Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa porukkaa täällä.
Masennus on säälittävää ja siitä ei ainakaan pidä puhua julkisesti. Varsinkin jos olet julkkis. Tai julkkiksen rouva
Vaarin kuolemaa ei pidä surra vaan se nyt vaan on elämän fakta että niin käy.
Kamalia vanhempia kun antavat lapsen kuseksia ympäriinsä. Kyllä kuivaksi opetteleva lapsi oppii kerrasta eikä hälle käy vahinkoja.
No itse oot kova. Ei ole kyse siitä etteikö ”saisi” puhua julkisesti enkä itse esimerkiksi puhumista surrut vaan masennuksen yms kaivelua. Ihan kun pitäisi saada jotain draamaa ja otsikoita ihmisistä jotka mökkeilee kesällä ja tuntuu olevan täysin ok elämänsä kanssa.
Apua, mies käy jätskillä salaa!!! Kenen suhteessa EI ole mitään ”salaisuuksia”. Itse ainakin Googletan niin typeriä juttuja, että todellakin vähän väliä siivoan kännykkäni hakuja. Toiset käy salaa jätskillä ja toiset saa salasuhteidensa kanssa salalapsia. Kaikki on suhteellista .
Miten nää jaksot jää tällä kaudella jotenkin todella sisällöttömiksi?
Kertoo jotain jaksosta, että ainut asia joka jäi mieleen oli koira frisbeensä kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi pienempi koira vähä läski?
Jos sekin herkuttelee salaa?
Sekin käynee jätskikahvilassa salaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tosi ilkeitä ja kateellisia ihmisiä kun haukutte viatonta koiraa läskiksi! Se ei voi kiloilleen ehkä mitään jos esim joku sairaus vaikka diabetes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin käynee jätskikahvilassa salaa...
Josta taasen seurasi diabetes ja sokeus.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain jaksosta, että ainut asia joka jäi mieleen oli koira frisbeensä kanssa :D
Ihana koira 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?
Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa.
Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!
Jaarijaa, meillä mies on herkkunatsi. Ja aina dieetillä. Elämä on..
Elämä on... HELPPOA silloin kun normaalipainoisen ja terveen puolison syömiset jaksaa "ahdistaa" niin että saa toisen alistettua syömään salaa.
Kaikki jaksot haukutaan. Mitä te oikeen odotatte näiltä jaksoilta? Eikö näiden ole tarkoituskin olla semmoisia tavallisia?
Olisin halunnut halata niitä koiria ja heittää sille toiselle frisbeetä :)
Toi toinen koira frisbeensä kanssa ja toinen pikku pullukka kieli ulkona kuseksimassa kaikkialle 😂♥ sydän sulaa
Mun mielestä tää jakso oli sympaattinen ja aito. Perhe kesämökillä, (toki hienolla sellaisella) crocsit jalassa ja pannukakkua.
Sulavat mallin liikkeet Tonilla :D