Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaintoja nettideittimiehistä olkaat hyvät!

Vierailija
01.01.2018 |

Olen käynyt nettideiteillä nyt 35-40 -vuotiaana (jätän tarkan iän nyt väliin) ja tässä arvon palstalaiset, havaintojani. Asun Helsingissä, se voi vaikuttaa siihen, millaisia miehiä on tullut tavattua.
Itseäni kiinnostaisi eniten vakavarainen (saa olla myös pienituloinen) ja mielenkiintoinen mies, joka on älykäs ja harrastaa liikuntaa. Noin 35-45 -vuotias. Älykkötyypit vetävät minua puoleensa, on myös sattuma, että tällaiset ovat usein esimerkiksi työmatkapyöräilijöitä.

Lopputulos: minua kiinnostavat miehet ovat usein elämäntilanteessa, jossa eivät syystä tai toisesta halua mitään vakavaa. Ilmoittavat jo suoraan, että seksisuhde kävisi.

Pelkät seksisuhteen etsijät ovat siis usein
1. punavihernaisia miellyttäviä koulutettuja, fiksuja tyyppejä, jotka ovat hyvin miettineet omat mieltymyksensä ja tuntevat markkina-arvonsa, heillä siis on riittävästi kysyntää, vaikka haluavatkin vain seksisuhdetta (huomautettakoon, että en ole itse varsinaisesti punaviher, mutta koska älykkötyypit miellyttävät, jaan punavihernaisten kanssa samat markkinat).
2. muuten vaan riittävästi naisten mieleen (ulkonäkö, urheilullisuus, hauskuus, riittävä varakkuus), jotta kysyntää riittää heille ja seksisuhteet ovat mahdollisia
3. varatut

Parisuhteen etsijät taas..
no heitä minä en näköjään kohtaa.
Näen kyllä välillä parisuhdetta etsivien ilmoituksia, mutta silloin usein mies on
1. liian oikealla (yrittäjä, kokoomuksen äänestäjä tms.) konservatiivinen, minkä vuoksi taas ei ole yhteistä
2. juntti, joka myös etsii parisuhdetta, koska "niin kuuluu tehdä", tai vaikka duunari, "jolta puuttuu akka kainalosta"
3. joku reppana, ikisinkku tms.

Ei siis vaan löydy!

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ollut mitään uutta että naiset ei ikinä kelpuuta niitä jotka on saatavilla vaan pelkästään niitä korkeatasoisimpia miehiä jotka haluaa vain seksiä.

Olen itsekin miehenä ollut treffeillä naisen kanssa joka valitti että netistä ei löydy kuin varattuja ym pelimiehiä mikä oli aika ironista sillä minä joka olin hänen kanssa treffeillä kasvokkain olin täysin kunnollinen sinkkumies. Nainen ei tietenkään halunnut nähdä uudestaan.

Taso määrittää kaiken. Kun nainen sanoo että ei löydä ketään miestä niin tarkoittaa että ei löydä tarpeeksi korkeatasoista miestä.

Vierailija
2/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla asenteella, tuskin tulet löytämäänkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso määrittää kaiken. Kun nainen sanoo että ei löydä ketään miestä niin tarkoittaa että ei löydä tarpeeksi korkeatasoista miestä.

Musta olen aiemmin ollut suhteessa ihan tavallisten miesten kanssa. Kun tuossa yllä kirjoitan, että en edellytä, että mies on suurituloinen niin exäni eivät ole sitä olleet. Että mikä nyt sitten on korkeatasoinen? Mutta tietysti haluan, että on jotain yhteistä. ap

Vierailija
4/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tarkentaa, kiitos:) ap

Vierailija
5/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Psykopaatit

2.sosiopaatit

3.narsistit

4.läheisriippuvaiset

Yks normaali olis kiva, mut ilmeisesti mahdottomuus.

Vierailija
6/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä punavihermielisairaudella on älykkyyden kanssa?

Vierailija
7/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaton kysymyksenasettelu, mutta täällä Helsingissä ainakin älykköpiirit ovat useammin punaviher kuin persu-sininen-kokoomus -akselilta.

Vierailija
8/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisen itsevarmuus on ok. ylimielisyys karkoittaa kaikki.

Vierailija
9/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika nopeita johtopäätöksiä teet ylimielisyydestäni tämän avauksen perusteella.

Olen vain huomannut ihan deittaillessa ja parisuhteiden perusteella, millaiset tyypit paremmin kolahtavat. Ja kuten sanoin, ihan tavallisten miesten kanssa olen ollut parisuhteessa. En ole itsekään mikään kävelevä täydellisyys. Ikävä, jos minusta saa ylimielisen vaikutelman. Nuo tapaukset, jotka taas eivät kolahda, liittyvät taas aika lailla arvoihin. En siis ole joillekin miehille tarpeeksi oikealla tai välttämättä tykkää ajattelutavasta, jossa tehdään asioita, "koska on ollut tapana". :) ap

Vierailija
10/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika nopeita johtopäätöksiä teet ylimielisyydestäni tämän avauksen perusteella.

Olen vain huomannut ihan deittaillessa ja parisuhteiden perusteella, millaiset tyypit paremmin kolahtavat. Ja kuten sanoin, ihan tavallisten miesten kanssa olen ollut parisuhteessa. En ole itsekään mikään kävelevä täydellisyys. Ikävä, jos minusta saa ylimielisen vaikutelman. Nuo tapaukset, jotka taas eivät kolahda, liittyvät taas aika lailla arvoihin. En siis ole joillekin miehille tarpeeksi oikealla tai välttämättä tykkää ajattelutavasta, jossa tehdään asioita, "koska on ollut tapana". :) ap

Jos luokittelee miehiä ikisinkuiksi ja reppanoiksi niin kyllä siitä aika ylimielisen vaikutelman saa.

Vierailija
11/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako liikunnan harrastaminen sitä, että mies harrastaa liikuntaa vai että mies on lihaksikas ja ruumiinrakenteeltaan jykevä?

Vierailija
12/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako liikunnan harrastaminen sitä, että mies harrastaa liikuntaa vai että mies on lihaksikas ja ruumiinrakenteeltaan jykevä?

Ulkonäköä se tarkoittaa. Mitä merkitystä sillä sinänsä kenellekään on, poikkeaako mies työmatkallaan salilla vai ei?

Vierailija
13/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen joka muodostaa henkilökuvan poliittisen mielipiteen mukaan tai rakentaa ihmissuhteen poliittisin perustein on kovin ahdasmielinen.

Vierailija
14/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö AP:n sitten olla ennemmin kiinnostunut oikeistolaisesta joka pitää poliittisesti eri mieltä olevia mielisairaina ja älyllisesti vajavaisina?

Mutta joo, minunkin silmääni AP vaikuttaa vähän ylimieliseltä jaotellessaan miehet älykköihin, kokoomuslaisiin, juntteihin ja reppanoihin, ja muuta ei sitten löydykään. Tuollainen ihmisten kategorisointi on itsessään luotaantyöntävää, mikä saattaa selittää sitä miksi punavihreät miehet eivät näytä haluavan muuta kuin seksisuhdetta. Ja sellaisille miehille jotka tuollaisen jaottelun hyväksyvät AP taas ei ole riittävän konservatiivinen.

Vierailija
15/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tarkoittaa sitä, että on kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista ja hyvinvoinnista ja siitä, että ehkä voi harrastaa munkin kanssa sitä liikuntaa ja on yhteinen puheenaihe. Mutta eihän juoksu tai pyöräily esimerkiksi kauheasti muokkaa kroppaa eli siinä on mahdollista, että vaikuttaa positiivisesti ulkonäköön mutta sivutuote todennäköisemmin on se, että voi hyvin ja näyttää terveeltä. :) ap

Vierailija
16/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihminen joka muodostaa henkilökuvan poliittisen mielipiteen mukaan tai rakentaa ihmissuhteen poliittisin perustein on kovin ahdasmielinen.

Niin sinusta poliittiset mielipiteet eivät kerro ihmisten arvomaailmasta tai arvovalinnoista?

Esimerkiksi koulutus vs. rahanteko tai asuinpaikan valinta?

Vierailija
17/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luokittelee miehiä ikisinkuiksi ja reppanoiksi niin kyllä siitä aika ylimielisen vaikutelman saa.

Olen itse tavannut ihan sympaattisen ikisinkun, mutta tosiaan häneen sopi tuo ajatus ikisinkusta. Lyhyehkö, ujo mies, josta vaikutelma, että hän ei ole oikein koskaan ottanut riskejä elämässään. Sellaisesta ei naiset kiinnostu. Vaihdellaan toki vielä aina joskus kuulumisiakin.

Sit varmasti myös sellaiset, jotka on itse olleet sanotaanko viimeiset 10-20 vuotta pitkässä parisuhteessa ja on lapsia, pitää minua stereotyyppisesti "villinä sinkkuna" tai "ikisinkkuna", koska suhteistani huolimatta en ole päätynyt tuollaiseen pitempään parisuhteeseen. Stereotypiat rules.

ap

Vierailija
18/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tavannut ihan sympaattisen ikisinkun, mutta tosiaan häneen sopi tuo ajatus ikisinkusta. Lyhyehkö, ujo mies, josta vaikutelma, että hän ei ole oikein koskaan ottanut riskejä elämässään. Sellaisesta ei naiset kiinnostu. Vaihdellaan toki vielä aina joskus kuulumisiakin.

Sit varmasti myös sellaiset, jotka on itse olleet sanotaanko viimeiset 10-20 vuotta pitkässä parisuhteessa ja on lapsia, pitää minua stereotyyppisesti "villinä sinkkuna" tai "ikisinkkuna", koska suhteistani huolimatta en ole päätynyt tuollaiseen pitempään parisuhteeseen. Stereotypiat rules.

ap

Sait juuri itsesi kuulostamaan entistäkin ylimielisemmältä, huh huh.

Korostat vain entisestään näitä miesten stereotypioita että naisille ei tosiaankaan kelpaa lyhyet ujot miehet.

Vierailija
19/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinusta poliittiset mielipiteet eivät kerro ihmisten arvomaailmasta tai arvovalinnoista?

Esimerkiksi koulutus vs. rahanteko tai asuinpaikan valinta?

Ei niin luotettavasti, että haluaisin käyttää niitä tutustumisen kriteereinä. Itsekin esimerkiksi olen valinnut rahakkaan alan, mutta en ole pätkääkään materialisti, juurikaan statuksesta kiinnostunut tai muutenkaan keskivertoa kovempien arvojen kannattaja. Haluan vain elää turvallisesti ilman rahahuolia ja pyhittää vapaa-ajan harrastuksilleni ja sellaiselle.

Vierailija
20/151 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi ei. Onhan tämä laasaslaisten provo, onhan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän