mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Vaimo tuli telkkaria katsellessa kainaloon kuin vanhoina hyvinä aikoina. (tavallisesti tuntuu että tuo itsenäisen naisen myytti edellyttää että pitää koko ajan pysyä metrien päästä varsinkin aviopuolisostaan.)
Se että aamusta alkanut päänsärky loppui jo puolenpäivän jälkeen, kun välillä kestää 2 vkoa putkeen.
Harjoitussupparit.. kyllä luit oikein :D rv37 eikä ole lainkaan supistellut mutta tnä ne alkoivat..tässä vaiheessa sitä niin kovasti odottaa jo vauvan tuloa :)
Rakas imuroi juuri kotia. On mukavaa,kun on arkivapaalla. Jos hän vaikka innostuisi.........aah.
Pikku linnut lauloivat ja päässäni oli kyrvän sijaan hattu.
Akka meni keittiöön kokkaamaan :)
Suklaan syönnin onnistuminen salaa taaperolta.
Kun mies tuli töistä kotiin ja halattiin pitkä tovi eteisessä ja hän sanoi minua söpöksi. :)
Päiväunista olen todella kiitollinen ja iloinen.
Lihapiirakasta kahvin kera...ai jai, että oli hyvää.
Kävin tapaamassa hoivakodissa asuvaa äitiäni ❤️ Viikon kohokohta 😍
Kävin kävelytreffeillä ekaa kertaa tämän miehen kanssa ja hänestä jäi kiva fiilis :)
Töihin tullessa työkaveri maksoi velkansa ja kiitti vielä lakupussilla.
Kävin uimassa ja otin aurinkoa rannalla vaikka siellä olikin vielä vähän lunta ja jäätä.
Tuli keskellä kuuta 1900 e palkka tilille eikä yhtään laskua siitä maksettavana.
Se, että korona huijais alkaa selvitä, kun tietoa liikkuu sensuurista huolimatta. Kiitos ACU2020 ja muut lääkärit, jotka ohittavat sensuurin. En takuulla ota piikkiä, enkä usko enää suomen mediaan. Kiitos
Tulin töistä kotiin rättiväsyneenä ja jääkaapissa oli valmiiksi laitettua ruokaa, jolloin ei tarvinnut lähteä nälkäisenä kauppaan tai kokkaamaan mitään. (Vatsavaivaisena en yleensä syö päivän aikana kuin jotain hedelmäsosetta tms, koska 20 minuuttia on minulle aivan liian pikaruokailu kunnon lounaaseen, ja hotkolounaan jälkeen vatsaa sattuu ja oksettaa.)