Kirsi Alm-Siira: Eronnut
Onko nainen eronnut miehestään kun ei ole näkynyt pitkään aikaan sormusta vasemmassa nimettömässä??
Kommentit (28)
K i i n n o s t a a n i i n v i t u s t i
En minäkään pidä sormusta, se kutittaa ja iho on aina sormuksen alta rikki.
Miksi te ihmiset keskitytte tällaiseen paskaan? Eikö ole mitään kehittävämpää aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on halpa nikkelisormus
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ihmiset keskitytte tällaiseen paskaan? Eikö ole mitään kehittävämpää aihetta?
Aihe näemmä kiinnosti sinuakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on halpa nikkelisormus
Kultaa on.
Vierailija kirjoitti:
On eronnut...
Mistä tiedät?
Kirsi on ainakin aina töissä. Ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta aukaisee television niin siellä on kirsi vetämässä livenä uutisia tai aamu- tv:tä. Näin oli ainakin viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on ainakin aina töissä. Ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta aukaisee television niin siellä on kirsi vetämässä livenä uutisia tai aamu- tv:tä. Näin oli ainakin viime syksynä.
Voi kun se vaan pysyisikin niitä töitään tekemässä. Riitti jo se tanssikisa, missä piti sitten oikein pyörtyillä. Mä kun jo niin toivoin, että olisi jättänyt koomikon uransa siihen tuolilta tippumiseen. Ja siihenkin sellainen "enkös mä ollutkin niiiin hauska"-tirskuminen päälle. Aikakauslehdessäkin oli jo iso juttu, kuinka Kirsukka oli nuorena sellainen protestoija, joka sai potkut lukiostakin.
Ja ei riitä, kun pitää vetää vielä jotain jumpparyhmää useita kertoja vk:ssa. Mies ja kaksi lasta, kodinhoito jne...??? Jos joutuu heräämään jo aamuyöstä, on mentävä aikaisin nukkumaankin. Kohta luetaan, kuinka pikkukirsi paloi loppuun, tai mies lähti lätkimään.
Pekka Poutakin on alkanut elää ikävää "Pelle Pouta" tv- ja jopa siviilielämää pussikaljoineen ja uutislähetyskoirineen. Rapsuttaakin koiraparkaa niin, että kohta karva lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Poutakin on alkanut elää ikävää "Pelle Pouta" tv- ja jopa siviilielämää pussikaljoineen ja uutislähetyskoirineen. Rapsuttaakin koiraparkaa niin, että kohta karva lähtee.
tä?
Vierailija kirjoitti:
Kirsi kelpaisi kyllä minulle.
Mutta sinä et Kirsille.
Eiks teil muuta kuin tällaista tänne kommentoira..jos ei asiaa niin lärvit kii typerykset
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen eronnut miehestään kun ei ole näkynyt pitkään aikaan sormusta vasemmassa nimettömässä??
Niin, tämähän on kyllä ihan tavattoman pohdituttava kysymys! No ei sentään, Kirsille toivotaan tietysti kaikkea hyvää. Julkkisten elämä ei vaan liippaa niin läheltä.
Kuka on Kirsi Alm-Siira? Laura Friman? Martina Aitolehto? Rita Tainola? Minulle ei tule seiska. EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis & sexy uutisankkuri 👌👍👊😍😘
Ai. Kuka niin?
Mitä perseilijöitä tänne oikein kirjoittelee ?
Antakaa ihmisten olla.
Ei ole eronnut, ei vaan käytä sormusta.