Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset
Kohta alkaa! Minkälaisia ennakko-odotuksia mammoilla on?
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Onko toi niiden kesämökki vai koti? Sori tulin vähän keskenkaiken mukaan.
Kesämökki
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivan oloisia ihmisiä, rentoja ja huumorintajuisia. Kateeksi käy.
Just että jotain tavis paria voi myöntää kadehtivansa mutta auta armias jos joku erehtyy vihjaamaan että esim. Räikkösiä ja Forsselleita solvataan täällä kateudesta niin mammat huutaa yhteen ääneen että heissä ei ole MITÄÄN kadehdittavaa😂👍
Oman vaimon kutsuminen Mammaksi. Yök yök yök yök yök!
Vitsi nää tyypit on kyllä ihan täydellinen kontrasti viime viikon jaksoon verrattuna. Vaikuttavat jotenkin niin aidoilta.
Oon itse tuntenut Jannikan paremmin Toni Wirtasen masentuneena vaimona, kuin musiikkiuransa perusteella. Miksiköhän...
Ihana kesämökki, ihanat koirat, söpö lapsi, rento pariskunta, näyttävät rakastuneilta, naisella makeet farkut.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt et Jannika on ruotsinkielinen. Kiva, että myös lapselleen puhuu sitä
OMG! Ei sukunimi sitten kerro yhtään:D Berglund ja se että on lähtöisin Kokkolasta, tosi-tv-tähtien mekasta.
Näiden rakkaus näkyy kyllä hienosti. Ihana seurata tavallista onnea, johon ei tarvii just niit kelloja ja rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?
Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa.
Miksi Maria näyttää jotenkin erityistä nihkeämmältä koko ajan?
Jannika vois päättää puhuuko murteella vai matkiiko Tonin kirjakieltä kun se ei oikein tule luontevasti.
Onko Idols ohjelma tabu , koska siellähän ne tapasi. Toni oli tuomaristossa ja Jannica kisaamassa??
Miksi Maria veitola on jotenkin kylmä kasvoinen, kateellinen? Tekee ilmeitä. Epäempaattinen.
Tomista ja jannicasta hyvä fiilis. Aitoja, eivät esitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi kesäpaikka, mutta on kyllä aika vahtiminen veden äärellä noin pienen lapsen kanssa!
Enemmän saa kännisiä aikuisia vahtia veden äärellä varsinkin juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Kivat ysärifarkut Jannikalla.
Mistä saa tollaset?
Vierailija kirjoitti:
Heil on varmaan tosi kivaa yhdessä. Sellaista välitöntä ja kivaa rakkautta. Jannikan silmistä ja äänestä kuulee miten paljon aidosti välittää miehestään.
Rento, hyvänmielen jakso. Ihana nähdä, kuinka järkevästi perhe syö. Ja lapsi myös on mukana touhussa. Ja who cares jostain ruokaneurooseista-on ainakin järkevöitynyt matkan varrella.
Vaikuttaa ihanalta parilta.
Masennus ei ole riippuvainen mistään ulkoisesta. Vaikka näyttäisi muiden silmissä kuinka täydelliseltä, sisimmässä voi tapahtua kaikkea muuta. Olen sen oppinut oman ystäväni kanssa, joka kamppailee masennuksen kanssa. Mun mielestä hienoa että Jannika puhuu asiasta.
Ahdistaa kun nykyään pitää jatkuvasti kaivella ja itkeä masennusmuistoja yms. :/ Ei, musta se ei ole niin ainutlaatuista tai määrittelevää että se olis näissä ihmisissä kiinnostavin asia.
Jannika omaksunut Tonin kirjakielisen ja artikuloivan puhetyylin itselleenkin.
Ihana toi kesäpaikka, mutta on kyllä aika vahtiminen veden äärellä noin pienen lapsen kanssa!