mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
14.4.21.Ilta päivä Myllypuron voimalan vieressä,menee kävely ja pyörätie.Huomasin ensimäiset leskenlehdet siinä alue!
Varasin kesälomalle kesämökin kolmeksi viikoksi. Tuskin maltan odottaa!
Tein hiljentymisen ja nyt olo kuin uudesti syntyneellä. Mahtavaa
Se kun sähkömagneettinen kidutus vähän hellitti.
Mämmi . 5 kruunua rove. Ica maxi Nacka.
Postilaatikosta kolahti veroehdotus ja tiedossa on yli 2000€ palautusta. Viime vuodelle oli vähennyksiä niin paljon että tiesinkin jääväni saamapuolelle, mutta summa yllätti iloisesti.
Voisitko tulla minuakin auttamaan! Täällä kaaos.
Ihana ! Lisää tuollaisia yllätyksiä.
Kun eteeni lävähti otsikko: Tuula Haatainen määkii eduskunnassa... Nauroin ihan kippurassa pitkät ajat. Oli kyllä hyvin sanottu. Itse en olisi keksinyt tuollaista riemullista ilmaisua. No, siellähän se hallitus määkii ja kerää suosiota.
Se, että aamupäivällä oli pari tuntia tyyni, iloinen ja levollinen mieli. Harvinaista herkkua.
Miehen pitkästä työvuorosta vapautui aamuvuoro niin saatiin syödä aamupala yhdessä ja lähti mukaan kirpparille.
Aini, oon lomalla 💕
Aurinkoinen sää 🌞👍 Ja monet muut hyvät asiat!!!
Kävin pitkästä aikaa ratsastustunnilla.
Tyhjäsin kaappeja minulle turhista tavaroista ja vien ne spr-kirppikselle. :)
Poikani vei pyykit kuivamaan ihan. Toinen poikani tyhjensi astianpesukoneen.
Oma-aloitteisesti.
Hassut sattumat, niinkuin nuo kaksi peräkkäistä kommenttia tässä ketjussa....Tahaton ketjutus?
Vierailija
435/438 |
klo 16:42 | 14.4.2021
Kävin pitkästä aikaa ratsastustunnilla.
klo 16:48 | 14.4.2021
Mieheni muna.
Yllättäen meni fb kaupat maaliin. Sain rahaa 40 euroa.
Olen avannut lomatilin ensi vuoden talvilomalle.
Nyt on 280 euroa koossa.
Juu minuakin ahdisti korona ennen. Kesä tulee ja poliitikkojen valheet eivät enää ahdista. Tehkööt mitä haluaa ja minä äänestänkin toisin, jos ne vaalit joskus järjestetään