Havaintoja nettideittimiehistä olkaat hyvät!
Olen käynyt nettideiteillä nyt 35-40 -vuotiaana (jätän tarkan iän nyt väliin) ja tässä arvon palstalaiset, havaintojani. Asun Helsingissä, se voi vaikuttaa siihen, millaisia miehiä on tullut tavattua.
Itseäni kiinnostaisi eniten vakavarainen (saa olla myös pienituloinen) ja mielenkiintoinen mies, joka on älykäs ja harrastaa liikuntaa. Noin 35-45 -vuotias. Älykkötyypit vetävät minua puoleensa, on myös sattuma, että tällaiset ovat usein esimerkiksi työmatkapyöräilijöitä.
Lopputulos: minua kiinnostavat miehet ovat usein elämäntilanteessa, jossa eivät syystä tai toisesta halua mitään vakavaa. Ilmoittavat jo suoraan, että seksisuhde kävisi.
Pelkät seksisuhteen etsijät ovat siis usein
1. punavihernaisia miellyttäviä koulutettuja, fiksuja tyyppejä, jotka ovat hyvin miettineet omat mieltymyksensä ja tuntevat markkina-arvonsa, heillä siis on riittävästi kysyntää, vaikka haluavatkin vain seksisuhdetta (huomautettakoon, että en ole itse varsinaisesti punaviher, mutta koska älykkötyypit miellyttävät, jaan punavihernaisten kanssa samat markkinat).
2. muuten vaan riittävästi naisten mieleen (ulkonäkö, urheilullisuus, hauskuus, riittävä varakkuus), jotta kysyntää riittää heille ja seksisuhteet ovat mahdollisia
3. varatut
Parisuhteen etsijät taas..
no heitä minä en näköjään kohtaa.
Näen kyllä välillä parisuhdetta etsivien ilmoituksia, mutta silloin usein mies on
1. liian oikealla (yrittäjä, kokoomuksen äänestäjä tms.) konservatiivinen, minkä vuoksi taas ei ole yhteistä
2. juntti, joka myös etsii parisuhdetta, koska "niin kuuluu tehdä", tai vaikka duunari, "jolta puuttuu akka kainalosta"
3. joku reppana, ikisinkku tms.
Ei siis vaan löydy!
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihminen joka muodostaa henkilökuvan poliittisen mielipiteen mukaan tai rakentaa ihmissuhteen poliittisin perustein on kovin ahdasmielinen.
Niin sinusta poliittiset mielipiteet eivät kerro ihmisten arvomaailmasta tai arvovalinnoista?
Esimerkiksi koulutus vs. rahanteko tai asuinpaikan valinta?
Ei niin luotettavasti, että haluaisin käyttää niitä tutustumisen kriteereinä. Itsekin esimerkiksi olen valinnut rahakkaan alan, mutta en ole pätkääkään materialisti, juurikaan statuksesta kiinnostunut tai muutenkaan keskivertoa kovempien arvojen kannattaja. Haluan vain elää turvallisesti ilman rahahuolia ja pyhittää vapaa-ajan harrastuksilleni ja sellaiselle.
No mutta ymmärrätkö, että siinä tapauksessa on mahdollista, että et hyväksy kumppaniksesi ihmistä, joka on valinnut toisin. Eli että koska raha ja materia ei ole tärkeää, henkilö taas ei ole kouluttaunut rahakkaalle alalle vaan esimerkiksi taidealalle, jolla jo työllistyminen on epävarmaa? Etkö näe, että tämä arvovalinta on jo teillä kahdella erilainen, sellainen, joka voi tuottaa arvoristiriitoja?
Yleensä deittiprofiileissa ihmiset kuitenkin (ainakin toivottavasti) kuvailevat heitä kiinnostavia asioita ja siten ihan luonnollisesti rajautuvat pois minulta purjehdusta, golfia ja Afrikan safareita harrastavat juristit eli ei mitenkään hätiköidysti.
ap
Voi toki olla arvoristiriitoja, mutta tarkoitus oli havainnollistaa, että niitä arvoja ei voi luotettavasti päätellä esimerkiksi ammatista.
En mitenkään ymmärrä, miksi vaikka golfin pelaamisen perusteella rajaat ketään pois? Biljardi, golf ja curling esimerkiksi ovat hyvin samantapaisia hienomotorista taitopelejä. Käsitteletkö ne eri tavoin valinnoissasi, vai ovatko kaikki taitopelit arvojesi vastaisia? Liikuntaa kuitenkin vaadit, mutta ovatko nämä sitten vääränlaista liikuntaa?
En rajaa ketään jonkun yksittäisen asian perusteella pois. Tämä on nyt ihan väärä mielikuva. Ja uskon, että kun deitti-ilmoitukseen on mahdollista laittaa riveittäin tekstiä, perusfiksu ihminen pystyy listaamaan itsestään ja kiinnostuksenkohteistaan niin monta asiaa, että kokonaisvaikutelma ei kaadu johonkin yksittäiseen asiaan. ap
Halusit:
Itseäni kiinnostaisi eniten vakavarainen (saa olla myös pienituloinen) ja mielenkiintoinen mies, joka on älykäs ja harrastaa liikuntaa. Noin 35-45 -vuotias. Älykkötyypit vetävät minua puoleensa, on myös sattuma, että tällaiset ovat usein esimerkiksi työmatkapyöräilijöitä.
Kuitenkin kerroit:
ihan luonnollisesti rajautuvat pois minulta purjehdusta, golfia ja Afrikan safareita harrastavat juristit
Tämä siitä huolimatta, että pois rajattu mies on luultavasti vakavarainen, ammatistaan päätelleen ainakin melko älykäs ja takuuvarmasti liikunnallinen. Mielenkiintoinen on makuasia, mutta miehen aktiivisuus ainakin lupaa hyvää. Älykkötyypistä on mahdoton sanoa tekstin perusteella, sen tietää vasta keskustellessa.
Kerroit aluksi, että miestä ei meinaa löytyä. Oletko varma, ettei ahdas mielikuvasi ihmisistä ole osa ongelmaa?
Yleensä myös miehet, jotka ovat elämässään toimineet tavoitteellisesti ja kilpailuhenkisesti saavuttaakseen taloudellisesti hyvän aseman, eivät ole kiinnostuneet minusta, jolle raha ei ole tärkeintä ja joka en voi esiintyä heidän käsipuolessaan edustusvaimona. Eli tässä on kyse ihan molemminpuolisesta mielenkiinnon syttymättömyydestä.:) ap
Nämä stereotypiasi menevät aina vain hullummaksi. Vedätätkö minua vai ajatteletko oikeasti noin?
Tuliko se nyt yllätyksenä että en minäkään kelpaa kaikille?:)
ap
Yllätyksenä tuli, että olet tehnyt tilastollisesti merkitsevän kartoituksen tuollaisista miehistä ja saanut tuloksen, että ehdoton valtaosa ajattelee noin.
Lue viesti numero 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä punavihermielisairaudella on älykkyyden kanssa?
Asiaton kysymyksenasettelu, mutta täällä Helsingissä ainakin älykköpiirit ovat useammin punaviher kuin persu-sininen-kokoomus -akselilta.
Siis kenen mielestä kuuluvat älykköpiiriin ? Aivan hupaisaa luokittelua.
Mutta ongelmat ovat varmaan kaikille miestä hakeville naisille tutut. Miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiä. He hakevat sitä huomattavasti nuoremmilta ja "tasokkaammilta" naisilta kuin itse ovat.
Jos mies on hyvässä kunnossa, ok näköinen, fiksu, töissä, eikä omaa mitään räikeitä pershäiriöisen piirteitä - hänellä netistä riittää naisia. Varsinkin helsingin kokoisessa kylässä.
Pienemmillä paikkakunnilla voisi kuvitella, että samantapaisia ajatuksia omaavat paremmin kohtaavat ja jaksavat keskittyä toisiinsa ja tutustumaan.
Tinder ei selvästikään toimi. Fiksut tyypit karttaa tindereitä, koska eivät halua laittaa kuvaansa kaikkien pällisteltäväksi. Kuka loisi nettideittipalvelun, mihin kirjataan omat hakukriteerit mutta omaa kuvaa ei julkaista kaikille?
Eipä se kyllä miehilläkään helpompaa tuolla Tinderissä ainakaan ole. 35v lapsettomalla sinkkumiehellä ole juurikaan kysyntää vaikka olen ihan ok näköinen mielestäni. Matcheja tulee jonkun verran kiinnostavilta naisilta, mutta eipä ne yleensä vastaa viesteihin tai jos vastaa niin se on se Moi eikä sen jälkeen mitään.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella, tuskin tulet löytämäänkään :)
Voitko tarkentaa, kiitos:) ap
Miehille naisen itsevarmuus on ok. ylimielisyys karkoittaa kaikki.
No aika nopeita johtopäätöksiä teet ylimielisyydestäni tämän avauksen perusteella.
Olen vain huomannut ihan deittaillessa ja parisuhteiden perusteella, millaiset tyypit paremmin kolahtavat. Ja kuten sanoin, ihan tavallisten miesten kanssa olen ollut parisuhteessa. En ole itsekään mikään kävelevä täydellisyys. Ikävä, jos minusta saa ylimielisen vaikutelman. Nuo tapaukset, jotka taas eivät kolahda, liittyvät taas aika lailla arvoihin. En siis ole joillekin miehille tarpeeksi oikealla tai välttämättä tykkää ajattelutavasta, jossa tehdään asioita, "koska on ollut tapana". :) ap
Jos luokittelee miehiä ikisinkuiksi ja reppanoiksi niin kyllä siitä aika ylimielisen vaikutelman saa.
Olen itse tavannut ihan sympaattisen ikisinkun, mutta tosiaan häneen sopi tuo ajatus ikisinkusta. Lyhyehkö, ujo mies, josta vaikutelma, että hän ei ole oikein koskaan ottanut riskejä elämässään. Sellaisesta ei naiset kiinnostu. Vaihdellaan toki vielä aina joskus kuulumisiakin.
Sit varmasti myös sellaiset, jotka on itse olleet sanotaanko viimeiset 10-20 vuotta pitkässä parisuhteessa ja on lapsia, pitää minua stereotyyppisesti "villinä sinkkuna" tai "ikisinkkuna", koska suhteistani huolimatta en ole päätynyt tuollaiseen pitempään parisuhteeseen. Stereotypiat rules.
ap
Voi ei. Onhan tämä laasaslaisten provo, onhan?
Selvennätkö vähän.
Vierailija kirjoitti:
--- Mutta ongelmat ovat varmaan kaikille miestä hakeville naisille tutut. Miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiä. He hakevat sitä huomattavasti nuoremmilta ja "tasokkaammilta" naisilta kuin itse ovat.
Jos mies on hyvässä kunnossa, ok näköinen, fiksu, töissä, eikä omaa mitään räikeitä pershäiriöisen piirteitä - hänellä netistä riittää naisia. Varsinkin helsingin kokoisessa kylässä.
Ymmärrän, että kyse on yleistyksestä, mutta silti se hämmentää. Yllä olevassa kuvauksessa ei ole mitään, josta tunnistaisin itseni. Paitsi tietysti jos "itseä tasokkaampi" tarkoittaa käytännössä "saman tasoinen kuin mies itse". Viimeksi eilen laitoin merkille yöelämässä, että valitsemani baarin naisista ehkä 90% oli ylipainoisia. Ne muutamat edes kohtuullisessa kuosissa itsensä pitäneet taas olivat ehkä 45-vuotiaita, joita en vielä haaveita omista lapsista elättelevänä koe kohderyhmääni kuuluviksi.
Huomatkaa, ettei naisen koulutus tai tulotaso kiinnosta minua millään lailla.
Laitoin ihan piruuttani Tinderiin ensimmäiseksi kuvakseni kokovartalokuvan, jossa seison Mannerheimin haudalla. Tarkoituksena on karkottaa pahimmat vihervassarifeministisukupuolipatriarkaattikiihkoilijat. Minulle kelpaa myös vassarinainen, mutta hänen on toki hyväksyttävä se, että minä en moista ole.
En koe, että minulla "riittäisi naisia netissä". Ja kyllä: yli 180 cm pitkä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai esim. yrittäjä ei kelpaa? Ketkäköhän tätä maata pystyssä pitää? Et taida olla kovin älykäs ainakaan ja luulet itsestäsi liikoja ja olet kiinnostunut näemmä vain miehistä jotka eivät pidä sinua tarpeeksi tasokkaana parisuhteeseen. Siinä sulle vastaus.
Eli tolla asenteella ja noilla kriteereillä tulet pysymään sinkkuna ja tiput vuosi vuodelta alempaan "kastiin". T: nainen joka tuon ikäisenä löysi netistä hyvän miehen, jonka kanssa nyt yli 5 v yhdessä ja naimisissa.
Paremminkin niin, että minun tekemäni elämänvalinnat ovat sellaisia, että yrittäjänä toimiva ei välttämättä niitä arvosta. Riippuu tietysti alastakin. Mutta edelleen kyse on kokonaisuudesta, ei yksittäisestä asiasta. ap
Lopeta tuo kokonaisuudesta jauhanta. Olet jatkuvasti tehnyt uskomattomia tulkintoja ihmisistä yksittäisten asioiden perusteella.
No heh..minulle jotkut miehet lakkaavat viesteilemästä myös sen jälkeen, kun kerron, mitä teen työkseni. Pitäisikö minun heillekin laittaa viestiä, että he "tekevät uskomattomia tulkintoja ihmisistä yksittäisten asioiden perusteella"?:)
ap
Luultavasti miehet ajattelivat että he eivät kelpaa sinulle koska eivät ole yhtä koulutettuja.
Eikö luulemisen sijaan yksinkertaisinta olisi kysyä asiaa siltä ainoalta ihmiseltä joka siihen voi vastata?
Toisaalta jo ruikuttaminen tyyliin "mä en varmaan kelpaa sulle..." saa kuulijan päättämään että et tosiaan kelpaa.
Mikäli miehet oikeasti haluavat menestyä paremmin naisten keskuudessa, se oma itsetunto olisi vaan syytä saada kuntoon.
Epäseksikästä on sekä "mä oon vaan tämmönen mitätön" että "öhöm, olen varakas, hauska, älykäs, ja huumorintajuinen, kröhöm!"
Vai että ikisinkku reppana on automaattisesti turn-off.
No onnea vaan sen elämänkumppanin etsintään.
.[/quote]
Ymmärrän, että kyse on yleistyksestä, mutta silti se hämmentää. Yllä olevassa kuvauksessa ei ole mitään, josta tunnistaisin itseni. Paitsi tietysti jos "itseä tasokkaampi" tarkoittaa käytännössä "saman tasoinen kuin mies itse". Viimeksi eilen laitoin merkille yöelämässä, että valitsemani baarin naisista ehkä 90% oli ylipainoisia. Ne muutamat edes kohtuullisessa kuosissa itsensä pitäneet taas olivat ehkä 45-vuotiaita, joita en vielä haaveita omista lapsista elättelevänä koe kohderyhmääni kuuluviksi.
Laitoin ihan piruuttani Tinderiin ensimmäiseksi kuvakseni kokovartalokuvan, jossa seison Mannerheimin haudalla. Tarkoituksena on karkottaa pahimmat vihervassarifeministisukupuolipatriarkaattikiihkoilijat. Minulle kelpaa myös vassarinainen, mutta hänen on toki hyväksyttävä se, että minä en moista ole.
En koe, että minulla "riittäisi naisia netissä". Ja kyllä: yli 180 cm pitkä olen.[/quote]
No tässähän se juuri nähdään. Haet lapsenteko iässä olevaa, HOIKKAA naista seuralaiseksi. Naisen koulutuksella ei ole mitään väliä, tai varallisuudella tai maailmankatsomuksella. Kunhan elopaino eli kilot ovat sopivat.
Ei siinä mitään, kumppanin voi valita myös punnitsemalla. Ja jälkikasvua tehdä vaikka minkälaisen yksinkertaisen ääliö emännän kanssa kunhan se on LAIHA ja NUORI. Lol.
Ihmettelen myös missä sellaisia ravintoloita on, missä naisasiakkaista 90% on läskejä? Joku XL-pubi ?
Aikamoisia havaintoja nettideittimiehistä.
Vaikutat melkoiselta nirppanokalta.
Tarvitset rutkasti onnea, että ensinnäkin pääset parisuhteeseen ja toisekseen tulet sietämään sitä yli 2v, kun arki koittaa.
Olet lapsena jäänyt paljosta paitsi. Pohdi hieman isäsi ja äitisi suhdetta ja mieti, mitä tuot siitä mukanasi omaan parisuhteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai esim. yrittäjä ei kelpaa? Ketkäköhän tätä maata pystyssä pitää? Et taida olla kovin älykäs ainakaan ja luulet itsestäsi liikoja ja olet kiinnostunut näemmä vain miehistä jotka eivät pidä sinua tarpeeksi tasokkaana parisuhteeseen. Siinä sulle vastaus.
Eli tolla asenteella ja noilla kriteereillä tulet pysymään sinkkuna ja tiput vuosi vuodelta alempaan "kastiin". T: nainen joka tuon ikäisenä löysi netistä hyvän miehen, jonka kanssa nyt yli 5 v yhdessä ja naimisissa.
Paremminkin niin, että minun tekemäni elämänvalinnat ovat sellaisia, että yrittäjänä toimiva ei välttämättä niitä arvosta. Riippuu tietysti alastakin. Mutta edelleen kyse on kokonaisuudesta, ei yksittäisestä asiasta. ap
Lopeta tuo kokonaisuudesta jauhanta. Olet jatkuvasti tehnyt uskomattomia tulkintoja ihmisistä yksittäisten asioiden perusteella.
No heh..minulle jotkut miehet lakkaavat viesteilemästä myös sen jälkeen, kun kerron, mitä teen työkseni. Pitäisikö minun heillekin laittaa viestiä, että he "tekevät uskomattomia tulkintoja ihmisistä yksittäisten asioiden perusteella"?:)
ap
Miten liittyy viestiini tämä? On tosiaan liian vaikeaa tämä ap:n argumentointi.
Mitä muuten teet työksesi?
En halua kertoa tarkemmin. Toki siihen liittyy stereotypioita. Pieni palkka.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Luultavasti miehet ajattelivat että he eivät kelpaa sinulle koska eivät ole yhtä koulutettuja.
Eikö luulemisen sijaan yksinkertaisinta olisi kysyä asiaa siltä ainoalta ihmiseltä joka siihen voi vastata?
Toisaalta jo ruikuttaminen tyyliin "mä en varmaan kelpaa sulle..." saa kuulijan päättämään että et tosiaan kelpaa.
Mikäli miehet oikeasti haluavat menestyä paremmin naisten keskuudessa, se oma itsetunto olisi vaan syytä saada kuntoon.
Epäseksikästä on sekä "mä oon vaan tämmönen mitätön" että "öhöm, olen varakas, hauska, älykäs, ja huumorintajuinen, kröhöm!"
En tiedä muista miehistä mutta minä ainakin olen yrittänyt ihan kaikenlaisia naisia ahkerasti ja joutunut toteamaan että en kelpaa yrityksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten liittyy viestiini tämä? On tosiaan liian vaikeaa tämä ap:n argumentointi.
Mitä muuten teet työksesi?
En halua kertoa tarkemmin. Toki siihen liittyy stereotypioita. Pieni palkka.
ap
Olet kirjastonhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- Mutta ongelmat ovat varmaan kaikille miestä hakeville naisille tutut. Miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiä. He hakevat sitä huomattavasti nuoremmilta ja "tasokkaammilta" naisilta kuin itse ovat.
En koe, että minulla "riittäisi naisia netissä". Ja kyllä: yli 180 cm pitkä olen.
No itse olen ainakin varovainen, jos toinen vaikuttaa olevan ihan toiselta laidalta. Kai siinä oletus on myös, että useimmilla taas ei ole välttämättä kovin hyvä itsetunto ja varsinkin isänmaallisuus on aika ehdoton asia, jos joku sellaista ilmaisee. Olen muutenkin huomannut, että ikäluokkani miehet saattavat olla aikamoisia järriköitä joissain mielipiteissään, joten itse en kyllä ottaisi riskiä siitä, että pääsisin vääntämään turhaan asioista, jos jollain välkähtäisi deittiprofiilissa jotain aika ehdottomalta tuntuvaa.
Mutta en tosiaan itse ole vihervassari, mun kuplassa on kyllä paljon niitä, sen vuoksi olen kuitenkin lähempänä sitä kuin Kokoomusta.
No, tästä keskustelusta kehkeytyi listausta stereotypioista.
ap
Ei ap mielestäni nirppanokalta näytä, koska on jaksanut asiallisesti vastata välillä provosoiviinkin viesteihin. Mutta tosiaan paistaa läpi tuomitsevuus. Sanot tehneesi valintoja muuten kuin materia mielessä mutta samalla haukut miehiä, joiden valinnat ovat johtaneet epäonnistumisiin. Vaikutat jossain määrin kyynistyneeltä ja pettyneeltä, mikä harvemman mielestä on viehättävää. Ainakin toivoisin itse tulevani kohdatuksi ihmisenä enkä voittajana tai häviäjänä tai poliittisen kantani edustajana. Sain sellaisen vaikutelman, että vaikka olisin kuinka mukava ja kehittäisin itseäni älyllisesti ja fyysisesti, olisin silti ap:n mielestä jotenkin säälittävä, koska olen valinnut "väärän" ammatin. Eikä siinä mitään, tuomitsijat olkoot keskenään. Mutta ehkä muutkin miehet saavat sinusta saman vaikutelman, mikä vaikeuttaa suhteiden syntymistä. Tämä siitä huolimatta, että on sanottu tärkeintä olevan, että löytäisi jonkun joka haluaisi suhteeseen eikä niinkään sitä täydellistä menestyjää. Tuntuu jotenkin kummalliselta, että Helsingissä ei muka olisi rakkautta kaipaavia miehiä.
Toivon silti että löydät sen sinulle tärkeän ihmisen, jonka kanssa arki on ihanaa.
Tässä keskustelussa on kai paljolti kyse siitä, että jos nainen näkee vain tietynlaisia miehiä ympärillään, vika ei välttämättä ole miehissä vaan joko katsomisen tavassa tai sitten liikkuu liian pienessä piirissä.
14/77
Vierailija kirjoitti:
No tässähän se juuri nähdään. Haet lapsenteko iässä olevaa, HOIKKAA naista seuralaiseksi. Naisen koulutuksella ei ole mitään väliä, tai varallisuudella tai maailmankatsomuksella. Kunhan elopaino eli kilot ovat sopivat.
Säännöllisin väliajoin täälläkin valitetaan kuinka miehet "vaativat liikaa" eivätkä "ymmärrä omaa tasoaan". Nyt kun vaatimuksia ei paljoa ollutkaan, ei sekään kelpaa?
Voinen lisätä listaan sen, että on naisen näköinen ja siihen tyytyväinen (ei siis näitä demipanseksualtranskokeilijoita kiitos) sekä mielenterveydeltään edes jotensakin terve. Vai joko vaadin liikaa näin akateemisena, vakavaraisena, liikuntaa harrastavana ja (toistaiseksi) lapsettomana, keskimääräistä älykkäämpänä, yli 180-senttisenä ja omat hiukset päässään säilyttäneenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisin väliajoin täälläkin valitetaan kuinka miehet "vaativat liikaa" eivätkä "ymmärrä omaa tasoaan". Nyt kun vaatimuksia ei paljoa ollutkaan, ei sekään kelpaa?
Voinen lisätä listaan sen, että on naisen näköinen ja siihen tyytyväinen (ei siis näitä demipanseksualtranskokeilijoita kiitos) sekä mielenterveydeltään edes jotensakin terve. Vai joko vaadin liikaa näin akateemisena, vakavaraisena, liikuntaa harrastavana ja (toistaiseksi) lapsettomana, keskimääräistä älykkäämpänä, yli 180-senttisenä ja omat hiukset päässään säilyttäneenä?
Se on niin, että mies ei saa sanoa vaatimuksiaan. Se on heti turn-off, jos vaatimuksissa on mitään pinnallista. Hoikkuuden haluaminen tuntuu olevan naisille se kaikista pahin vaatimus, mikä on sinänsä kummallista, koska omalle elopainolleen sentään voi jotain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap mielestäni nirppanokalta näytä, koska on jaksanut asiallisesti vastata välillä provosoiviinkin viesteihin. Mutta tosiaan paistaa läpi tuomitsevuus. Sanot tehneesi valintoja muuten kuin materia mielessä mutta samalla haukut miehiä, joiden valinnat ovat johtaneet epäonnistumisiin.
14/77
Minusta tämä on väärinymmärrys.
En mielestäni hauku miehiä, joiden valinnat on kohdistuneet epäonnistumisiin. Eikä se ole mikään aihe tässä. Olen itse kertonut, mitä etsin ja samalla huomauttanut, että eivät minuakaan kaikki deittimiehet valitse, ihan omista syistään. Mutta että kohtaanto-ongelma on.
Mutta sinulla on kyllä ihan hyviä huomioita, varmasti nyt syksyn aikana on tullut pettymyksiä niin, että se alkaa näkyä ja se ei ole niin hyvä juttu.
Päättyneet suhteeni taas ovat olleet ihan tavallisia ja hyviä, enkä mielestäni odota mitään sellaista, mitä ei oikeasti voisi olla olemassa. Nämä nirsous-kommentit saavat välillä ihan omituisia mittasuhteita. :)
ap
Kysymys on ajoituksesta. Kyllä aloittajan kuvailemia miehiä nettideiteiltäkin voi löytää, mutta he eivät siellä kauaa viivy. Itsekin nappasin yhden omakseni (vaikka hän kuvitteleekin olleensa se nappaaja).