Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pilasi sinun joulusi 2017?

Vierailija
24.12.2017 |

Palanut kinkku, väärät lahjat, anoppi, suku, mies, vaimo, viina, naapurin koira - you name it.

Kommentit (374)

Vierailija
161/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, tänäkin vuonna.

Vierailija
162/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirjoittaa syöpien ja Alzheimereiden perään että kaverien kyläily huomenna mutta näin kävi. Vietettiin sukujoulu meillä ja tein sen eteen neljä päivää töitä kellon ympäri. Olin aattona jo ihan puhki ja haaveilin vain siitä että saisin joulupäivänä viimein levätä rankan syksyn jälkeen. Mies sitten meni ja sopi kavereidensa kanssa että nämä tulee meille tapaninpäivänä aamupäivällä. Kavereissa ei ole mitään vikaa mutta minä vaan EN JAKSA ENÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä outo oletus on se, että ihmisen pitäis jaksaa läyhätä täysin merkityksetöntä p*skaa 24/7 vaikkakin jouluna. Mitä vikaa on välillä hiljaa olemisessa. Ei mitään vaan se on just ihanaa, kun on pieniä lapsia.

Vierailija
164/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulu meni ihanasti kunnes lasten mentyä nukkumaan kuultiin että hyvä ystävämme on menehtynyt. Tänään ei ollut enää joulufiilistä. Ei haitannut mitkään pieleen menneet lahjat, ärsyttävät sukulaiset tai epävegaaniset ruuat. Kaikki ne oli juhlaa verrattuna tähän.

Vierailija
165/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että lahjat on mulle tärkeä huomionosoitus. Tiesi, ettei ole muita lahjaa antavia ja itsekin sitten huolella valitsin 4 lahjaa kun sanoin, että olisi kiva jotain saada. No mitäs sitten kävikään, kaikki muut oli muistanut mutta mulle ei mitään. Ei niin mitään. Itku meinas tulla, vaikka tiedänkin että suhtautumiseni on monen mielestä lapsellinen. Kun on niin vaikea ostaa mulle, vaikka vuosia olen kertonut mistä kaikesta pienestä ilahtuisin. Mä en ymmärrä tuollasta ihmistä. Mikä siinä on , ettei toisen takia halua vaivautua edes jouluna vaikka se olisi tärkeää ja helppo tapa saada hymy huulille. Ei materian takia, vaan merkkinä siitä että huomioi toisen tunteet ja toiveet😔

Vierailija
166/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ostin miehelle 4 lahjaa. terv. Edellinen

Vierailija
167/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää, että lahjat on mulle tärkeä huomionosoitus. Tiesi, ettei ole muita lahjaa antavia ja itsekin sitten huolella valitsin 4 lahjaa kun sanoin, että olisi kiva jotain saada. No mitäs sitten kävikään, kaikki muut oli muistanut mutta mulle ei mitään. Ei niin mitään. Itku meinas tulla, vaikka tiedänkin että suhtautumiseni on monen mielestä lapsellinen. Kun on niin vaikea ostaa mulle, vaikka vuosia olen kertonut mistä kaikesta pienestä ilahtuisin. Mä en ymmärrä tuollasta ihmistä. Mikä siinä on , ettei toisen takia halua vaivautua edes jouluna vaikka se olisi tärkeää ja helppo tapa saada hymy huulille. Ei materian takia, vaan merkkinä siitä että huomioi toisen tunteet ja toiveet😔

No on tuo aika pölvästiä ja ajattelematonta🙄 Kyllä jotenkin omaa kumppania muistetaan..

Vierailija
168/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi lähes samoin. Ite mietin hyvät lahjat kaikille ja niitä hankittiin suvun kans yhdessä. Miehelle vihjailin mitä haluaisin ja äidille kans, ihan pieniä asioita. Mies unohti ja äiti unohti. Jee.

Vierailija
169/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa sua, en tiiä kumpi on pahempi, tuo tilanteesi vai se että sain exältä joskus lahjaksi sellaisen viiden euron lasten muoviauton. "Koska tykkäät autoista." Ok.

Vierailija
170/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa. Ääntä ei lähde ja väsyttää.

Vierailija
171/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei palauta lasta ajoissa ja lähettää v-tuiluviestejä pitkin pyhiä. Kun lapsi palaa, vaatteet ovat likaiset ja hiukset haisevat ummehtuneelta vanhalta talolta. Pitää lämmittää sauna iltamyöhällä. Mitä useammin tuo toistuu, sitä vähemmän onneksi stressaan. Olen iloinen kun jätin moisen ääliön.

Vierailija
172/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin piparisuklaa oli loppu kaikista kaupoista

Vierailija
173/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Joulu oli ihana. Syötiin hyvin lähisukulaisten kesken meillä. Tänään lapset lähtivät mummin ja papan matkassa mummolaan lomailemaan. Täydellisen ihana olotila nyt.

Vierailija
174/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsellinen mut... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi lähes samoin. Ite mietin hyvät lahjat kaikille ja niitä hankittiin suvun kans yhdessä. Miehelle vihjailin mitä haluaisin ja äidille kans, ihan pieniä asioita. Mies unohti ja äiti unohti. Jee.

Minä en vihjaile, vaan sanon suoraan, mitä haluan/tarvitsen. Tämä systeemi on toiminut hyvin.

Vierailija
175/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kirjoittaa syöpien ja Alzheimereiden perään että kaverien kyläily huomenna mutta näin kävi. Vietettiin sukujoulu meillä ja tein sen eteen neljä päivää töitä kellon ympäri. Olin aattona jo ihan puhki ja haaveilin vain siitä että saisin joulupäivänä viimein levätä rankan syksyn jälkeen. Mies sitten meni ja sopi kavereidensa kanssa että nämä tulee meille tapaninpäivänä aamupäivällä. Kavereissa ei ole mitään vikaa mutta minä vaan EN JAKSA ENÄÄ.

Anna miehen kestitä kutsumansa vieraat ja huilaa sinä ansaitusti. Vetäydy makkariin hyvän kirjan ja suklaan kanssa tai lähde ulos lenkille, ihan mitä itse haluatkaan tehdä rentoutuaksesi.

Vierailija
176/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin meni hyvin, mutta en mä jaksaisi viettää joulua sisarusten seurustelukumppaneiden kanssa, vaan sisarusten, vanhempieni ja sukulaisteni kanssa. Ei mua kiinnosta tippaakaan sisarusten kumppanit, enkä pysty olemaan rennosti heidän seurassaan. Sen takia joulu on vähän pakkopullaa: menen syömään ja viettämään aikaa porukalla, mutta oikeasti introverttina haluaisin vaan olla rauhassa kotona tai sitten ihan vaan niiden omien perheenjäsenteni kanssa. Oma mieheni vietti joulun omien vanhempiensa ja sisarustensa kanssa, saamme kuitenkin viettää vuoden kaikki muut päivät yhdessä ja illan/yön tavalliseen tapaan toistemme kanssa.

Vierailija
177/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko otti liikaa viinaa ja makaa nyt kalsareissansa olohuoneen lattialla.

Olisitte juoneet viinat puoliksi niin kumpikin olis ollut sopivasti kännissä.

Vierailija
178/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen tarina: Se meinasi pilata, että yöllä lapseni tuli sanomaan, että oli oksentanut sänkyyn. Muistan, että kun lapsena minulle tapahtui vastaavaa, sain huudot ja kovakouraisen kohtelun.

Nyt pysähdyin sekunniksi miettimään ja päätös toimia toisin kuin äitini: vein lapsen lämpöiseen suihkuun , vaihdoin lakanat, tarjosin vähän syötävää ja silittelin uudestaan uneen.

Sain ehkä jotain lohtua itsellenikin. Hyvää joulua kaikille <3

Vierailija
179/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

333333########## kirjoitti:

Aaton aattona ajamani kolari (auto meni lunastus kuntoon, itse nyt kärsinyt kolarin aiheuttamista kivuista)..Autosta oli suurin osa maksamatta jne. Pitäisi varmaaankin olla onnellinen, että henki säilyi..?? En tiedä, en osaa käsitellä koko asiaa vielä vaan yritän olla ajattelematta..Pelkään romahdusta..

Olen laittanut paremmaksi; kolaroin aattona Joulupukin kanssa ja auto meni lunastukseen.

Vierailija
180/374 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lapsellinen mut... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihjaile, vaan sanon suoraan, mitä haluan/tarvitsen. Tämä systeemi on toiminut hyvin.

Suoraan sanoin miäkin, mut niinpä vain unohtivat. En yleensäkään vihjaile mitään koska se on ihan vtun ärsyttävää. Käytin tuossa vain väärää sanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme