Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn lähihoitajan näyttösuunnitelmia

Vierailija
16.12.2017 |

jos ne tuottaa sinulle vaikeuksia, laita sp osoite ja sovitaan hinnasta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ne tuottaa sinulle vaikeuksia, laita sp osoite ja sovitaan hinnasta

Ala-arvoista! Kyllä jokaisen täytyy itse opiskelunsa käydä loppuun. Tukea saa antaa, mutta itse pitää työt tehdä, ja ymmärtää mitä tekee. Ei työelämässäkään kukaan tee puolestasi. Ja vielä; mene myyjä töihin, niin saat rahaa normitavalla. Mustaat lähihoitajan ammattia!

t: ihka oikea suuttunut lähihoitaja

Vierailija
2/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä voin myydä ihan minkä vaan alan. Loistava bisnesidea.. puppatekstin kirjoitus onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään takeita että ne olisivat edes hyviä, ja kuka sellaisesta jotain maksaisi ?

Vierailija
4/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttösuunnitelma ei ole mitään rakettitiedettä. Jos on edes perusasiat hallinnassa, pienellä vaivalla teet näyttösuunnitelman. Ei tarvita mitään akrobaattitemppuja. Se kapulakieli on mitä on, mutta maalaisjärkeä...

Jos kuulisin työparini käyttäneen jonkun toisen näyttösuunnitelmaa, katsoisin työnsä perään hyvin tarkkaan. Samoin näytön arvioinnissa luultavasti narahtaisi. t: Ihka oikea....

Vierailija
5/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se työläs tehdä.

Itsellä meni monta tuntia joka päivä viikon ajan.

Arvosanaksi sain 2 ei huonoa näyttösuunnitelmaa edes hyväksytä.

Vierailija
6/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistaakseni me tehtiin ne näyttösuunnitelmat koulussa ihan opettajien avustuksella...? Ei niitä yksin tarvii tehdä??

Vierailija
7/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.8 muuttuu tutkinnonperusteet. Siihen päättyy tämä yritys

Vierailija
8/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastusta tämänkaltaista toimintaa, enkä ymmärrä miksi muutkaan niin tekevät. Näyttösuunnitelmien teko on aivan kuraa, siihen saa aivan liian vähän tukea koulusta tai työpaikalta (jossa ei niistä tajuta edes sen vertaa mitä pihalla oleva oppilas tajuaa.)Se on juurikin sitä että osaako laittaa sen aiemmin mainitun puppugeneraattorin laulamaan. Byrokratiaa pahimmillaan, tehty niin hieno järjestelmä että lopulta kukaan ei osaa sitä hyödyntää.

Nauratti itseäni kun on alalta työkokemusta lähes 15v erilaisista töistä ja useista toimipaikoista ja sitten se näyttösuunnitelman teko oli aivan saatanan hankalaa, koska siitä tekemisestä on tehty aivan naurettavaa sisällöltään ja mahdollisimman hankalaa. Mä en osaa edes kuvailla sitä oikein, muistan vain että kysyttäessä opettajilta,  kukaan ei osaa selittää tai auttaa sen kokoonsaannissa ja että se on todella haastavaa saada kokoon ellei näe mallia ja siitä tajua että mitä sillä epäselvällä koosteella yritetään tavoitella.

Vierailija
9/10 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun muistaakseni me tehtiin ne näyttösuunnitelmat koulussa ihan opettajien avustuksella...? Ei niitä yksin tarvii tehdä??

Meillä taas tehtiin ihan yksin se, ei edes koulussa avattu sitä mikä sen tarkoitus on tai miten niitä kohtia sovelletaan.

Vierailija
10/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset apua, voin myydä sinulle lähihoitajan näyttösuunnitelmia.

Arvosanani joka näytöstä oli 2.

piilopirtti22(at)gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän