Onko sinkkumarkkinoilla enää lapsettomia miehiä?
kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet
Kommentit (72)
90% työkavereistani on lapsettomia sinkkumiehiä :D
Täällä ois 32 v. Tietääkseni ei ole lapsia, en tosin ole aivan sata varma.
Jos ei oo mies kolmekymppiseen mennessä yhtään lasta siittänyt, ei sillä enää paljoa ole annettavaa parisuhdemarkkinoilla.
Jaa että impotenttia lapsetonta miestä etsit?
Onhan meitä, mutta olemme ihan jostain oikeasta syystäkin sinkkuja.
On. Vinksahtaneita. Ylijäämiä ja jätteitä. Nelikymppiset jo ihan kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä oot hakemassa? Täällä on yksi 28v eikä vissiin oo lapsia
Mitä sinulla on tarjota? Milloin olit viimeksi suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois 32 v. Tietääkseni ei ole lapsia, en tosin ole aivan sata varma.
Tietääkseni? Oletko joku rattopoika?
Sinkkumarkkinoilla on paljon vääristymiä. Yksi on tämä että lapsettomat sinkkunaiset ja -miehet eivät tunnu löytävän toisiaan. Moni lapseton mies on parisuhteessa eronneen äidin kanssa; yh-miehet taas vikittelevät aloittajan kaltaisia kauniita sinkkunaisia. Miksi ne kauniit sinkkunaiset eivät ole päätyneet yhteen niiden lapsettomien miesten kanssa, jotka sitten aloittavat parisuhteen yh-äidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
kaikki tarjolla olevat ovat puutteessa olevia yh-isiä ei meitä kauniita sinkkunaisia kiinnosta sellaiset miehet
On meitä, mutta ihmettelen, että mistä haet seuraa, jos kohtaat vain sinkkuisiä.. Vaikka olen itsekin varmaan aika vaikea löydettävä, jos etsii kaltaistani baarista, tai yökerhosta. - Vaikka niistäkin olen seuraa löytänyt itselleni, niin en koe niissä kovin hyvin viihtyväni.
Minua sinkkumiestä ei haittaisi, vaikka sikkunaisella olisi lapsi(a) mutta toki hänen "valloittamisensa" olisi varmasti haastavampaa, kuin jos hänellä ei olisi jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumarkkinoilla on paljon vääristymiä. Yksi on tämä että lapsettomat sinkkunaiset ja -miehet eivät tunnu löytävän toisiaan. Moni lapseton mies on parisuhteessa eronneen äidin kanssa; yh-miehet taas vikittelevät aloittajan kaltaisia kauniita sinkkunaisia. Miksi ne kauniit sinkkunaiset eivät ole päätyneet yhteen niiden lapsettomien miesten kanssa, jotka sitten aloittavat parisuhteen yh-
äidin kanssa?
Yh-äippä ei ole kuumaa valuuttaa. Joutuu ottamaan atm:n, koska tasokkaat sinkkunaiset ei näitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
On, jos autismi, rumuus tai masennus ei haittaa.
Lisäksi hesarin mukaan älykkäitä miehiä ei löydy Suomesta kumppaniksi tai lapselle isäksi (vai pitäisikö sanoa sukupuolineutraalisti toiseksi lähivanhemmaksi). Venäläinen vaimoni nauroi räkäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä, mutta ihmettelen, että mistä haet seuraa, jos kohtaat vain sinkkuisiä.. Vaikka olen itsekin varmaan aika vaikea löydettävä, jos etsii kaltaistani baarista, tai yökerhosta. - Vaikka niistäkin olen seuraa löytänyt itselleni, niin en koe niissä kovin hyvin viihtyväni.
Minua sinkkumiestä ei haittaisi, vaikka sikkunaisella olisi lapsi(a) mutta toki hänen "valloittamisensa" olisi varmasti haastavampaa, kuin jos hänellä ei olisi jälkikasvua.
En käy baareissa sinkkuystävieni kanssa. Kokeiltu on Tinder, Suomi24, Happypancake yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo mies kolmekymppiseen mennessä yhtään lasta siittänyt, ei sillä enää paljoa ole annettavaa parisuhdemarkkinoilla.
Ensimmäistä kertaa isäksi tulevien keskimääräinen ikä on 32 vuotta, joten päättele siitä.
Täällä on yksi lapseton! Aivan tavallisen näköinen ukkeli oon, käyn töissä (vakiduuni), elelen mukavasti, mutta ei mua kukaan halua ottaa.
-M24
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta olemme ihan jostain oikeasta syystäkin sinkkuja.
Ja (teko)syy on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos autismi, rumuus tai masennus ei haittaa.
Lisäksi hesarin mukaan älykkäitä miehiä ei löydy Suomesta kumppaniksi tai lapselle isäksi (vai pitäisikö sanoa sukupuolineutraalisti toiseksi lähivanhemmaksi). Venäläinen vaimoni nauroi räkäisesti.
Totta. Vaiketa tuntea henkistä yhteyttä rekkamiehen kanssa, joka vapaa-aikoinaan pelaa pleikkaa.
Olen lapseton vuosi sitten eronnut sinkku, eiköhän meitä ole useampia :)
M35
Millaista miestä oot hakemassa? Täällä on yksi 28v eikä vissiin oo lapsia