Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinkkumarkkinoilla enää lapsettomia miehiä?

Vierailija
11.01.2018 |

kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. 41v mies pääkapunkiseudulta. On työpaikka, oma asunto, harrastukset, elämä järjestyksessä. Mutta sinkkumarkkinoilta ei tunnu löytyvän muita kuin yh-äitejä. Usein keskustelu esim. deittipalstalla alkaa sillä, että nainen tivaa haluanko lapsia koska hänellä "on lapsiluku täynnä".  No kyllä haluan...

Teitä mattimyöhäsiä on paljon markkinoilla ja todennäköisyys, että ikäisesi on lapseton on todella suuri. Jkoko heillä on jo lapsia tai haluavat olla lapsettomia. Jos perheen haluat, niin pitäisi olla nuorempi. He taas etsivät mieluummin ikäistään.

Ihan vain näin 45v. naisen silmin olet todella myöhässä haaveesi kanssa. Teitä perhehaaveilijoita on baarit täynnä.

katkera much?

nelikymppinen mies jolla on elämä järjestyksessä on todella haluttua kamaa kolmekymppisten jo epätoivoisten naisten parissa.

No miksi nämä nelikymppiset todella halutut miehet ovat sitten yksin? Hieman tässä joku epäilyttää... Taitaa siinä miehessä olla jotakin perustavanlaatuista vikaa. Ehkä hän on ollut joskus ammoin suhteessa, mutta niitä ei enää lasketa, jos sinkkuaikaa on on vuosi pari tai enemmänkin siinä välissä. Kyllä halutut miehet ovat onnellisesti suhteessa, ei vapaana.

Osa halutuista 40 vuotiaista miehistä on jo uusinta kierroksella... Uskon, että ainakin osa "hyvistä miehistä" ymmärtää oman arvonsa, ekä ole jäänyt epätyydyttävään suhteeseen.  Minusta parisuhteen onnistuminen vaatii aina kummankin panosta, toisinaan työtä. - Ei kaikki "hyvät" pariudu vain toisten "hyvien" kanssa.    

Ja osa non 40 vuotiaista, kuten vaikka itse olen, niin en osaa sanoa tarkalleen, miksi olen sinkku. Ehkäsiksi, että en ole koskaan varsinaisesti panostanut kumppanin etsimiseen tai saamiseen.

Elän hvvin tiiiviisti työlleni ja olen aika hyvä hukkaamaan ja unohtamaan itseni omiin puuhiini ja askareisiini, ehkä tämä on yksi selkeä vikani.

Ei meidän kaikkien elämän ykköstavoitteena, eikä vielä toisenakaan ole tai ole ollut löytää rinnalle kumppania, saati saada hänen kanssa jäkikasvua. Hyvää ja laadukasta voi elää sinkkunakin. Kumppanin löytäminen tai saaminen on enemmän, jotain sellaista, joka toisi elooni lisäarvoa.

Ei mikään kumppani ole muille esiteltävä "palkinto" tai "saavutus", jonka myötä koksin tai saattaisin tuntea, että oikea tai arvostettavampi elämäni saattaisi alkaa.

Mutta jos niin onnekaasti kävisi, että joskus kohtaan ja tapaan sen minun toisenpuoliskoni, jonka kanssa saattaisin haluta ja elää yhdessä -ja hänellä olisi suunnilleen samoja tunteita minusta- niin toivon, että osaan olla pitämättä häntä itsestään selvyytenä.    

Vierailija
62/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkkumies, mutten markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 22v mies jolla ei ole lapsia eikä ikinä ollut parisuhdetta. Jotenkin tuntuu, että kaikki omanikäiset naiset ovat varattuja tai heille ei oikeen kelpaa miehet muutenkaan. Näin siis Helsingissä.

Vierailija
64/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet

Minkä ikäisiä miehiä kaipaat?

En kaipaa laumaa miehiä, vaan yksi sopiva riittää. Iältään mieluiten saisi olla 30-40-vuotias. Ap

Vierailija
65/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseutu on täynnä yksinäisiä ja lapsettomia miehiä, eikä läheskään kaikki ole mitään juoppoja peräkamaripoikia.

Muuten kiva, mutta tällaisena citynaisena en halua asua maalla. Ap

Vierailija
66/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Tälläkin palstalla valittaanaisettomuuttaa ties kuinka monta sellaista. Sen kun valitset.

Vierailija
67/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkkumies. En rumakaan kun vientiä löytyy. Sori, mutta ei kiinnosta seurustelu suomalaisen naisen kanssa. Sanoisin että se on ihan peiliin katsomisen paikka jos hyvät miehet ovat kadonneet muualle. 

Vierailija
68/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis 22v mies jolla ei ole lapsia eikä ikinä ollut parisuhdetta. Jotenkin tuntuu, että kaikki omanikäiset naiset ovat varattuja tai heille ei oikeen kelpaa miehet muutenkaan. Näin siis Helsingissä.

Heikko itsetunto?

Vierailija
69/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40+ mies kertaalleen eronnut. Etsin liikunnallista naista joka ei pelkää korkeita paikkoja. Aikaisemmalla vaimollani oli useampi akateeminen tutkintö ja väitöskirja tehtynä. Naisen pitää olla älykäs ja sopivan greisi. Työskentelen kansainvälisissä tehtävissä suuren osan ajasta ulkomailla joten pienet lapset eivät mahdu elämääni. En juuri käytä alkoholia enkä vietä aikaani baareissa. Epäilen että sopivia naisia on harvassa.

Kannattaa hankkia ulkomailta se vaimo. Menestyvä 40v suomalainen mies on varsin haluttua kamaa maailmanmarkkinoilla. Yksi ikäisesi tuttu löysi kauniin 24v italiattaren työmatkallaan. Nyt sitten asuvat lontoossa ja hän menestyy varsin hyvin urallaan. Suomessa se sai vain paskoja tarjouksia tyyliin 30v pubiruusuja ja yksinhuoltajia vaikkei ollut kalju, läski tai lyhyt. Eipä voi muuta sanoa kuin että ihan sekopäitä muijat tässä maassa kun tuollaisen päästävät menemään.

Vierailija
70/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton sinkkumies. En rumakaan kun vientiä löytyy. Sori, mutta ei kiinnosta seurustelu suomalaisen naisen kanssa. Sanoisin että se on ihan peiliin katsomisen paikka jos hyvät miehet ovat kadonneet muualle. 

Alapeukutin ensin, mutta tottahan kommenttisi loppuosa on. Itse en ole ollut sinkku sitten teiniaikojen, mutta minulla on laaja ystävä- ja tuttavapiiri, joiden parisuhteita olen seurannut mielenkiinnolla kauan. Nalkuttajat, katkerat, vihamieliset, epätoivoiset ja itserakkaat naiset ovat saaneet olla miehiltä aika rauhassa vaikka kauniita olisivatkin ulkoisesti. Mukavat, tasaiset, itseään arvostavat ja ystävälliset naiset ovat taas löytäneet parinsa nopeasti ja heidän miehet ovat myös samanlaisia mukavia tavallisia ihmisiä.

Peiliin katsomisen ja itsetutkiskelun paikka siis on, jos ei ystävää vierelleen löydä. Jotakin pitäisi muuttaa ja pysyvästi, tai sitten olla ilman parisuhdetta.

Vierailija
71/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40+ mies kertaalleen eronnut. Etsin liikunnallista naista joka ei pelkää korkeita paikkoja. Aikaisemmalla vaimollani oli useampi akateeminen tutkintö ja väitöskirja tehtynä. Naisen pitää olla älykäs ja sopivan greisi. Työskentelen kansainvälisissä tehtävissä suuren osan ajasta ulkomailla joten pienet lapset eivät mahdu elämääni. En juuri käytä alkoholia enkä vietä aikaani baareissa. Epäilen että sopivia naisia on harvassa.

Kannattaa hankkia ulkomailta se vaimo. Menestyvä 40v suomalainen mies on varsin haluttua kamaa maailmanmarkkinoilla. Yksi ikäisesi tuttu löysi kauniin 24v italiattaren työmatkallaan. Nyt sitten asuvat lontoossa ja hän menestyy varsin hyvin urallaan. Suomessa se sai vain paskoja tarjouksia tyyliin 30v pubiruusuja ja yksinhuoltajia vaikkei ollut kalju, läski tai lyhyt. Eipä voi muuta sanoa kuin että ihan sekopäitä muijat tässä maassa kun tuollaisen päästävät menemään.

Höpsistä heijaa vaan! :) Ehkäpä tässä isännässä oli jotakin sellaista ikävää mitä sinä et tiennyt. Jos hänelle ei kotimaasta rouvaa löytynyt, niin tuskin kukaan mitään menetti hänen huoliessa mahdollisen tyttärensä ikäisen pikkunaisen sänkyynsä.

Vierailija
72/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt lapsettomista sinkkumiehistä ole lähinnä ylitarjontaa? Tai mistä minä tiiän, koska en varsinaisesti oo ollut missään hiton markkinoilla. 32 vuoden aikana oon priorisoinut muita tavoitteita naisten sijaan ja ne alkaa olemaan nyt pääosin saavutettu. Eli kaipa mä kohta isken markkinoille ja lujaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän