Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-mobiili on surkea. Kiva avata oma pankkitili näkyville kassajonossa

Vierailija
01.09.2026 |

saadakseen alennuskupngin auki ja nauttääkseen sen myyjälle. Ensimmäisenä sovelluksen avatessa lävähtää tilin saldo näkyville. Puhumattakaan siitä kuinka paljon tuo hidastaa hommaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa tosiaan, että pelkkä S-etukortti ei riitä alennuksiin vaan pitää alkaa sovelluksesta etsimään jotain kauponkia.

Vierailija
2/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus lienee että kukaan ei käytä sitä alennuskuponkia, jos on liian vaikeaa. Näin kauppa saa enemmän ja voi sanoa että on annettu alennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan periaatteesta käytä mitään mobiilikuponkeja, en ässällä enkä koolla. Pelkän etukortin pitäisi riittää etujen saamiseen, pitäköön mobiilinsa.

Vierailija
4/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sekoittaa Lidl:n ja siinä samassa puurot vellit ja hernekeiton.

Vierailija
5/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on ihan yhtä kauheaa, jos ei ole äppiä, maksaa enemmän.  Käyn mieluummin Saiturin Pörssissä 

Vierailija
6/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat sekoittaa Lidl:n ja siinä samassa puurot vellit ja hernekeiton.

Lidl plussaa mulla ei ole.

Vierailija
7/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esittelet sitä tilisi mitätöntä saldoa koko kaupalle? Ei minun saldoani kukaan näe, tyhmäkö olet?

Vierailija
8/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut kassalle saldoa näyttää kun ole kupongin lunastanut.

Vierailija
9/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla näy mikään pankkitili, jos näytän lunastettavaa tarjousta. On ihan siellä etuosioissa. Onko sulla pankkipalveluissa ne? Outoa. 

Vierailija
10/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suht sujuvasti se on aina mennyt mutta onhan toi kaupoista surkein systeemi

Vierailija
11/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole S-tiliä. Ei ole ongelmaa.

Vierailija
12/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut kassalle saldoa näyttää kun ole kupongin lunastanut.

Ei tässä ole siitä kyse. Takana tulija saattaa nähdä saldon, jos haluaa, koska heti sovelluksen avatessa ensimmäisenä on saldo ja etukuponkeja saa kaivaa. Markkinointimielessäni luulisi olevan parempi, että ensimmäisenä olisi nuo etukupongit, jotta ihmisillä syntyisi heräteostoksia.

Vierailija
13/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole siitä kyse. Takana tulija saattaa nähdä saldon, jos haluaa, koska heti sovelluksen avatessa ensimmäisenä on saldo ja etukuponkeja saa kaivaa. Markkinointimielessäni luulisi olevan parempi, että ensimmäisenä olisi nuo etukupongit, jotta ihmisillä syntyisi heräteostoksia.

Ei sitä sovellusta ole mikään pakko avata niin että muut sen näkee.

Vierailija
14/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun s-tilillä ei ole paljon näkemistä, koska s on mulla kakkospankkina eikä tilillä ole koskaan muutamaa satasta enemmän rahaa. En tiedä kyllä ketä tämä edes kiinnostaisi, mutta ainakin näkee heti että olen köyhimys enkä ryöstön arvoinen.

Vierailija
15/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, mutta totesinpa vaan, että se ei ole käyttäjäystävällinen, koska joutuu tarkoituksellisesti pitämään puhelinta kummallisesta asennossa, jotta seuraava asiakas ei näe arkaluontoisia tietoja.

Vierailija
16/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tabletissa kaikki ja kännykässä ei ole mobiilipankkia eikä tule. On kyllä todella vanhanaikaista verrattuna K-ryhmään. 

Vierailija
17/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuponnit on köyhille. Ei tuu käytettyä. T rikas.

Vierailija
18/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, mutta totesinpa vaan, että se ei ole käyttäjäystävällinen, koska joutuu tarkoituksellisesti pitämään puhelinta kummallisesta asennossa, jotta seuraava asiakas ei näe arkaluontoisia tietoja.

En mä yleensä edes avaa sovellusta kassajonossa vaan jo aiemmin näytölle sen kupongin joka aion käyttää.

Vierailija
19/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä yleensä edes avaa sovellusta kassajonossa vaan jo aiemmin näytölle sen kupongin joka aion käyttää.

No sepä onkin kiva kun pitää 10 min pitää yhtä sivua auki puhelimessa samalla kun kantaa ostoksia.

Vierailija
20/32 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi on tehty ostaminenkin nykyään.

Äppi. Sovellus. Äppi Sovellus. Kirjaudu. Avaa. Näytä...

Helpompaakin voisi olla. Jopa ihan yksinkertaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme