S-mobiili on surkea. Kiva avata oma pankkitili näkyville kassajonossa
saadakseen alennuskupngin auki ja nauttääkseen sen myyjälle. Ensimmäisenä sovelluksen avatessa lävähtää tilin saldo näkyville. Puhumattakaan siitä kuinka paljon tuo hidastaa hommaa.
Kommentit (32)
Tarkoitus lienee että kukaan ei käytä sitä alennuskuponkia, jos on liian vaikeaa. Näin kauppa saa enemmän ja voi sanoa että on annettu alennusta.
Mä en ihan periaatteesta käytä mitään mobiilikuponkeja, en ässällä enkä koolla. Pelkän etukortin pitäisi riittää etujen saamiseen, pitäköön mobiilinsa.
Taidat sekoittaa Lidl:n ja siinä samassa puurot vellit ja hernekeiton.
Lidlissä on ihan yhtä kauheaa, jos ei ole äppiä, maksaa enemmän. Käyn mieluummin Saiturin Pörssissä
Vierailija kirjoitti:
Taidat sekoittaa Lidl:n ja siinä samassa puurot vellit ja hernekeiton.
Lidl plussaa mulla ei ole.
Miksi esittelet sitä tilisi mitätöntä saldoa koko kaupalle? Ei minun saldoani kukaan näe, tyhmäkö olet?
Ei mun ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut kassalle saldoa näyttää kun ole kupongin lunastanut.
Ei mulla näy mikään pankkitili, jos näytän lunastettavaa tarjousta. On ihan siellä etuosioissa. Onko sulla pankkipalveluissa ne? Outoa.
No suht sujuvasti se on aina mennyt mutta onhan toi kaupoista surkein systeemi
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut kassalle saldoa näyttää kun ole kupongin lunastanut.
Ei tässä ole siitä kyse. Takana tulija saattaa nähdä saldon, jos haluaa, koska heti sovelluksen avatessa ensimmäisenä on saldo ja etukuponkeja saa kaivaa. Markkinointimielessäni luulisi olevan parempi, että ensimmäisenä olisi nuo etukupongit, jotta ihmisillä syntyisi heräteostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole siitä kyse. Takana tulija saattaa nähdä saldon, jos haluaa, koska heti sovelluksen avatessa ensimmäisenä on saldo ja etukuponkeja saa kaivaa. Markkinointimielessäni luulisi olevan parempi, että ensimmäisenä olisi nuo etukupongit, jotta ihmisillä syntyisi heräteostoksia.
Ei sitä sovellusta ole mikään pakko avata niin että muut sen näkee.
Mun s-tilillä ei ole paljon näkemistä, koska s on mulla kakkospankkina eikä tilillä ole koskaan muutamaa satasta enemmän rahaa. En tiedä kyllä ketä tämä edes kiinnostaisi, mutta ainakin näkee heti että olen köyhimys enkä ryöstön arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, mutta totesinpa vaan, että se ei ole käyttäjäystävällinen, koska joutuu tarkoituksellisesti pitämään puhelinta kummallisesta asennossa, jotta seuraava asiakas ei näe arkaluontoisia tietoja.
Mulla tabletissa kaikki ja kännykässä ei ole mobiilipankkia eikä tule. On kyllä todella vanhanaikaista verrattuna K-ryhmään.
Kuponnit on köyhille. Ei tuu käytettyä. T rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, mutta totesinpa vaan, että se ei ole käyttäjäystävällinen, koska joutuu tarkoituksellisesti pitämään puhelinta kummallisesta asennossa, jotta seuraava asiakas ei näe arkaluontoisia tietoja.
En mä yleensä edes avaa sovellusta kassajonossa vaan jo aiemmin näytölle sen kupongin joka aion käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä yleensä edes avaa sovellusta kassajonossa vaan jo aiemmin näytölle sen kupongin joka aion käyttää.
No sepä onkin kiva kun pitää 10 min pitää yhtä sivua auki puhelimessa samalla kun kantaa ostoksia.
Vaikeaksi on tehty ostaminenkin nykyään.
Äppi. Sovellus. Äppi Sovellus. Kirjaudu. Avaa. Näytä...
Helpompaakin voisi olla. Jopa ihan yksinkertaista...
Ihan naurettavaa tosiaan, että pelkkä S-etukortti ei riitä alennuksiin vaan pitää alkaa sovelluksesta etsimään jotain kauponkia.