Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pilasi sinun joulusi 2017?

Vierailija
24.12.2017 |

Palanut kinkku, väärät lahjat, anoppi, suku, mies, vaimo, viina, naapurin koira - you name it.

Kommentit (374)

Vierailija
1/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, kiitos kysymästä. En vietä joulua joten ei ole stressiä, palanutta kinkkua tai riiteleviä lapsia.

Illalla sen sijaan on kaveri, punkkupullo ja safkaa kotiinkuljetuksella.

Vierailija
2/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita meinas pilata. Harmittelin jo, miten epämukava se on päällä. Se olikin väärin päin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskän ja sen naisystävän kireys. Alko jo eilen illalla.

Vierailija
4/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei saa nukutuksi kun kaikki muut keksii pientä puuhaa koko yölle - on astianpesukoneen tyhjennystä kolmelta aamulla, johtojen repimistä seinistä, vessassa ramppaamista. Itse säpsähdän paniikissa kaikkiin ääniin ja sydän hakaten huohottanut kaksi yötä. Joulua odottanut 2 kuukautta ja tehnyt sen eteen töitä, nyt ei pysty nauttimaan kun on niin väsynyt että itkettää, ja nukkua ei pysty kun joulu aikataulutettu autossa istumiseen pitkien välimatkojen vuoksi.

Vierailija
5/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei tietenkään mene pilalle. Pitää asennoitua siihen, että kaikki sattumukset kuuluvat pakettiin :)

Vierailija
6/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
7/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän itsemurha ja sen ajatteleminen. Monta viikkoa mennyt ihan hyvin eikä ole tullut jatkuvasti mietittyä, nyt se oli ensimmäisenä herätessä mielessä ja koko päivän ollut synkät ajatukset. Pitäisi mennä perheen luo juhlimaan, haluaisin vain jäädä kotiin itkemään. Pelottaa etten pysty esittämään tarpeeksi hyvin ja pilaan joulumielen muiltakin.

Vierailija
8/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi kiskoa kaljaa jo ennen puolta päivää.

Vierailija
9/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen Joulu taas. Haluaisin vain yhden lahjan, yhden naisen jonka kanssa pussailla sohvalla viltin alla ja myöhemmin illalla harrastaa sexiä, paljon sexiä.

T: KM

Ei jouluun kuulu seksi.

Vierailija
10/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen Joulu taas. Haluaisin vain yhden lahjan, yhden naisen jonka kanssa pussailla sohvalla viltin alla ja myöhemmin illalla harrastaa sexiä, paljon sexiä.

T: KM

Ei jouluun kuulu seksi.

Miksi ei?

Vierailija
11/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani ilmeestä päätellen minä olen pilannut sen joulun, kun en antanut sille tupla-annosta ruokaa.

Vierailija
12/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen. Joka joulu kokoonnutaan sukulaisten kanssa viettämään joulua, mutta valitettavasti joukossa on yksi autistinen ihminen. Minulla ei ole mitään autismia vastaan, mutta kyseisen ihmisen kanssa on vaikea keskustella mistään. Hän on hyvin hankala ihminen jonka sosiaaliset taidot ovat ihan olemattomat.

Vierailija
13/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei luo etukäteen liian suuria odotuksia, niin ei myöskään joulu mene pilalle. Yksin vietän suurimman osan pyhistä. Tänä iltana tosin olen kutsuttuna kinkulle serkun tykö.

Vierailija
14/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

-Epävakaa

Vierailija
15/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kinkun illalla paiston jälkeen yöksi pöydälle :(

Koko joulu ahdistaa :( kai ahdistus kumpuaa lapsuuden henkisesti yksinäisistä jouluista. Huomenna on jo helpompi päivä, aatto on aina pahin :)

Vierailija
16/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa :(

Vierailija
17/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka anopistani pidänkin, niin tänävuonna kyllä on syy siihen miksi piti huulta purren pidättää kyyneliä.

Vierailija
18/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiviiiiiiiittuuuu kirjoitti:

Vittu, ostin maanantaina netin kautta harvinaisen joululahjan hintaan 780€. Riemuitsin löydöstä ja maksoin summan heti. Vitun myyjästä ei kuulunut mitään. Torstaina laitoin sähköpostia ja kysyin onko kaikki kunnossa.

Perjantaina myyjältä tuli viesti, että kauppa on peruttu. Tavaraa ei ole saatavilla. Voi vittu!!! Tavara on niin vitun harvinainen että seuraavan löytymiseen voi mennä vitun KYMMENEN VUOTTA saatana.

Vitutus on valtavaa ja joulu ihan pilalla!!!

Kerro lahjatoiveesi. Jos joku vaikka bongaa sen kirpparilta.

Kiitos, mutta kyseessä on Englannissa vuonna 1972 valmistettu kitarapedaali, joita tehtiin vain pieni erä. Oharin tehnyt myyjä omistaa musaliikkeen Damissa. Pedaalia ei vaan löydy.

Vierailija
19/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe rinkutteli ja pilasi uneni. En sitten mennyt tänään käymään. Viimeinen bussi lähtee viideltä sieltä kotiinpäin.

Olen miettinyt erästä livemiestä... sen toisen livemiehen lisäksi :) Molemmat olivat oikein hymyileväisiä seurassani❤ Mutta ensimmäisen kohdalla saan jännittää, ottaako hän yhteyttä joskus vai ei.

Se pilaa jokaisen päivän. Sen mahdollisen pettymyksen ajattelu. Jostain syystä minulla ei ole alkuunkaan sellainen olo, ettei häntä kiinnosta. Päinvastoin... :)

Joulua en vietä näin NS. aikuisiällä, mutta pilalla se on tämäkin joulu kaikesta huolimatta. Väsyttää ja mietityttää.

Jatkan makaamista.

Vierailija
20/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani ilmeestä päätellen minä olen pilannut sen joulun, kun en antanut sille tupla-annosta ruokaa.

Päivitys: nyt annoin sille kinkunreunaa ja sen joulu pelastui sittenkin.

Vietämme siis joulua kaksin. Epäilen kyllä, että koira paheksuu kun kirjoitan AV:lle kinkunsyönnin ohessa.