Mikä pilasi sinun joulusi 2017?
Palanut kinkku, väärät lahjat, anoppi, suku, mies, vaimo, viina, naapurin koira - you name it.
Kommentit (374)
Lahjat muija osti jonku hikisen uistimen ja kohisi viel enne joulua et on ostanu lahjoja ja minä ostin prkl kaikki maholliset korut ja kännykät,louisvuittonin lauku ja muuta pientä. Kyllä veetuttaa:) ensvuonna en osta muutako lapsille lahjat ja itelle kopan kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Rakas siskoni nukkui ikiuneen 23 ja 24 pv välisenä yönä
Voimia suruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurista kuuluva bassomökä. Toivoin, että edes jouluna olisi hiljaista mutta eiköhän mökä alkanut nyt joulupäivän aamuna klo 7.00. Naapurini, haistakaa p#ska.
Mä laitoin musat päälle kanssa kerrostalossa aamuseiskalta ja sen päälle imuroin vielä Dysonin kovaäänisellä imurilla. Oli pakko koska lapsi ois itkenyt ilman musaa mun aamutoimien ajan ja sitten huomasin että matolla oli pikkuroskaa jonka vauva tunkee suuhunsa. Paskan haistan heti kun sen toimitus saapuu vaippaan. Valitettavasti se vain ei hetkauta.
Miksi sun pitää imuroida joulupäivänä klo 7.00? Säälin sun naapureita.
Koska matolle oli tullut jostain pientä roskaa, ja vauva työntää ne suuhun. Imurointi kesti n. 5min. Eilen pesin monta koneellista pyykkiä illalla, siitä tuli paljon kauemmin meteliä. Kuuntelin myös metallia. Emme vietä joulua eikä naapurien joulu kiinnosta.
Puhelin herätti kuudelta tänään koska on maanantai. Nyt loppuu kyllä puhelinherätyksen käyttö.
Se ettei mies vakavan työtapaturman tähden päässyt kotiin edes jouluksi. Jo kaksi pääsiäistä, syntymäpäivää, vappua jne on mennyt sairaalassa. Ja mies on parhaassa iässä
Kamala yskä. Ei saa mieskään nukuttua kun yskin keuhkoni pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Aikinen lapsi on estänyt. Ei koskaan vastaa puhelimeen, tosi harvoin viesteihin. Taidan tehdä itsemurhan. Ehkä välittää edes perinnöstä.
Jos sinulla on omistusasunto ja laina maksettu, niin myy ensin asunto ja muuta vuokralle johonkin halpaan pikkuyksiöön. Jos olet töissä, irtisano itsesi.
Kun pääset höistä eroon ja rahat ovat tilillä, niin matkusta vaikka Loppuelämäsi ajaksi täyshoitoon hienoon paikkaan nauttimaan lämmöstä ja auringosta. Hanki kaikkia ihania ylellisiä asioita ja käytä rahat itseesi. Kun rahat ovat loppu on aika tehdä itsemurha. Korkealta hyppy on hyvä siihen.
Hanki se yksiö vaikka kahdeksannesta kerroksesta, vitos kerroksesta tiesän jonkun selvinneen, joten se on liian matalalla.
Näin itse tekisin! Onnea matkaan!
Unettomuus(joka pilaa muutenkin elämäni kroonisena ja vaikeana), auton rikki meno
Anoppi, kokoajan äänessä ja jonka ääni kaiken lisäksi kuuluu pitkälle. Yöllä kun suurin osa oli jo nukkumassa tämä keskusteli jonkun toisen kanssa, toisen ääntä tuskin kuului. Tämä vielä ilman Alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen Joulu taas. Haluaisin vain yhden lahjan, yhden naisen jonka kanssa pussailla sohvalla viltin alla ja myöhemmin illalla harrastaa sexiä, paljon sexiä.
T: KM
Ei jouluun kuulu seksi.
Tyhmä, hän tarkoitti sitä, että haluaisi tuollaisen naisen lahjaksi, ja ihan jonain iltana harrastaa tuollaista.
väsy kirjoitti:
Kiitos vertaistuesta vastaajat! Huomasin, että muilla on paljon huonommin kuin minulle, joten taidankin ryhdistäytyä ja niellä pettymykseni.
Jouluni meinasi pilata se, ettei vanhempani muistaneet lapsiani eli lapsenlapsiaan mitenkään. Ei henkilökohtaista soittoa, ei mitään. Ainoastaan minulle soitto, etteivät ole laittaneet mitään pakettia, koska kalliit postimaksut (molemmat hyvätuloisia) ja kun meidän lapsillahan on jo kaikkea. On joo, mutta olisi lapsesta varmasti mukava, jos isovanhemmat muistaisivat heitä edes henkilökohtaisella kortilla/pienellä lahjalla kerran vuodessa jouluna. Synttäreinä eivät tietysti myöskään muista, mutta jouluna tämä iskee silmille. Kyse ei oikeastaan itselleni ole materiasta, vaan siitä ettei mitään henkilökohtaista suhdetta ole halunneet luoda lapsenlapsiinsa ja tämä ettei huomioida jouluna mitenkään muistuttaa siitä ikävästi.
Tämä on ikävää. Ostin lahjan vastaavassa tulanteessa mummon nimissä. Tapauksessani johtui kyllä mummon denentiasta ja ymmärtämättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei saa nukutuksi kun kaikki muut keksii pientä puuhaa koko yölle - on astianpesukoneen tyhjennystä kolmelta aamulla, johtojen repimistä seinistä, vessassa ramppaamista. Itse säpsähdän paniikissa kaikkiin ääniin ja sydän hakaten huohottanut kaksi yötä. Joulua odottanut 2 kuukautta ja tehnyt sen eteen töitä, nyt ei pysty nauttimaan kun on niin väsynyt että itkettää, ja nukkua ei pysty kun joulu aikataulutettu autossa istumiseen pitkien välimatkojen vuoksi.
Korvatulpat?!?
Naapurit rääkyivät ja kolistelivat eilen myöhään niin että lapset eivät saaneet unta :(
Vierailija kirjoitti:
Naapuripariskunta rakastelee äänekkäästi ja meillä ei ole ollut seksiä ja käheisyyttä vuosikausiin.
Eikö olekin mukavaa, kun ei ole kurkku kipeä?
Lapseni Äiti pitää minua sopimattomana isäksi koska piip olen sellainen , sellainen, jonka takia lapselle olen haitaksi. Eikä sen takia halua että olisin lapseni kanssa tekemisissä. Hänen mielestään vain tieteynlaiset taustat ja arvoaseman omaava ihminen kelpaa lapselle . Kakkosluokan miehestä lapsi kärsii
En päässyt näkemään lastani jouluna enkä saanut tuoda joululahjoja koska lapsella (3v) on lahjoja liikaa mutta rahaa harrastuksiin pitää antaa tms. Syntymäpäiväkin tullaan todennäköisesti estämään koska äiti ei pidä minusta.
tdyusiop kirjoitti:
Lapseni Äiti pitää minua sopimattomana isäksi koska piip olen sellainen , sellainen, jonka takia lapselle olen haitaksi. Eikä sen takia halua että olisin lapseni kanssa tekemisissä. Hänen mielestään vain tieteynlaiset taustat ja arvoaseman omaava ihminen kelpaa lapselle . Kakkosluokan miehestä lapsi kärsii
En päässyt näkemään lastani jouluna enkä saanut tuoda joululahjoja koska lapsella (3v) on lahjoja liikaa mutta rahaa harrastuksiin pitää antaa tms. Syntymäpäiväkin tullaan todennäköisesti estämään koska äiti ei pidä minusta.
Sellainen hissukka.
Ei mikään ole (vielä ainakaan) pilannut joulua.
Sen sijaan olen viihdyttänyt itseäni muistelemalla menneitä jouluja, kun heti aamusta piti sovitella miehen ja lasten kuusenkoristelua, sitten toteuttaa kuskin ominaisuudessa minuuttiaikataulua ja lopulta saan palkkioksi tilkan punaviiniä, mies vie loput "talteen" ja narauttaa pukin kanssa konjakin.
Tällä kertaa Feliz Navidad vaan, sukulaisille Suomessa tiedoksi että ensi viikolla otetaan uusi allakka käyttöön, nähdään sitten.
Luin näitä ja tulin tulokseen, että minulla on ollut oikein hyvä joulu. Vaikka ennen joulua harmittelin, että joudun yksinhuoltajana tekemään kaiken lapsille, äidilleni ja veljelleni. Mutta mukavaahan se oli ja aatto meni kivasti. Nyt vaan tämän päivän syön ja katselen sarjoja, huomiseksi luvassa kyläilyä.
Kaikki järjestyy kyllä, uskothan niin? Hyvää joulua sinulle ❤ Toivottavasti kivut asettuvat pian.