mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Mies otti lapset mukaansa katsomaan lätkämatsia ja oon saanut viettää iltaa rauhassa kotona sohvalla löhöten <3
Se, että hammaslääkäri sanoi, ettei hammasta tarvitsekaan vetää! Olin koko viikonlopun pelännyt hullun lailla ja miettinyt miten saan verenvuodon lakkaamaan sitten ja onko tarpeeksi sideharsotuppoja..
Vierailija kirjoitti:
Työvoimaviranomainen myönsi suoraan puhelimessa (nimetön, työlinja), että aktiivimalli on susi. Huonosti valmisteltu ja epätasa-arvoinen pieniä paikkakuntia kohtaan. Ei auta tilannettani, mutta ehkä kaikki vika ei ole sittenkään vain minussa.
Minulle taas oma virkailija, ihan nimellään on haukkunut aktiivimallin kahdesti alimpaan rotankoloon ihan oma-aloitteisesti. Ja kertonut vielä että se on ihan kaikkien mielipide työkkärissä johtoa myöten, eivät vain saa ilmaista mielipidettään. Kuulosti todella rasittuneelta ja kypsältä, veikkaan että kohta vaihtuu virkailija. Kaikkea hyvää hänelle.
Heräsin viiden jälkeen sarastusvaloon ja sammutin herätyksen, mutta mies tokeni siitä sen verran että kääntyi kyljelleen minua kohti, otti käteni käsiinsä ja suukotti. Oli ällöttävän söpöä, mutta tulin siitä tosi onnelliseksi.
Ihana ketju, tämä saa hymyn huulille :) Hienoa, että ihmiset osaavat nauttia elämän pienistä iloista ja olla positiivisia.
New Orleans voitti Washingtonin NFL:ssä ☺🤑
Meidän koira yritti aamulla kiivetä syliini kun istuin keittiön pöydän ääressä. Koira on n. 55 kg, ei mahtunut :D
Oli katsonut työvuoroni väärin..meninkin pari tuntia myöhempään kuin luulin. Tämän huomasin aamukahvia keitellessä.
Sain niin ihanan rauhallisen aamun :)
Ja ehdin myös tehdä hyvän ruoan illaksi odottelemaan.
Tuli pieni perintö tilille.
Oikeesti pieni - muutama tonni - mut kuitenkin.
Onnellisuuksissani menin jakelee sitä heti muksuille ja eukolle.. - nyt ei oo ku puolet jäljellä..
Jutska minkä löysin sunnuntaina.
Kun vaimo tiskasi, siivosi, pesi pyykit ja astiat sekä auton!
Kävin työhaastattelussa, tiedän että en saa paikkaa, se kävi selväksi. Olen oikeastaan tyytyväinen, sillä haaveissa on jo pitkään ollut päästä tältä paikkakunnalta pois mutta jos olisi vielä vakituinen työ niin tänne jämähtäisin loppuelämäksi. Nyt saan jatkaa jo aloittamaani kämpän tyhjennystä ja remppaamista. Sitten asunto myyntiin ja pohjoista kohti. Jotenkin huojentava olo, kun tajusin että en halua tehdä työtä tälle työnantajalle, en tälle pomolle enkä näissä olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira yritti aamulla kiivetä syliini kun istuin keittiön pöydän ääressä. Koira on n. 55 kg, ei mahtunut :D
Meillä samaa touhua, kun venyttelin lattialla koira sia kauhean hepulin ja juoksi matot rullalle, ihania otuksia!
Spotify:sta Ilpo Kaikkosen Terveiset taivaaseen irrotti itkut kun muistelin liikenneonnettomuudessa kuollutta lastani ja lämmin suihku sen päälle. Itkun irtoaminen ja nautinnollinen asia siihen päälle sai minut taas eloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työvoimaviranomainen myönsi suoraan puhelimessa (nimetön, työlinja), että aktiivimalli on susi. Huonosti valmisteltu ja epätasa-arvoinen pieniä paikkakuntia kohtaan. Ei auta tilannettani, mutta ehkä kaikki vika ei ole sittenkään vain minussa.
Minulle taas oma virkailija, ihan nimellään on haukkunut aktiivimallin kahdesti alimpaan rotankoloon ihan oma-aloitteisesti. Ja kertonut vielä että se on ihan kaikkien mielipide työkkärissä johtoa myöten, eivät vain saa ilmaista mielipidettään. Kuulosti todella rasittuneelta ja kypsältä, veikkaan että kohta vaihtuu virkailija. Kaikkea hyvää hänelle.
Miten saa ihan oman virkailijan työkkäristä? Ollut 2v työttömänä. Ne harvat yhteydenotot (omasta aloitteestani) tulleet aina eri henkilöiltä.
Yleensä yrmeä työkaveri tervehti aamulla ystävällisesti.
Tunnin aamulenkki metsässä pudotti verenpaineen normaaliin lukemaan. Virkisti muutenkin.
Se että heräsin yleensä tähän päivään. Koskaan tiedä milloin päivät ovat luetut.
On se vielä pieni, 12 millimetriä
Kiitos!