mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Oli ummetusta aamulla. Söin tuokkosellisen mämmiä ja nyt ummetus on tiessään.
Sihteeri otti poskeen ja anto panna takaapäin. Piristi kivasti työpäivää 😊
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri otti poskeen ja anto panna takaapäin. Piristi kivasti työpäivää 😊
Onnenpekka!
laitoin viestin naiselle töihin ja sain luvan puskan siistimiseen, kiitos kun täällä rohkaistiin asiaa,
kiitos arvon naiset tosiaan rohkaisusta.
Katsoin palkkatositettani ja huomasin siinä 200 e rahalahjan työnantajaltani.
Tulin iloiseksi että Finnair ei ota maskittomia hörhöjä kyytiin.. 😂😂😂😂✈️✈️✈️
Näin tulevan avomieheni naaman kuvan.
Pääsin läpi tentistä. Samasta tentistä tuli helmikuussa hylätty, mutta nyt onnistui. Jes! Lisäksi aurinko paistaa. Ajattelin juoda illalla pari olutta.
Kuulin olevani superseksikäs. Ihan mukavaa vielä näin 46-vuotiaana. 🤣
Tyytyväinen asiakas kiitti hyvästä palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että korona huijais alkaa selvitä, kun tietoa liikkuu sensuurista huolimatta. Kiitos ACU2020 ja muut lääkärit, jotka ohittavat sensuurin. En takuulla ota piikkiä, enkä usko enää suomen mediaan. Kiitos
Eikös se sunkaltaisten kannalta ole hyvä juttu, että mahdollisimman moni ottaa rokotuksen?
Käsittääkseni näiden teorioidenne mukaan päädytte eliittijoukkoon, joka meitä zombeja sitten hallitsee mielensä mukaan.
Minä siis olen tänään onnellinen eilisestä rokotuksesta. Olen riskiryhmäläinen, joka ei omasta mielestään saanut mitään oireita - ei kuumetta, kipuilua tms. Ehken vain huomaa niitä psyykkisiä itse..
Yleisesti kun ihmiset ovat ystävällisiä esim. Tervehtii tai tänään kaupassa se, että tuntematon ihminen kehui hajuvettäni :)
Näin tänään vain yhden paskaan hinkatun kånkenin. Yleensä joudun näkemään noita hirvityksiä 5-15 kpl kun asun valitettavasti yläasteen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin läpi tentistä. Samasta tentistä tuli helmikuussa hylätty, mutta nyt onnistui. Jes! Lisäksi aurinko paistaa. Ajattelin juoda illalla pari olutta.
Onneksi olkoon! Ansaitut oluset :)
Pienestä sitä ihminen on iloinen: tänään on ollut kirkas päivä, komea auringonpaiste ja kylvökset on itäneet hienosti! Eilisen jälkeen mikä tahansa päivä on hyvä.
Kun kello näytti sen verran, että työpäivä päättyi. 😂
Laitoin oransseja ja sinisiä orvokkeja ulos puulaatikkoon terassille . Ihanan pirteitä 💜👍
Tyttöystävän klitoris. Maistuu kivalle ja hän on niin onnessaan saadessaan, että minäkin tulen...onnelliseksi.
Elina Lepomäki lupais tänään 20000€ kaikille pitkäaikaistyöttömille. Olen niin onnellinen, koska voi ostaa ehjät kengät, käydä kampaajalla ja hammaslääkärissä (soodavalkaisu), ostaa pesukoneen ja muutamat siistit vaatteet työhaastatteluun! Olen ollut niin nuhjuinen jo pitkään,
N51