Venäläiset aikeissa tunkeutua kansanedustajien koteihin!!! Halla-aho PUHUU nyt!!!
Kommentit (96)
Ei luo turvallisuudentunnetta tämän tädin ulosanti ei sitten alkuunkaan.
Verisuren myyntijohtaja tarkistaa loppuvuoden myyntiennustetta ylöspäin
Keneltä on saatu avaimet? Onko huoltoyhtiöissä Venäjän bulvaaneja työssä, jotka luovuttavat yleisavaimia?
Onko edes Halla-aholla mitään epäilyksiä miten tämä tapahtuu?
Miten päästy asuntoihin ilman murtojälkiä?
Pycccä on jo sodassa meitä vastaan. Kaikki venäläiset täällä pitäisi pistää lukkojen taakse nopeasti.
Ehkä tämä Lööppi on tuhnu. Persu vain humalassa tunkeutunut omaan kotiinsa, eikä muista mitään...
:D
Vierailija kirjoitti:
Pycccä on jo sodassa meitä vastaan. Kaikki venäläiset täällä pitäisi pistää lukkojen taakse nopeasti.
Kyllä ja kaksoiskansalaisuutta ei pitäisi sallia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan persut asialla
No todellakin on, ihan selkeä homma...
DDR:ssä Stasilla oli käytössään vastaava keino. Henkilöiden koteihin murtauduttiin, mitään ei viety mutta jätettiin mitättömiltä vaikuttavia merkkejä käynnistä. Esimerkiksi vaihdettiin käsipyyhe eriväriseen tms. Pieniä juttuja, jotka saa kohteen epäilemään omaa mielenterveyttään. Tarkoituksena oli nimenomasn herättää pelkoa, vainoharhaisuutta ja saada henkilö murtumaan henkisesti.
Paula Risikon minä, minä, minä -henkinen ja superjaaritteleva tiedoanto on sekoilevaa, eikä herätä minkäänlaista luottamusta. En tiennyt, että hän on noin moukkamainen ja omaa noin huonolla ulosannin. Jäänyt asiallisempi kuva hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten päästy asuntoihin ilman murtojälkiä?
Jos on valtiollinen toimija taustalla niin ei ole kummoinen homma.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan persut asialla
Persut asuvat ilmaiseksi pääsi sisällä. Hyvä persut!
Vierailija kirjoitti:
Ei luo turvallisuudentunnetta tämän tädin ulosanti ei sitten alkuunkaan.
En itsekään pidä Halla-ahoa luotettavana. Tädittely silti vähän yliampuvaa.
Persujen Jani Mäkelä ei heitä ensimmäistä kiveä tässäkään.
Venäjä nauraa tuolle Oha-allahille
Vierailija kirjoitti:
Paula Risikon minä, minä, minä -henkinen ja superjaaritteleva tiedoanto on sekoilevaa, eikä herätä minkäänlaista luottamusta. En tiennyt, että hän on noin moukkamainen ja omaa noin huonolla ulosannin. Jäänyt asiallisempi kuva hänestä.
Ihan jäätävän huono ulosanti hänellä todellakin. Täysin väärä henkilö. Ei ihme ettei hänelle kerrottu aiemmin.
Suomessa murtaudutaan tämän tuosta milloin kenenkin koteihin ja ties kenenkä toimesta, mutta se onkin hirveä skandaali kun muutaman kansanedustajan kotiin murtaudutaan.
Halla-aho sanoo, että puhemiehistön tietoon tuli viime viikolla epäilyksiä, että heidän asunnoissaan oli käyty heidän poissaollessaan. Asunnoissa ei ollut murtojälkiä eikä mitään ole varastettu.
Asuntoihin on jätetty merkkejä. Motiivista tai tekijästä ei ole tietoa.