Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit lahjaideat, kertokaa!!

Vierailija
16.12.2017 |

Taa on vuorossa joulu, mieheni suvun kanssa ja tässä viimesen viiden vuoden aikana on paketeista tullut seuraavia asioita:

- kuivakakku jossa vkp 22.12 ja selvästi näkyvissä punaista ale tarraa jota ei jaksettu raaputtaa kokonaan pois.

- kuukautissiteitä siis niitä "näytejuttuja" mitä tulee potin mukana.

- hesekuponkeja

- mieheni rippikoulua, Tiimarin sydänkehyksissä.

Joo ja kyse ei ole köyhistä vaan piheistä ihmisistä. Ollaan kyllä saatu näistä niin paljon iloa miehen kanssa, noita hese kuponkeja nauroin 20 minuuttia vedet silmissä vessassa, niin että mahaan sattui:D

Nyt sitten haluaisin antaa heille myös jotain samantyylistä, auttakaa:)

Kommentit (669)

Vierailija
101/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain anopilta teetä, jonka päiväys oli mennyt 11 VUOTTA sitten! 😂😂

Nyt ollaan pimeän ytimessä.

Vierailija
102/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta saa 50 sentillä valokuvakehyksen(tiedän sillä olen myynyt). Sisälle valokuva itsestä. Tämän voi ojentaa saajalle maireasti ja suurieleisesti kuin suurikin ja armollisin hyväntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rasiallisen minttupastilleja kaverilta.. piti kuulemma muistaa antaa edellisenä vuotena :D

Vierailija
104/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa kivoja lyijykyniä ja mittanauhoja. Myös katalogin voi lisätä lahjaan.

Vierailija
105/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joku oli nostanut tämän niin kerron tämän vuoden lahjan:)

Mies sai:

Miniviinapulloihin laitettu omatekoisia mehuja, (tyrni, viinimarja, puolukka, porkkana) ja teksti ”äidin tekemää”

Minusta tosi kiva:)

Ja minä sain näistä itse tehdyn ”anopin reseptit”- kirjan että osaan sitten tehdä samanlaista ja lisöksi siellä oli heidän suvun muitakin herkkureseptejä..

Makkaratikuista tykättiin tosi pljon ja appiukko testasi heti aattoiltana..

Ap

Vierailija
106/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Riisiryyneijä (n. 2 dl) itse käsin ommellussa huopapussukassa, puuvillanarulla kurotaan kiinni.

- Jälkiuuni leipä ( tarkoituksella kuivatettu korpuksi) punainen rusetti reiästä - sen voi ripustaa sitten koristeeksi.

- vanhoista karkkipapereista tehty "taidekollaasi" ikean raameihin (liimataan karkkipaperit kartonkiin ja valmista tuli)

-  5 euron lahjakortti johonkin "storeen"

- tiskiharja (voi kirjoittaa harjan varteen joulutoivotuksen)

- Paketti kopiokonepaperia ( ilmeisesti työpaikalta kähvelletty) oli kuitenkin ihan lahjapaperissa ja toki tarpeellista, jos ei muuta lapset voi piirtää niihin. 

- Kuivia herneitä ja kiva herne aiheinen runo mukaan. 

Tällaisia olen saanut.

Vierailija
107/669 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuo yleensä 70-luvulta peräisin olevia kulahtaneita joulukoristeita. Tämä vuosi ei ollut poikkeus.

Vierailija
108/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin äiti kuoli ja sen jälkeen ollaan saatu lahjaksi paljon kaikkea.

Esim vanhoja pyyhkeitä. Sellaisia jotka ovat liasta pinttyneitä ja froteessa pitkiä langan irtoamista. Ihan kamalia liikaa käytettyjä riepuja.

Lisäksi varmaan vanhoja (myös pinttyneitä ja kuluneita) tyynyliinoja joihin on ristipistoin kirjailtu hänen nimikirjaimet AK, lahjassa on a:n alle kirjailtu saajan nimikirjain, sukunimen eka kirjain kun on sama niin se saa olla.

Tässä hei vinkkejä ap:lle.

Vierailija
109/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain anopilta teetä, jonka päiväys oli mennyt 11 VUOTTA sitten! 😂😂

Nyt ollaan pimeän ytimessä.

Joo, samaa mieltä. Hiljaiseksi vetää.

Vierailija
110/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä ehdotuksista on oikeasti kivoja :) ja osa aivan hirvittäviä :D Välillä vaikea tietää onko huumoria vai ei :)

Mun kamalin pihilahja oli sellainen elloksen tms. tilaajille erikoistarjous 2.90€ tms.maksava pussilakanasetti. Ei kai miutennpaha, mutta tästä muistutettiin sitten vielä pitkin vuotta, että "kun sait sen hienon pussilakanasetin" ja kyseltiin, että "eikö ole erityisen laadukas setti"...

Vierailija
111/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain tapahtumista ja paikoista saa ilmaisia kyniä. Naistenlehtien välistä näyteshampoita+voiteita.

Näistä voi tehdä paketin, johon kirjoittaa: survival kit. Siinä on ideaa, eikä kukaan pääse kritisoimaan.

Vierailija
112/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paketti anopilta jossa kondomi ja tutti. Eli jos kondomi pettää tai unohtuu, tulee tutuille käyttöä.

Vierailija
113/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut koristeena iso vaaleanpunainen kynttilä joulupossu useamman vuoden. Mies oli rapsuttanut sen valkoiseksi ja antoi lahjaksi. Ajatus kai se tärkein on 😁

Vierailija
114/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta otettu (siis varastettu) kahvimuki. Sellaisen sain viime vuonna avomieheltä lahjaksi. Enkä muuten tietäisi että muki on hänen työpaikaltaa mutta mies oli lähettänyt aikaisemmin kuvan työpaikkansa taukohuoneesta ja samainen muki nökötti pöydällä... Muki on kuitenkin mulla käytössä jatkuvasti enkä oo miehelle maininnu että tiedän sen alkuperän.

Vierailija
115/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai mummoltaan aikanaan bokserit nätissä paketissa. Bokserit oli hyvät ja mummo oli ne ensin pessytkin, vaan sit selvis et mummo oli löytänyt jonkun käytetyt bokserit maasta, pessyt ja antanut lahjaksi :D

Vierailija
116/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuo yleensä 70-luvulta peräisin olevia kulahtaneita joulukoristeita. Tämä vuosi ei ollut poikkeus.

Nää on muuten in nykyään ja niistä saa huutokaupoissa hyvät rahat.

Vierailija
117/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan töissä saamani lahjat aina eteenpäin. Kalleimmat voi toki myydä ja ostaa rahoilla useampia halpalahjoja.

Vierailija
118/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalta otettu (siis varastettu) kahvimuki. Sellaisen sain viime vuonna avomieheltä lahjaksi. Enkä muuten tietäisi että muki on hänen työpaikaltaa mutta mies oli lähettänyt aikaisemmin kuvan työpaikkansa taukohuoneesta ja samainen muki nökötti pöydällä... Muki on kuitenkin mulla käytössä jatkuvasti enkä oo miehelle maininnu että tiedän sen alkuperän.

Entä jos miehesi osti samanlaisen? Havaittuaan työpaikalla, että se on hueno?

Vierailija
119/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Ehdottelette täällä joululahjoja vaikka joulu meni jo??

Vierailija
120/669 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika kadulle ulkoruokintaan, pysyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän