Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis seksittömään rakkaussuhteeseen?

Vierailija
08.01.2018 |

Täydellinen rakkaussuhde ilman seksiä - miltä tuntuisi? Läheisyyttä, rakkautta, sitoutuneisuutta ilman vaadetta seksiin. Seksuaalinen suuntautuneisuus kiinnostaa vastauksen yhteydessä.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin harrastaa seksiä kenen kanssa ikinä haluan, niin sitten.

Vierailija
42/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi täydellisen ihana muuten, niin pärjäisin ilman seksiä, kunhan saisin pari kertaa viikossa olla aivan rauhassa vartin.

Olen tavallisen tylsä heteroseksuaali.

N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

t16, bi

Vierailija
44/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin edellisen kumppanini sen vuoksi, että hän halusi kokoajan seksiä. Jotenkin ällötti. Tuntui siltä, että olin pelkkä panokone. Hyi helkkari. Nykyinen kumppani on aivan ihana ja meillä on suht. Harvoin seksiä, molemmille todella OK. Meidän halut kohtaa täydellisesti. Molemmat haluaa vaan joskus harvoin. Ollaan asiasta avoimesti puhuttukin.

Vierailija
45/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, olen hyvin seksuaalinen ihminen.

Hetero N50

Vierailija
46/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja sellaisessa suhteessa elänkin.

Olen heteroromanttinen aseksuaali.

Vierailija
47/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan.

N24, lesbo

Vierailija
48/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen rakkaussuhde ilman seksiä - miltä tuntuisi? Läheisyyttä, rakkautta, sitoutuneisuutta ilman vaadetta seksiin. Seksuaalinen suuntautuneisuus kiinnostaa vastauksen yhteydessä.

En usko, että pystyisin tuollaiseen suhteeseen. Nykyiseen miesystävään ihastuin ja himostuin ensisilmäyksellä , taivaallinen seksi on yksi parhaita asioita koko suhteessa. Näin kolmekymppisenä seksi ei ole enää niin tärkeää kuin nuorempana, mutta en silti luopuisi siitä vapaaehtoisesti kokonaan.

Vierailija
49/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisen kierroksen liitossa. Mieheni ja exänsä liitossa tunteet olivat kuolleet ja seksiäkin harvoin. Mies sanoi haluavansa ensisijaisesti hellyyttä ja yhdessä oloa. Sanoi, että hänen mielestään seksi on yliarvostettua. Minä taas pidän seksistä paljon enkä ole ujo. Jonkin ajan kuluttua mies totesi, ettei ollut edes tiennyt, että sellaista seksiä, asentoja yms. mitä meillä on, on olemassakaan. Ei ole kuulemma paluuta entiseen. Eli ainakin tässä tapauksessa seksuaalisen halun vähäisyys johtui vain siitä, että seksi oli tylsää.

Vierailija
50/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Olen ollut yksin jo pian 15v. Olisi ihanaa, jos olisi joku, joka rakastaisi, välittäisi, silittäisi hiuksiani...

Minä olen ollut yksin 10 vuotta. En tiedä. Kyllä se harmittaisi, jos ei seksiä saa enää ikinä... Olen ihastunut ensimmäistä kertaa 11 vuoteen, ja huomaa, miten koko keho herää eloon...on vaan yksipuolinen ihastus.

Vierailija
51/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kumppani ei varsinaisesti yhdyntään pystyisi niin olettaisin kuitenkin, että osallistuisi mun seksitarpeiden tyydytykseen muuten. Jos ei kiinnosta, niin heippa.

Minä ja mun tarpeet, mitäs kumppanista... saati mahd. lapsista, jotka ovat, jos heitä on ja asenne on edellä kerrottu, niin mitä ilmeisemmin sitten sijaiskärsijöitä kun lasten isä ei kykenekään tyydyttämään lasten äidin seksuaalisia tarpeita. - Pienessä mielessäni tosin luulen, että tilanne menee useammin toisin päin. Kuten joku taisi täällä jo kirjoittaakin, niin hurjaa ajatella, kuinka suuren painoarvon osa antaa seksille ja seksuaaliselle tyydytykselle.  

Monelle seksi on tärkeää, eikä siinä ole mitään pahaa jos on nainen ja tykkää seksistä.

Vierailija
52/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi, olen hyvin seksuaalinen ihminen.

Hetero N50

Voisin siis olla myös seksittömässä suhteessa jos minulla olisi myös muu suhde /muita suhteita joissa minulla olisi seksiä. En tarkoita pettämistä vaan niin että olisi luottamus ja kaikki olisi yhdessä sovittu.

Vierailija
53/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme lajina vielä hyvin kehittymätön ja viettiemme vietävissä. Ehkä evoluution edetessä myös henkinen kehityksemme löytää uusia reittejä.

Yhteennivoutuneet rakkaus ja seksi ovat hyvin kokonaisvaltainen kokemus, henkinen siinä kuin fyysinen.

Se pitää myös parisuhteen elossa ja lämpimänä, ruokkii välittämistä ja läheisyyttä. Rakastava seksi on valtavan palauttavaa ja antoisaa.

Hetero N50.

Vierailija
54/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme lajina vielä hyvin kehittymätön ja viettiemme vietävissä. Ehkä evoluution edetessä myös henkinen kehityksemme löytää uusia reittejä.

Yhteennivoutuneet rakkaus ja seksi ovat hyvin kokonaisvaltainen kokemus, henkinen siinä kuin fyysinen.

Se pitää myös parisuhteen elossa ja lämpimänä, ruokkii välittämistä ja läheisyyttä. Rakastava seksi on valtavan palauttavaa ja antoisaa.

Hetero N50.

Minusta tämä on sekä erittäin vanhakantainen että streotyyppinen ja ”ulkoaopetettu” asenne. Vähän kuin 80-luvun terveystiedon tunnilta kuultua.

Vierailija
55/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kumppani ei varsinaisesti yhdyntään pystyisi niin olettaisin kuitenkin, että osallistuisi mun seksitarpeiden tyydytykseen muuten. Jos ei kiinnosta, niin heippa.

Minä ja mun tarpeet, mitäs kumppanista... saati mahd. lapsista, jotka ovat, jos heitä on ja asenne on edellä kerrottu, niin mitä ilmeisemmin sitten sijaiskärsijöitä kun lasten isä ei kykenekään tyydyttämään lasten äidin seksuaalisia tarpeita. - Pienessä mielessäni tosin luulen, että tilanne menee useammin toisin päin. Kuten joku taisi täällä jo kirjoittaakin, niin hurjaa ajatella, kuinka suuren painoarvon osa antaa seksille ja seksuaaliselle tyydytykselle.  

Monelle seksi on tärkeää, eikä siinä ole mitään pahaa jos on nainen ja tykkää seksistä.

Tarkoitus tuskin oli kiistää sitä, etteikö nainen (tai mies) voisi tai saisi pitää seksistä. saati väittää, että seksi (tai seksuaalinen tyydytys) ei voisi olla tärkeää tai kenties tärkeämpää kuin jokin muu. Totta kai seksi voi olla tärkeää sukuuolesta riippumatta. Sen sijaa luulen viim. edellisen ihmetelleen sitä, että sen varaan laitetaan koko yhteisen liiton tulevaisuus.

Tulee mieleen, että suhteen onnistumisen kannalta "seksin saamisen" tärkeimmäksi asettava ei kykene minkään muun "antamiseen" tai "saamiseen." - Ehkä hän myös alituisesti pelkää joutuvansa hylätyksi. Samalla hän kokenee olevana voimakkaampi, jos sanoo itse ensimmäsienä näkemiin. 

Tai sitten hän kuvittelee, että hänellä on jokin erityinen oikeus saada seksiä; ikäänkuin parisuhteeseen ryhtyminen merkitsisi lupausta säännöllisestä seksistä; mutta ilmeisesti se osalle merkitsee sitä. - Kuvittelevat kai, että ovat itse loputtoman halukkaiata seksiin.

- Toki joku ennätti korjaamaan, että toisen vakava saiarstuminen tai loukkaantuminen olisi asia erikseen. Vaan millä tavoin? Täytyykö ensin tapahtua jotain todella peruuttamatonta, että toinen on valmis harkitsemaan, että mitä tai miten paljon haluaa (toiselta).   

Vierailija
56/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni.

N28, ace.

Vierailija
57/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillisenä alkanut avoliittoni on nyt ollut joitain vuosia seksitön terveydellisistä syistä. Aluksi kärsin siitä, nykyään olen täysin tottunut enkä koe kärsiväni puutteesta. Ehkä vielä jossain vaiheessa aloitamme seksielämämme uudestaan. Jollain tavalla luotan että niin käy, kunhan muu tilanne tästä tasaantuu ja normalisoituu. Nyt se ei ole todellakaan ykkösenä listalla, eikä edes kakkosena eikä kolmosena. Ja uusi alku voi olla vain hauskaakin, kuin alkaisi ihan uusi suhde :) N48, hetero.

Vierailija
58/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seksittömyyden syystä. Jos mies ei vain yksinkertaisesti haluaisi seksiä kanssani, en alkaisi/jäisi suhteeseen. Mikäli mies haluaisi seksiä kanssani, mutta ei jostai syystä siihen pystyisi (esim. terveysongelmat) niin en näkisi tätä esteenä suhteelle.

Minulle on tärkeää läheisyys, hellyys ja kokemus siitä, että olen seksuaalisesti haluttava, mutta se itse akti ei ole varsinaisesti pääasia eikä edes edellytys tässä, vaikka siitäkin nautin.

minulla e i riipu syystä. seksi loppuu niin parisuhde loppuu.

Ja ikää sinulla oli? - Tuntuu minusta hurjalta ajatella, että joku asettaa parisuhteensa jatkon riippumaan seksin saamiseen. 

Olen 32-vuotias.

Minusta tuntuu hurjalta kuvitella, että joku kuvittelee suhteen voivan jatkua ennallaan sen jälkeen, kun on omalta osaltaan päättänyt, ettei seksi enää kiinnosta. Mutta ilmeisesti aika moni matalalibidoinen ajattelee juuri tällä tavalla.

Vierailija
59/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että pystyisin tuollaiseen suhteeseen. Nykyiseen miesystävään ihastuin ja himostuin ensisilmäyksellä , taivaallinen seksi on yksi parhaita asioita koko suhteessa. Näin kolmekymppisenä seksi ei ole enää niin tärkeää kuin nuorempana, mutta en silti luopuisi siitä vapaaehtoisesti kokonaan.

Minulle seksi on näin kolmikymppisenä tärkeämpää kuin koskaan. En enää suostuisi sellaiseen suhteeseen, jossa kumppanini kaikki tarpeet täytetään mutta minun ei.

Vierailija
60/101 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, mutta vain jos kumppani on samoilla linjoilla. En ole itse kovin aktiivinen seksuaalisesti ja minulle on tärkeämpää muu läheisyys ja romanttisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi