kanssa hyvä pari. Rakkautta ja huumoria löytyy.

Myös vinkeetä, että tytär oli mukana, muttei kasvoja näytetty. Koirathan oli valloittavia persoonia myös. Toisella söpösti kieli ulkona koko ajan ja Helmi frisbeensä kanssa ei luovuttanut. Tuossa ympäristössä koirat saa kummasti touhua ja liikuntaa, vaikkei joka päivä lenkitettäisikään.

Vierailija
131/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?

Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa. 

Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!

Jaarijaa, meillä mies on herkkunatsi. Ja aina dieetillä. Elämä on..

Elämä on... HELPPOA silloin kun normaalipainoisen ja terveen puolison syömiset jaksaa "ahdistaa" niin että saa toisen alistettua syömään salaa.

Ilmankos tää sarja on niin kommentoitu tällä palstalla kun osa odottaa, mistä saa valittaa ja keksiä vaikka mitä scheissea. Kuten Tonin herkuttelu 😂

Nyt osalle oli hirveä pettymys huomata, että lapsi oli normaali ja perhe vaikutti aidosti mukavalta ja tasapainoiselta.

Siitäkin jonkun oli pakko päästä pätemään, ettei ollut riittävästi aihetta masentua.

Vierailija
132/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista jos todella olet työssä jossa kohtaat "rankkoja juttuja" mutta et pysty näkemään yksilöiden eroja ollenkaan.

Mulla oli todella läheinen vaari, kuolema oli mulle aivan valtava suru, rinnastettavissa oman vanhemman kuolemaan, ei mikään että mummot ja vaarit nyt kuolee...Jos mulla olis vielä esikoinen syntynyt siihen ja suru ja ilo olisivat menneet ristiin, kauhea suru ettei vaari oppinut tuntemaan mun lasta ja kauhea ilo että sain nyt tän lapsen. Jonkinlainen syntymä/kuolema sekamelska mielessä.

Ymmärrän Jannikaa oikein hyvin.

Vierailija
133/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hirveen ilkeen ja rasittavan oloinen tuo Veitola.

Ei mitään uutta sillä saralla.

Vierailija
134/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola vaikutti siltä ettei ollut yhtään kiinnostunut Jannikasta, Tonista ja heidän ajatuksistaan.

Vierailija
135/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpyykö muu tiimi myös näiden luona vai onko niille erikseen joku hotelli.

Vierailija
136/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola vaikutti siltä ettei ollut yhtään kiinnostunut Jannikasta, Tonista ja heidän ajatuksistaan.

Mulle ei syntynyt tuota mielikuvaa, itse asiassa Mariahan itse avautui enemmän kuin monessa muussa jaksossa. 

Oiskohan niin, että Marian perusilmeessä on jotain sellaista, joka saa sen näyttämään koko ajan vähän tympääntyneeltä vaikka ei sitä itse asiassa olisi?

Vierailija
137/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?

Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa. 

Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!

Jaarijaa, meillä mies on herkkunatsi. Ja aina dieetillä. Elämä on..

Elämä on... HELPPOA silloin kun normaalipainoisen ja terveen puolison syömiset jaksaa "ahdistaa" niin että saa toisen alistettua syömään salaa.

Ilmankos tää sarja on niin kommentoitu tällä palstalla kun osa odottaa, mistä saa valittaa ja keksiä vaikka mitä scheissea. Kuten Tonin herkuttelu 😂

Nyt osalle oli hirveä pettymys huomata, että lapsi oli normaali ja perhe vaikutti aidosti mukavalta ja tasapainoiselta.

Siitäkin jonkun oli pakko päästä pätemään, ettei ollut riittävästi aihetta masentua.

Jos perhe on aidosti mukava ja tasapainoinen ja lapsi normaali niin mitä syytä masentua? Tiedän että masennus on sairaus eikä siihen tarvita syytä.

Vierailija
138/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö läheisen ihmisen kuolemaa saa surra?! Mitä ihmettä?! Kuolema voi koskettaa todella, todella syvästi. Todella yksilöllisiä ja henkilökohtaisia asioita. Jokaisella on oikeus surra ja kyllä mä tiedän useita, joille syntynyt masennus läheisen kuoleman jälkeen. Jopa aika tavallista. Enkä yhtään ihmettele!

Vierailija
139/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannikalla on niin pienet silmät että vanhana niitä ei enää edes erota naamasta.

Sun naamaa ei erota sun pehvasta.

Vierailija
140/320 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei syntynyt tuota mielikuvaa, itse asiassa Mariahan itse avautui enemmän kuin monessa muussa jaksossa. 

Oiskohan niin, että Marian perusilmeessä on jotain sellaista, joka saa sen näyttämään koko ajan vähän tympääntyneeltä vaikka ei sitä itse asiassa olisi?

Totta kyllä!