Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinkkumarkkinoilla enää lapsettomia miehiä?

Vierailija
11.01.2018 |

kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polskivat hyljealtaassa.

Vierailija
22/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo mies kolmekymppiseen mennessä yhtään lasta siittänyt, ei sillä enää paljoa ole annettavaa parisuhdemarkkinoilla.

Hä? Itse olen sitten tehnyt jotain peruuttamattomasti väärin, kun olen ajatellut että ellei potenttiaaalinen kumppanini erityisesti toivo saavansa lasta minun kanssani aiemmin, niin yritän edetä niin, että lapsia saan, (jos saan) vasta kun opintoni ovat ohi. Ja kun nyt olen yliopistollisen koulutuksen päättänyt valita ja hieman myös nauttia opiskeluajastani, niin olen noin 28 vuotias kun tulen valmistumaan. Jollen siis pian löydä kumppania rinnalleni, jonka kanssa harjoitella yhteiseloa, ennen lapsen (mahd.) saamista, ikäänkuin kaikki menisi aina putkeen, niin pian tulee kiire...Vaikka toki havaintojeni mukaan on heitäkn, jotka ovat onnistuneet yhdistämään yliopisto-opinnot ja lapsiperhe arjen, miksei minultakin; joten pulmani on enempi vain löytää ja kohdata se oikea kumppani..     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumarkkinoilla on paljon vääristymiä. Yksi on tämä että lapsettomat sinkkunaiset ja -miehet eivät tunnu löytävän toisiaan. Moni lapseton mies on parisuhteessa eronneen äidin kanssa; yh-miehet taas vikittelevät aloittajan kaltaisia kauniita sinkkunaisia. Miksi ne kauniit sinkkunaiset eivät ole päätyneet yhteen niiden lapsettomien miesten kanssa, jotka sitten aloittavat parisuhteen yh-

äidin kanssa?

Yh-äippä ei ole kuumaa valuuttaa. Joutuu ottamaan atm:n, koska tasokkaat sinkkunaiset ei näitä huoli.

Niin. Eli ongelma ei ole se että lapsettomia sinkkumiehiä ei olisi. Ongelma on se että nämä eivät kelpaa aloittajan kaltaisille kauniille sinkkunaisille.

Vierailija
24/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä, mutta olemme ihan jostain oikeasta syystäkin sinkkuja.

Ja (teko)syy on?

Kaikenlaiset yläpään häiriöt.

Vierailija
25/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mikko, joka esittelee vain kulliaan?

Vierailija
26/72 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos autismi, rumuus tai masennus ei haittaa.

Lisäksi hesarin mukaan älykkäitä miehiä ei löydy Suomesta kumppaniksi tai lapselle isäksi (vai pitäisikö sanoa sukupuolineutraalisti toiseksi lähivanhemmaksi). Venäläinen vaimoni nauroi räkäisesti.

Totta. Vaiketa tuntea henkistä yhteyttä rekkamiehen kanssa, joka vapaa-aikoinaan pelaa pleikkaa.

Meillä on yhteenlaskettuna lähes 40 vuotta akateemista työuraa takana. :D

Vierailija
27/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne äidit ja isät pitkälti pariutuvat keskenään, koska ovat keskivertoja. Sellaiset, jotka eroavat keskiverrosta, pariutuvat hitaasti ja vaikeasti, ellei ole onnea. Esim. siis yli 40-vuotias mies/nainen joka ei ole koskaan halunnutkaan lapsia ja etsii lapsetonta kumppania, on hankalasti pariutuva vs. suuri enemmistö, joka haluaa lapsia. Lapsettomia siis kyllä löytyy, mutta niistä vähistä pitäisi löytyä juuri itselle sopiva, mikä onkin haastavampaa. 

Oma kokemus: lapsettomat miehet, joita olen kohdannut, ovat olleen näin ulkopuolisen silmin lapsettomia pääosin siksi, että ovat jäykkiä ajattelultaan ja anteeksi vain aika lapsellisia iästään huolimatta. Kaiken pitää mennä oman pillin mukaan ja tietynlainen sosiaalinen kömpelyys on suorastaan käsin kosketeltavaa. Toinen perustyyppi lapsettomasta on luonteeltaan kova uratykki, joka ei jaa maanläheisiä arvojani lainkaan. On kokeiltu minä ja menestyjämies -yhtälöä, josta lähdin parin vuoden jälkeen, kun mies oli niin, noh, materiakeskeinen ja kylmä tunne-elämältään. Mies, joka on laillani lapseton esim. traumaattisen taustan vuoksi, on todennäköisimmin "normaali".

Suurin osa normaaleista, kivoista miehistä haluaa lapsia ja heillä on niitä tässä iässä. Itse en jaksa enää yhtään kertaa uusperhekuviota, joten olen ennemmin yksin. Lapsettomana jää aina ikään kuin ulkokehälle vs. biovanhemmat, jotka jakavat vanhemmuuden ja päättävät perheen aikataulut. Itse saa, mitä jää, ja on aina se, joka sopeutuu. Lisäksi kiintyessään lapsiin ottaa sen riskin, että he katoavat elämästä ja itsellä ei ole mahdollisuuksia enää edes tavata. 

Seurasta ei olisi pulaa, koska olen naisellinen, ihan nätti, liikunnallinen normaalipainoinen nainen. Kiinnostun miehistä, joilla on lapsia, ja sitten suhteesta ei tule mitään, kun en halua "koko pakettia". 

Olen asian kanssa ihan sinut ja vietin jo vuosia yksin. Nyt seurustelen reilusti nuoremman, lapsettoman miehen kanssa, jonka tapasin ihan sattumalta etsimättä. Jos tämä suhde loppuisi niin tuskin edes jaksaisin etsiä ketään.

Vierailija
28/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet

On, mutta ne taitaa olla sinulle liian nuoria. Ei oliis kannattanut odella pariutumisen kanssa mummoikään asti.

Vierailija
29/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos autismi, rumuus tai masennus ei haittaa.

Ei haittaa enkä usko että oot ruma

Vierailija
30/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mikko, joka esittelee vain kulliaan?

Joo mistä tiesit

Vierailija
31/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
32/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikki tietämäni lapsettomat sinkkumiehet ovat joko köyhiä, ylipainoisia, sosiaalisesti kömpelöitä, rumia tai yli 35v. Näistä voi olla eri komboja, mutta jos joku ominaisuus ei haittaa, niin sinulla voi olla hyvätkin mahdollisuudet.

Vierailija
33/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 41v mies pääkapunkiseudulta. On työpaikka, oma asunto, harrastukset, elämä järjestyksessä. Mutta sinkkumarkkinoilta ei tunnu löytyvän muita kuin yh-äitejä. Usein keskustelu esim. deittipalstalla alkaa sillä, että nainen tivaa haluanko lapsia koska hänellä "on lapsiluku täynnä".  No kyllä haluan...

Vierailija
34/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ois 32 v. Tietääkseni ei ole lapsia, en tosin ole aivan sata varma.

Tietääkseni? Oletko joku rattopoika?

Me joka ei tiedä onko mäellä lapsia vai ei on paljon pahempi kun sellanen jolla on. Ei ei en ikinä koskisi.

Vierailija
35/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä, mutta ihmettelen, että mistä haet seuraa, jos kohtaat vain sinkkuisiä.. Vaikka olen itsekin varmaan aika vaikea löydettävä, jos etsii kaltaistani baarista, tai yökerhosta. - Vaikka niistäkin olen seuraa löytänyt itselleni, niin en koe niissä kovin hyvin viihtyväni.  

Minua sinkkumiestä ei haittaisi, vaikka sikkunaisella olisi lapsi(a) mutta toki hänen "valloittamisensa" olisi varmasti haastavampaa, kuin jos hänellä ei olisi jälkikasvua. 

En käy baareissa sinkkuystävieni kanssa. Kokeiltu on Tinder, Suomi24, Happypancake yms. Ap

Alkaa hieman epäilyttää sinun kauneutesi, jos et edes Tinderistä naamallasi saa miehiä. Siinäkö myös olivat kaikki vaihtoehtoiset paikkasi poikien saalistamiseen, Tinder, Suomi24 yms. kanavat ja baarit, joissa et käy? Entä ihan normaali elämä, miten se sinulla sujuu? Taitaa olla hieman arki kateissa tyttöpoloinen. Arki, itsetunto ja sisäinen kauneus ovat ilmeisesti tuntemattomia juttuja ja ikää lienee noin 15, eli et baareihin vielä pääsekään. Yritä kestää lapsikulta, kyllä se joku poika ehkä elämääsi ilmestyy ja sinut huolii ainakin hetkeksi. Laske rimaa ja rauhoitu.

Vierailija
36/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. 41v mies pääkapunkiseudulta. On työpaikka, oma asunto, harrastukset, elämä järjestyksessä. Mutta sinkkumarkkinoilta ei tunnu löytyvän muita kuin yh-äitejä. Usein keskustelu esim. deittipalstalla alkaa sillä, että nainen tivaa haluanko lapsia koska hänellä "on lapsiluku täynnä".  No kyllä haluan...

Hieman vihamielinen ja katkera asenne sinulla on. Ehkä sinua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen? Mitä teit silloin, kun ystäväsi pariutuvat 20 vuotta sitten? Oliko asenteesi yhtä ikävä silloinkin?

Vierailija
37/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä mattimyöhäsiä on paljon markkinoilla ja todennäköisyys, että ikäisesi on lapseton on todella suuri. Jkoko heillä on jo lapsia tai haluavat olla lapsettomia. Jos perheen haluat, niin pitäisi olla nuorempi. He taas etsivät mieluummin ikäistään.

Ihan vain näin 45v. naisen silmin olet todella myöhässä haaveesi kanssa. Teitä perhehaaveilijoita on baarit täynnä.

Vierailija
38/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies (35v), olen sinkku ja lapseton. Haluan lapsia, mutta vielä ei ole tullut kohdalle sopivaa äitiehdokasta.

Vierailija
39/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kaikki tietämäni lapsettomat sinkkumiehet ovat joko köyhiä, ylipainoisia, sosiaalisesti kömpelöitä, rumia tai yli 35v. Näistä voi olla eri komboja, mutta jos joku ominaisuus ei haittaa, niin sinulla voi olla hyvätkin mahdollisuudet.

Minä tunnen itseni yhden joka on noista ainoastaan sosiaalisesti kömpelö. Ei ole koskaan seurustellut ja ikää 35.

Vierailija
40/72 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman vihamielinen ja katkera asenne sinulla on. Ehkä sinua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen? Mitä teit silloin, kun ystäväsi pariutuvat 20 vuotta sitten? Oliko asenteesi yhtä ikävä silloinkin?

:D :D :D

Mitäkö tein? Tapailin, sekoilin ja olin parisuhteissa niin kuin ystävätkin. Oletatko jotenkin, että olisin ollut viimeiset 20 vuotta sinkku :D? No en ole ollut, erosin 8 vuoden suhteesta kohta kaksi vuotta sitten. 

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi