Hesari vei eläkeläisen Konalan keskustaan ja pyysi näyttämään, miten ostetaan kertakäyttövasu
Kaikki meni hyvin ja toimittaja sai eläkeläisen avustuksella ostettua itselleen kertakäyttövasun josta nautittiin yhdessä mustikoita ja vadelmia.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras. 🥳
Todella nolo, typerä ja lapsellinen tämä itse itselle kirjoitettu myötämielinen kommentti. Säälittävää.
Mistähän ruohonkorsista oli kertakäyttövasu tehty vai oliko Temusta tilattu torille? Kiinasta asti, jotta voi käyttää kerran. Oliko kompostoituva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras. 🥳
Todella nolo, typerä ja lapsellinen tämä itse itselle kirjoitettu myötämielinen kommentti. Säälittävää.
Luuletko todellakin niin? Voin kertoa etten tehnyt aloitusta. Silti pidän sitä paljon parempana kuin sinun ainaista kärinääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ruohonkorsista oli kertakäyttövasu tehty vai oliko Temusta tilattu torille? Kiinasta asti, jotta voi käyttää kerran. Oliko kompostoituva?
Ohuista tuohiviivuista. Se sopii hyvin uunin sytykkeeksi käytön jälkeen. Kierrätystä parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras. 🥳
Eri. Onko paha mieli? Eikö ole ketään ystävää jonka kanssa voisit jakaa murheesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras. 🥳
Eri. Onko paha mieli? Eikö ole ketään ystävää jonka kanssa voisit jakaa murheesi?
Ei palstainkkeleillä ole ystäviä.
Ihanaa. 😃