Havaintoja nettideittimiehistä olkaat hyvät!
Olen käynyt nettideiteillä nyt 35-40 -vuotiaana (jätän tarkan iän nyt väliin) ja tässä arvon palstalaiset, havaintojani. Asun Helsingissä, se voi vaikuttaa siihen, millaisia miehiä on tullut tavattua.
Itseäni kiinnostaisi eniten vakavarainen (saa olla myös pienituloinen) ja mielenkiintoinen mies, joka on älykäs ja harrastaa liikuntaa. Noin 35-45 -vuotias. Älykkötyypit vetävät minua puoleensa, on myös sattuma, että tällaiset ovat usein esimerkiksi työmatkapyöräilijöitä.
Lopputulos: minua kiinnostavat miehet ovat usein elämäntilanteessa, jossa eivät syystä tai toisesta halua mitään vakavaa. Ilmoittavat jo suoraan, että seksisuhde kävisi.
Pelkät seksisuhteen etsijät ovat siis usein
1. punavihernaisia miellyttäviä koulutettuja, fiksuja tyyppejä, jotka ovat hyvin miettineet omat mieltymyksensä ja tuntevat markkina-arvonsa, heillä siis on riittävästi kysyntää, vaikka haluavatkin vain seksisuhdetta (huomautettakoon, että en ole itse varsinaisesti punaviher, mutta koska älykkötyypit miellyttävät, jaan punavihernaisten kanssa samat markkinat).
2. muuten vaan riittävästi naisten mieleen (ulkonäkö, urheilullisuus, hauskuus, riittävä varakkuus), jotta kysyntää riittää heille ja seksisuhteet ovat mahdollisia
3. varatut
Parisuhteen etsijät taas..
no heitä minä en näköjään kohtaa.
Näen kyllä välillä parisuhdetta etsivien ilmoituksia, mutta silloin usein mies on
1. liian oikealla (yrittäjä, kokoomuksen äänestäjä tms.) konservatiivinen, minkä vuoksi taas ei ole yhteistä
2. juntti, joka myös etsii parisuhdetta, koska "niin kuuluu tehdä", tai vaikka duunari, "jolta puuttuu akka kainalosta"
3. joku reppana, ikisinkku tms.
Ei siis vaan löydy!
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikeaa on ollut näin naisena löytää tasoistaan seuraa. Jos mies yltää älykkyydessä kanssani samalle tasolle, joka on tärkeä kriteeri miehelle, niin sitten hänellä on jotain pakko-oiretta, sosiaalista kehitysvammaisuutta, päihdeongelmaa, ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, tai traumaattinen lapsuus, jota ei tietenkään voi mitekään korjata.
Nykyisen mieheni kanssa jouduin sitten antamaan vähän periksi tuosta älykkyydestä, joten hän on minua tyhmempi, mutta onneksi on muita henkisiä avuja jotka kompensoivat älykkyyttä jossain määrin. Olisihan se kiva että olisi komea, varusteikas, ja älykäs mies samassa paketissa, mutta mieluummin normaaliälykkyydellä varustettu muuten täydelinen, kuin nero joka ei kykene normaaliin elämään ja kanssakäymiseen. Itse en laske omaan tasooni ulkonäköä, enkä varakkuutta, vaan pelkästään älykkyyden, sosiaaliset taidot, periaatteellisuuden, oikeamielisyyden, rehellisyyden, puolustushalun ja kyvyn, kohtuullisen kokoiset vehkeet, ja halun käyttää niitä. Rahalla ei saa mitään näistä ominaisuuksista, eikä ulkonäölläkään. Lisäksi olen niitä naisia (varmaan koska olen keskivertoa älykkäämpi) joka näkee komeana ja haluttavana miehen jolla on nämä suoraselkäiset ominaisuudet, oli hän sitten vaalea tai tumma, lihava tai laiha.
Minäkään en laske omaan tasooni pituutta, raamikkuutta, komeutta, rahaa enkä statusta vaan pelkästään hyväkuntoisuuden, mukavuuden ja luotettavuuden.
Ei sillä ole merkitystä mitä itse lasket omaan tasoosi, vastakkaisen sukupuolen näkemys ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole minusta erityisesti pitäneet livenä nähdessä vaikka nettituttavuusasteella olisivatkin olleet innoissaan. Olen kyllä heitä varoittanut että olen lyhyt ja ylipainoinen vaikka kasvokuvissa saatankin olla ihan nätti. Mutta silti ovat pettyneinä poistuneet takavasemmalle ensitapaamisen jälkeen.
Mitäpä jos ottaisit realistisempia kuvia?
Jos kerrot olevasi lyhyt ja ylipainoinen, ei se kerro 100% tarkkuudella miltä näytät livenä. Tavismiehet saavat niin vähän treffejä nettideiteillä että lähtevät "kokeilemaan"lähes kenen tahansa kanssa, jopa sellaisen joka ei sytytä profiilinsa perusteella (aina on pieni positiivisen yllätyksen mahdollisuus, tai ehkä voi yrittää saada seksiä vaikkei seurustelu nappaisi).
Vartalokuva ja realistinen kasvokuva profiiliin, niin rajaat pois miehet joille et ulkonäöllisesti kelpaa.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikeaa on ollut näin naisena löytää tasoistaan seuraa. Jos mies yltää älykkyydessä kanssani samalle tasolle, joka on tärkeä kriteeri miehelle, niin sitten hänellä on jotain pakko-oiretta, sosiaalista kehitysvammaisuutta, päihdeongelmaa, ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, tai traumaattinen lapsuus, jota ei tietenkään voi mitekään korjata.
Nykyisen mieheni kanssa jouduin sitten antamaan vähän periksi tuosta älykkyydestä, joten hän on minua tyhmempi, mutta onneksi on muita henkisiä avuja jotka kompensoivat älykkyyttä jossain määrin. Olisihan se kiva että olisi komea, varusteikas, ja älykäs mies samassa paketissa, mutta mieluummin normaaliälykkyydellä varustettu muuten täydelinen, kuin nero joka ei kykene normaaliin elämään ja kanssakäymiseen. Itse en laske omaan tasooni ulkonäköä, enkä varakkuutta, vaan pelkästään älykkyyden, sosiaaliset taidot, periaatteellisuuden, oikeamielisyyden, rehellisyyden, puolustushalun ja kyvyn, kohtuullisen kokoiset vehkeet, ja halun käyttää niitä. Rahalla ei saa mitään näistä ominaisuuksista, eikä ulkonäölläkään. Lisäksi olen niitä naisia (varmaan koska olen keskivertoa älykkäämpi) joka näkee komeana ja haluttavana miehen jolla on nämä suoraselkäiset ominaisuudet, oli hän sitten vaalea tai tumma, lihava tai laiha.
Minäkään en laske omaan tasooni pituutta, raamikkuutta, komeutta, rahaa enkä statusta vaan pelkästään hyväkuntoisuuden, mukavuuden ja luotettavuuden.
Ei sillä ole merkitystä mitä itse lasket omaan tasoosi, vastakkaisen sukupuolen näkemys ratkaisee.
Niinhän se tietysti on. Sitähän tuossa ei kukaan kiistänytkään.
Sitä vain, että jos minä olen tätä mieltä asiasta, niin varmasti löytyy miehiä jotka ovat myös tätä mieltä, tuskin nyt sentään niin uniikki olen :D Ei ole olemassa mitään vastakkaisen sukupuolen kollektiivista näkemystä tasoista. On vain tyhmien ja älykkäiden näkemykset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen naisen pitäisi nyt yhtäkkiä olla jotenkin erityisesti nuori? Mun tuntemat 35-50-vuotiaat miehet kun etsivät kutakuinkin omanikäistään seuraa.
Niinhän ne varmaan sulle sanoo, että etsivät omanikäistä naista, mutta käytännössä kuitenkin nuorempi nainen hakusessa. Se on aika tyypillistä, että miehet sanoo toista ja tekee toista. Tietenkin useimmat miehet lopulta tyytyvät omanikäiseen naiseen kun ei nuoretkaan naiset lämpeneneet.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä mitä itse lasket omaan tasoosi, vastakkaisen sukupuolen näkemys ratkaisee.Niinhän se tietysti on. Sitähän tuossa ei kukaan kiistänytkään.
Sitä vain, että jos minä olen tätä mieltä asiasta, niin varmasti löytyy miehiä jotka ovat myös tätä mieltä, tuskin nyt sentään niin uniikki olen :D Ei ole olemassa mitään vastakkaisen sukupuolen kollektiivista näkemystä tasoista. On vain tyhmien ja älykkäiden näkemykset.
Mutta kun palstamiehen totuus on se, että KAIKKI miehet etsivät vain nuoria kauniita naisia. Ja millään muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, kunhan nainen on pantava. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen naisen pitäisi nyt yhtäkkiä olla jotenkin erityisesti nuori? Mun tuntemat 35-50-vuotiaat miehet kun etsivät kutakuinkin omanikäistään seuraa.
Niinhän ne varmaan sulle sanoo, että etsivät omanikäistä naista, mutta käytännössä kuitenkin nuorempi nainen hakusessa. Se on aika tyypillistä, että miehet sanoo toista ja tekee toista. Tietenkin useimmat miehet lopulta tyytyvät omanikäiseen naiseen kun ei nuoretkaan naiset lämpeneneet.
En ihan ymmärrä miksi miehenä valehtelisin kaverinaisille siitä minkälaisen naisen haluan, jos asia tulee puheeksi?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi miehenä valehtelisin kaverinaisille siitä minkälaisen naisen haluan, jos asia tulee puheeksi?
ohis
Koska mies haluaa vaikuttaa naisten silmissä "oikeamieliseltä". Miehet tietävät, ettei naiset arvosta huomattavasti nuorempia naisia metsästäviä miehiä. Sellaisia miehiä pidetään yleisesti pinnallisina ja hieman lapsellisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän se juuri nähdään. Haet lapsenteko iässä olevaa, HOIKKAA naista seuralaiseksi. Naisen koulutuksella ei ole mitään väliä, tai varallisuudella tai maailmankatsomuksella. Kunhan elopaino eli kilot ovat sopivat.
Säännöllisin väliajoin täälläkin valitetaan kuinka miehet "vaativat liikaa" eivätkä "ymmärrä omaa tasoaan". Nyt kun vaatimuksia ei paljoa ollutkaan, ei sekään kelpaa?
Voinen lisätä listaan sen, että on naisen näköinen ja siihen tyytyväinen (ei siis näitä demipanseksualtranskokeilijoita kiitos) sekä mielenterveydeltään edes jotensakin terve. Vai joko vaadin liikaa näin akateemisena, vakavaraisena, liikuntaa harrastavana ja (toistaiseksi) lapsettomana, keskimääräistä älykkäämpänä, yli 180-senttisenä ja omat hiukset päässään säilyttäneenä?
Olet älykäs ja koulutettu mies. Silti sanot, että naisessa nämä kaksi asiaa eivät voisi merkitä sinulle vähempää. Näin koulutettuna ja älykkäänä naisena voin vain päätellä, että et edes aio etkä koe tarpeelliseksi jakaa naisesi kanssa mitään älyllistä etkä taloudellista, joten jäljelle jää vain fyysinen ja tunteellinen. Minun puolestani, jos et arvosta minusta jotain niin olennaista kuin älyni, uteliaisuuteni ja kunnianhimoni, en ole valmis jakamaan kanssasi myöskään fyysisiä enkä tunteellisia ulottuvuuksia.
Bingo ja napin kantaan. Komppaan 110%!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Koska mies haluaa vaikuttaa naisten silmissä "oikeamieliseltä". Miehet tietävät, ettei naiset arvosta huomattavasti nuorempia naisia metsästäviä miehiä. Sellaisia miehiä pidetään yleisesti pinnallisina ja hieman lapsellisina.
Ei halua. Yleisesti ihminen haluaa tärkeisiin ihmissuhteisiin sellaisia, joiden parissa ei tarvitse esittää "oikeamielistä" tai mitään muutakaan
Vierailija kirjoitti:
d) eli komeaa/varakasta joka haluaa suhteen, ei ole eikä tule.
Sama ongelma kuin ap:lla, tasosi ei riitä YT-miehen sitouttamiseen. Omaa tasoa on joku niistä kadonneista veljistä.
Väärin. Olen komea, liikunnallinen (myös semisti lihaksia) ja tulen hyvin toimeen, eli noin 8500e/kk brutto. Teen vaativaa IT työtä. Omakotitalo on (vielä kylläkin himppu lainaa jäljellä) sekä velaton uudehko auto. Pari moposkootteria ja mp-pyörä jne... Aikaisemmasta pitkästä suhteesta kolme lasta, joilla sama äiti. Vuoroviikoin saan olla lasteni kanssa ja viettää isä-aikaa. Nettiin menin ja löysin aivan ihanan 6 vuotta vanhemman naisen, joka 50, kun minä 44. Meillä lapsia yhteensä 6, hyvin tullaan keskenään toimeen vaikka omissa taloissa edelleen asummekin. Pakko oli avautua kun lukee näitä tilastonikkarien faktoja tasoista...
Ei niitä kaikille riitäkään, vain kärkitason miehille.
...mutta ne kärkitason miehet ovat ainoita jotka 30+ citysinkkunainen näkee "mielenkiintoisina".