Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit lahjaideat, kertokaa!!

Vierailija
16.12.2017 |

Taa on vuorossa joulu, mieheni suvun kanssa ja tässä viimesen viiden vuoden aikana on paketeista tullut seuraavia asioita:

- kuivakakku jossa vkp 22.12 ja selvästi näkyvissä punaista ale tarraa jota ei jaksettu raaputtaa kokonaan pois.

- kuukautissiteitä siis niitä "näytejuttuja" mitä tulee potin mukana.

- hesekuponkeja

- mieheni rippikoulua, Tiimarin sydänkehyksissä.

Joo ja kyse ei ole köyhistä vaan piheistä ihmisistä. Ollaan kyllä saatu näistä niin paljon iloa miehen kanssa, noita hese kuponkeja nauroin 20 minuuttia vedet silmissä vessassa, niin että mahaan sattui:D

Nyt sitten haluaisin antaa heille myös jotain samantyylistä, auttakaa:)

Kommentit (669)

Vierailija
121/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. Ehdottelette täällä joululahjoja vaikka joulu meni jo??

True jouluihminen aloittaa seuraavan joulun valmistelun edellisen joulun alennusmyynneistä. Jos aloittaa ilmaiskrääsän keräämisen ajoissa voi koko suvulle koota oikein megapaketit :)

Vierailija
122/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjapaketissa oleva kirjaston kirja, jonka voi lukemisen jälkeen palauttaa kirjastoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja-anoppi antoi saamiaan näytepakkauksia, 80-luvulta peräisin olevan topatusta kankaasta tehdyn "meikkipussin", jossa värit pahasti haalistuneet (piti tsekata, ettei ollut hiirenkakkaa jäänyt mihinkään) ja samalta luvulta peräisin olevia, erittäin hyvin luettuja "keräily" Aku Ankkoja. Kaksi jälkimmäistä kesäkäytössä olevan rintamamiestalon vintin aarteita.

Eli suuntaa komeroiden kätköihin. Varmasti löytyy keräilytavaraa, mitä lahjoittaa ja saattaa osoittautua mittaamattoman arvokkaiksi 😉

Vierailija
124/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää annoin lahjaksi käytetyn voiveitsen, se oli hopeaa mutta silti, lepytelläkseni henkilöä jolle olin velkaa.

Vierailija
125/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun pressavaalikampanjat pyörähtää täysillä käyntiin, niin kannattaa käydä keräämässä vaalimateriaaleja ensi vuoden lahjoiksi. Kukapa ei tykkäisi Sauli-rintanapista tai Laura Huhtasaari -postikorteista? Niille voi kertyä jopa keräilyarvoa vuosien myötä.

Vierailija
126/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee tästä ketjusta paha mieli kaikkien niiden puolesta, jotka on tehneet omatekoisia lahjoja, kuten sytykeruusuja, koristeltuja kynttilöitä tai omatekoista sinappia. Itse olen arvostanut niitä, koska toinen on antanut aikaansa ja nähnyt vaivaa.

Olen saanut niitä sytykeruusuja ihan toivelahjana, kun olin pyytänyt, jotta osaisin tehdä samanlaisia - mökin takka on nimittäin konstikas sytytettävä...

Nukenvaatteita teen, eivät maksa kuin aikaa ja vaivaa ja ovat olleet erityisen suosittuja jouluna ja muulloinkin. Ja niitä on hauska värkätä.

Vierailija
127/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina se, kun pari joulua sitten mies sai äidiltään joululahjaksi omia vanhoja tavaroitaan jotka oli yli kymmenen vuotta aiemmin poismuuttaessaan taakseen jättänyt :D

Vierailija
128/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin rasia Juhlapöydän konvehteja, mistä oli syöty osa pois ja laitettu tilalle toisenkin rasian pahat konvehdit.

Vierailija
129/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Itsetehtyä kylpysuolaa tai yrttisuolaa

-koriste-esineitä taikataikinasta

-puupalaan voi siirtää valokuvan, printtaamalla sen ensin voipaperille

-kortin voi kehystää vanhoihin kuvakehyksiin ja antaa taulun lahjaksi

- suolatuikkuja, vaikkapa pilttipurkeista: https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/tee_itse/kasvata_suolasta_huurt…

-maapahkinöitä ja rusinoita johonkin itse koristeltuun purkkiin

-maalattuja käpyjä tai tyhjiä säilykepurkkeja voi antaa lahjaksi

Vierailija
130/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kestokassi joulukuosilla? Tai ikea ilmaiskyniä sekä mittanauhaa? Käpylehmä tai joku askartelu lasipurkista johon voi laittaa vaikka tobsipuikkoja? Ei huono.

Vierailija
131/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintavoidetta kahvinpuruista! Lisäät joukkoon vain juoksevaa kookosöljyä ja tyrkkäät pilttipurkkiin tms.

Muista saarnata, että tämä on ekologinen vaihtoehto, sillä mikromuovi päätyy juomaveteen ostovoiteista!

Vierailija
132/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminoitu BMI-taulukko on yhden sortin klassikko.

Vierailija
133/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas puhallus kasvoille ja sipaiset hieman nenänpäätä.

Vierailija
134/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikas puhallus kasvoille ja sipaiset hieman nenänpäätä.

Haluaisin :)

Vierailija
135/669 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3€ konvehtirasia. Vittu miten noloa.

Vierailija
136/669 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää heittäkö roskiin tyhjiä konvehtirasioita. Ensi jouluna ne voi täyttää ale-irtokarkeilla ja antaa lahjaksi. Toisen kerroksen voi jättää pois.

Vierailija
137/669 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pihiltä sukulaiseltani lahjaksi käytetyn hiusklipsin (sellaisen hainhampaan). Mistäköhän uimahallista oli löytänyt. Siinä oli mukana hius, joten omistajan DNA:n voisi selvittääkin.

Siskolleni hän jakelee omia vanhoja rihkamakorujaan. Kiva saada 1980-luvun aitoja kapeita rannerenkaita ja korviksia, joista on tekokultaus käytössä haipunut pois.

Vierailija
138/669 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehtyjä sudokuja ja ristisanatehtäviä..

Hahhah, kuolen nauruun. Eniten kuitenkin nauratti, että jopa kaksi henkilöä on tähän mennessä alapeukuttanut tämän em. lahjan saajan kritiikkiä.

Vierailija
139/669 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöydän konvehtirasia.. paketoitu toki nätiksi..

Edullisesti kun ostaa kaikille sisaruksille ja serkuille samalla kertaa..

Kiitos, mutta ei kiitos!

Vierailija
140/669 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista säilykepurkeista (esim. hernekeitto) saa kivoja kynttilälyhtyjä, kun tekee reikäkuvioita naulan ja vasaran avulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi