Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit lahjaideat, kertokaa!!

Vierailija
16.12.2017 |

Taa on vuorossa joulu, mieheni suvun kanssa ja tässä viimesen viiden vuoden aikana on paketeista tullut seuraavia asioita:

- kuivakakku jossa vkp 22.12 ja selvästi näkyvissä punaista ale tarraa jota ei jaksettu raaputtaa kokonaan pois.

- kuukautissiteitä siis niitä "näytejuttuja" mitä tulee potin mukana.

- hesekuponkeja

- mieheni rippikoulua, Tiimarin sydänkehyksissä.

Joo ja kyse ei ole köyhistä vaan piheistä ihmisistä. Ollaan kyllä saatu näistä niin paljon iloa miehen kanssa, noita hese kuponkeja nauroin 20 minuuttia vedet silmissä vessassa, niin että mahaan sattui:D

Nyt sitten haluaisin antaa heille myös jotain samantyylistä, auttakaa:)

Kommentit (669)

Vierailija
81/669 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee tästä ketjusta paha mieli kaikkien niiden puolesta, jotka on tehneet omatekoisia lahjoja, kuten sytykeruusuja, koristeltuja kynttilöitä tai omatekoista sinappia. Itse olen arvostanut niitä, koska toinen on antanut aikaansa ja nähnyt vaivaa.

Tässä nyt on kyse kuitenkin ihan eri asiasta:D

Niin on, mutta esimerkkeinä mainittu sytykeruusut, koristellut kynttilät ja kotitekoinen sinappi (siitä tosin uskottiin, että kaupan sinappia naamioituna itsetehdyksi).

Tässä ei ole sytykeruusuja missään vaiheessa mainittu mutta ne ja sytykesipsit on täysin turha lahja suurimmalle osalle koska ei ole takkaa tai puulla lämmitettävä saunaa ja sen verran rumia ne on ettei niitä koristeenakaan viitsi pitää. Koristellut kynttilät taas on aina semmonen lahja ettei kaikki niitä polta ja osa on vaarallisia polttaa sen kuvan takia plus en ainakaan minä halua mitään koristekynttilöitä. Ja myös sinappi jos se ei selkeästi maistu erille kun se kaupan 2e sinappi jää käyttämättä.

Vierailija
82/669 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miniäkokelaana sain miehen vanhemmilta paketin terveyssiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/669 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jossain oli vinkki paketoida pakettiin kirjastosta lainaama lahjan saajan lempikirja. Kun lahjan saaja on saanut kirjan luettua, hän voi palauttaa sen kirjastoon takaisin. 👍🏼

Tämä on vähän riskipeliä, koska jos lahjan saaja vetää herneen nenään eikä palautakaan kirjaa, voi itse joutua maksumieheksi. Ja kirjaston kirjoissa kun on lainausoikeus, niin nehän ovat normaaleja kirjoja kalliimpia.

Eivät ole normaalia kalliimpia.

Vierailija
84/669 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei antaneet kondomipakettia. Vai olikohan se sitten heidän lahja pojalleen. 😁

Vierailija
85/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jossain oli vinkki paketoida pakettiin kirjastosta lainaama lahjan saajan lempikirja. Kun lahjan saaja on saanut kirjan luettua, hän voi palauttaa sen kirjastoon takaisin. 👍🏼

Tämä on vähän riskipeliä, koska jos lahjan saaja vetää herneen nenään eikä palautakaan kirjaa, voi itse joutua maksumieheksi. Ja kirjaston kirjoissa kun on lainausoikeus, niin nehän ovat normaaleja kirjoja kalliimpia.

Kirja korvataan tavallisella ostohinalla tai jopa toisella vastaavalla kappaleella. Kuvatallenteista joutuu korvaamistilanteessa maksamaan myös lainaoikeudesta.

Vierailija
86/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on halvassa tarpeettomassa lahjassa verrattuna kalliiseen tarpeettomaan lahjaan. Tai halvassa käyttökelpoisessa verrattuna kalliiseen. Tai lahjojen yms tavaran KIERRÄTTÄMINEN? ihme inisijöitä, varmaan lapsia ja muita kesken kasvuisia

Vierailija
87/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee tästä ketjusta paha mieli kaikkien niiden puolesta, jotka on tehneet omatekoisia lahjoja, kuten sytykeruusuja, koristeltuja kynttilöitä tai omatekoista sinappia. Itse olen arvostanut niitä, koska toinen on antanut aikaansa ja nähnyt vaivaa.

Tässä nyt on kyse kuitenkin ihan eri asiasta:D

Niin on, mutta esimerkkeinä mainittu sytykeruusut, koristellut kynttilät ja kotitekoinen sinappi (siitä tosin uskottiin, että kaupan sinappia naamioituna itsetehdyksi).

Tässä ei ole sytykeruusuja missään vaiheessa mainittu mutta ne ja sytykesipsit on täysin turha lahja suurimmalle osalle koska ei ole takkaa tai puulla lämmitettävä saunaa ja sen verran rumia ne on ettei niitä koristeenakaan viitsi pitää. Koristellut kynttilät taas on aina semmonen lahja ettei kaikki niitä polta ja osa on vaarallisia polttaa sen kuvan takia plus en ainakaan minä halua mitään koristekynttilöitä. Ja myös sinappi jos se ei selkeästi maistu erille kun se kaupan 2e sinappi jää käyttämättä.

Ks viesti 74. Eiköhän niitä kuitenkin anneta sellaisille, joilla on takka ta puulämmitteinen sauna tms.

Vierailija
88/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole normaalia kalliimpia.

Totta. Olen muutaman kerran joutunut lunastamaan vahingoittuneen kirjan kirjastolta ja hinta on kirjasta riippuen ollut mksimissaan reilu 10euroa. Yhden vesivahingon kokeneen kirjan myyntihinta uutena olisi ollut lähes 40euroa kirjakaupassa, mutta kirjasto veloitti siitä 11euroa.

Vierailija
89/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta nykyisillä siteiden hinnoilla ei olisi niin kovin huono lahja.

Vierailija
90/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D&g parfyymi joka oli käytetty loppuun ja täytetty jollakin kauhealla halvalla lidl tms parfyymillä. Niinkuin ei sitä huomaisi.

Kirja jossa oli sisällä hyvää joulua kortti toiselta henkilöltä. Eli tämä antaja oli saanut kirjan joskus lahjaksi ja laittanut kiertämään. Kortti vaan oli unohtunut kirjaan.

Sitten kaikenlaiset parin euron kirppisjutut jotka on kääritty lahjapapereihin jotka on viime joulun otettu talteen. Tai kääritty lehtipaperiin. Veruke sitten että koska on ekologista. Ekologisempaa olisi olla antamatta tuollaista rojua joka heti menee roskiin mutta sehän ei käy koska joulu.

Vierailija
91/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemalla hienompaa kuin onkaan :D

Vähän paremman kosmetiikkamerkin pieni lahjakassi (jollaisia on sisustusblogeissa esillä), sisällä ko. kosmetiikkasarjan voidepurkki.  Se voide purkissa vaan oli jotain halpamerkkiä, alkuperäinen oli käytetty :D Tämän sain ihan oikeasti ja kyllä, bloggaajalta. Kaveri sai häneltä itse leivottuja keksejä, jotka oli myös pakattu brändipakkaukseen, jota ei myydä Suomessa ja avaimenperän, joka oli brändisamettipussissa ja -rasiassa, mutta avaimenperä oli tyyliin Glitteristä ostettu  :D

Vierailija
92/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on halvassa tarpeettomassa lahjassa verrattuna kalliiseen tarpeettomaan lahjaan. Tai halvassa käyttökelpoisessa verrattuna kalliiseen. Tai lahjojen yms tavaran KIERRÄTTÄMINEN? ihme inisijöitä, varmaan lapsia ja muita kesken kasvuisia

Nii just, mä ehdotan että käy syömässä hienossa ravintolassa jotain hienoa herkkua, kakkii sitten seuraavana päivänä purkkiin ja antaa tämän purkin lahjaksi oikein ateria kuvan kera. Wau, kierrätys pska kunniaan.

Vierailija
93/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota metsästä kuusen tai katajan oksa ja sido siihen rusetti lahjanarusta. Kimppuun voi sitoa tervalepän pikku käpysiä, puolukan varpuja tai mitä löytyy. Annat lahjaksi jouluisen koristeen.

Vierailija
94/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kirjahyllystä välillä kirjan, jota en enää lue ja käärin pakettiin. Kovakantisista ei pakosti huomaa, että on käytetty.

Vierailija
95/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty lahjakortti. Niistähän ei näy päältä että on käytetty. Voi sitten jälkeenpäin syytellä liikettä, hakkereita, trumpia, ma.muja jne.

Vierailija
96/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noin älyttömiä ideoita jaetaan?

Voi tulla melkoisen kalliiksi tuo lahja. En itse ainakaan uskaltas kellekkään antaa tuollaista lahjaa.

Jos joku antaisi mulle lahjaksi kirjastosta lainatun kirjan niin en sitä palauttaisi

Vierailija
97/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään ja näin ollen en anna mitään.

Vierailija
98/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kuin valmiina näitä ja ovat olleet oikein tarpeellisia, mutta voisit antaa lahjaksi askartelupakkauksen, josta löytyy kynttilänloppuja ja kananmunakennoja. Niistä voi itse askarrella hienoja ruusun mallisia saunasytykkeitä.

Vierailija
99/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut kuin valmiina näitä ja ovat olleet oikein tarpeellisia, mutta voisit antaa lahjaksi askartelupakkauksen, josta löytyy kynttilänloppuja ja kananmunakennoja. Niistä voi itse askarrella hienoja ruusun mallisia saunasytykkeitä.

Näitä tarkoitan:

http://inanadesigner.blogspot.fi/2013/04/kanamunakennosta-ruusuisia-syt…

Vierailija
100/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin viimevuoden lahja oli myös yksi parhaista. Kaikista halvinta (Euroshopper?) sinappia laitettu pilttipurkkiin ja kaunolla kirjoitettu kylkeen "joulusinappi"

Pitääpä käyttää tätä ensi vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi