Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit lahjaideat, kertokaa!!

Vierailija
16.12.2017 |

Taa on vuorossa joulu, mieheni suvun kanssa ja tässä viimesen viiden vuoden aikana on paketeista tullut seuraavia asioita:

- kuivakakku jossa vkp 22.12 ja selvästi näkyvissä punaista ale tarraa jota ei jaksettu raaputtaa kokonaan pois.

- kuukautissiteitä siis niitä "näytejuttuja" mitä tulee potin mukana.

- hesekuponkeja

- mieheni rippikoulua, Tiimarin sydänkehyksissä.

Joo ja kyse ei ole köyhistä vaan piheistä ihmisistä. Ollaan kyllä saatu näistä niin paljon iloa miehen kanssa, noita hese kuponkeja nauroin 20 minuuttia vedet silmissä vessassa, niin että mahaan sattui:D

Nyt sitten haluaisin antaa heille myös jotain samantyylistä, auttakaa:)

Kommentit (669)

Vierailija
521/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliini kirjoitti:

On se hyvä, että saa kommentoida täällä, sillä valtamediassa ei narratiivin vastaista tekstiä edes julkaista. Auta armias kun yrittää kommentoida esim. hallituksen aikeita valmiuslain käyttöön ottamiseen. Siinä menee muuten perusoikeudet, oletteko miettineet sitä? Meilläkin on meneillään great reset ja new world orderin alku. Covid-19 on vain psykologinen metodi saada kansa taipumaan sosialistiseen tekoälyjärjestelmään. Tietoja löytyy internetistä, kunhan etsii oikeista paikoista. Meillä on 100% sensuuri ja propaganda valtamedioissa, joten vastuu tutkimuksesta on nyt yksilöillä. Huomaa valtamediassa esitetyt ristiriitaisuudet ja uutisoinnin narratiivi. Kaikki tiet johtavat sosialistiseen systeemiin, jossa yksilönvapauksia ei tunneta. On surullista nähdä ylipainoiset ihmiset puuskuttamassa maskeissaan. Pelko ja hiilidioksiidin hengittäminen vie takuulla sairaalaan. Pk-sektori tuhottu ilman ensimmäistäkään todistetta sars cov 2 viruksesta. Sitä ei ole koskaan edes eristetty ihmisestä. Tutki ja etsi niin eipä löydy muuta kuin väitteitä!!!!

Dr. Carrie Madej

Doctors and scientist for truth

Bitchutesta löytyy videoita

Käytä hakukonetta duckduckgo niin ei ole sensuuria.

ACU2020

World economic forumin pj Klaus Schwap, lue mitä kaveri kertoo heidän suuresta nollauksesta. Taitaa katsos pankit, pörssit ja yksityisomistus tulla päätökseen. Jokaiselle keskuspankkitili, jolta digivaluuttaa voi käyttää, jos otat rokoitteen ja siitä saadun ID2020.

Näillä pääset alkuun ja samalla saat pelastettua itsesi ja läheisesi. Vaikka luulet, että tämä on vain trollausta niin ei ole. Kaikki on totta ja todisteet löytyvät vain tutkimalla.

Miksi kirjoitat noin pitkästi, huonosti ja haparoiden?

Jos haluat tuoda asiaasi esiin, niin pyri ytimekkäisiin lauseisiin sekä selkeään ilmaisuun.

Se toimii. :)

Vierailija
522/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain anopilta lahjaksi parikertaa suihkautetun naisten hajuveden, olen SIIS mies, seuraavana vuonna annoin kirppikseltä löytyneen partakoneen. Jostain syystä vaimo hoitaa nykyään lahjat.

Olit siis ihan hiljaa ja ihastelit sitä naisten tuoksua lahjoja avatessanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi apteekin ilmaiseksi saadun kalenterin. Edellisenä vuonna veikkaus kynän. Meinasi unohtua aikakausilehdet joita pihi sukulainen kerää paperi roskiksesta.

Vierailija
524/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen aineeton lahja;

Kirjoita korttiin :Ajattelen sinusta kauniita asioita.

Vierailija
525/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin voidaan käsittää pihtailuksi, mutta olemme antaneet lastenlapsille lahjaksi mummin ja ukin aikaa. Esim. laivaristeilyjä, pakohuone-seikkailuja, Korkeasaaren käyntejä, Suomenlinnan seikkailuja ym. Vanhemmat saavat vapaa-aikaa, joskus useampia päiviä kerrallaan ja isovanhemmat saavat viettää aikaa lastenlasten kanssa. Lastenlapset saavat viettää aikaa serkkujensa kanssa ja voivat isovanhempien kanssa tehdä/kokea asioita erilailla kuin vanhempien kanssa. Tämä on ollut hyvä lahja kaikkien mielestä. Lastenlapset odottavat aina uutta seikkailua. Tämä kaikenlaisen tavaran ja krääsän aikana olemme todenneet tämän toimivan hyvin. Valokuvia otettu aina kaikista reissuista ja niitä on mukava katsella ja muistella.

Hieno lahja kerrassaan. Lapsille jää tällaisista reissuista koko elämän kestävät mukavat muistot. 

Onhan se noinkin, mutta ei kaikki isovanhemmat ole niin hyvässä kunnossa, että jaksaisivat.  Eikä jostain pohjoisen perukoilta lähdetä viemään lapsenlapsia pakohuoneisiin ja hoploppeihin eikä risteilyille, jos ne lapset asuu etelässä ja isovanhemmat pohjoisessa.  

Se ajan viettäminen lastenlasten kanssa voi tulla maksamaan enemmän kuin joku tavaralahja.  Eli siinä ei ole kyse nuukailusta ainakaan.

Voi käydä vielä niinkin, että syntyy lasten kohdalla eriarvoisuutta.  Esim. minä olen vanhimman lapsenlapseni kanssa käynyt paljonkin  matkoilla ja retkikohteissa yms., vielä toisenkin kanssa kävimme yhden reissun, mutta kolmannen kohdalla en sitten enää pystynytkään, tuli sairauksia.

Elämä ei aina mene niin, niin kuin odottaa.

Aina olen kuitenkin ottanut lapsenlapset luokseni yöksi, kun ovat halunneet tulla.  Ei edes vanhempien minkään menojen takia, vaan ihan muuten vaan.  Onneksi asutaan niin lähekkäin.  

Olemme vielä työelämässä vuoden verran, sitten eläkkeelle. Pohjoisen perukoilta mekin ajelemme Helsinkiin, kun siellä ne lapset ja lastenlapset nyt sattuvat asumaan. Ja kaikki lapsenlapset kerralla otetaan mukaan. Joskus ajelemme metrolla päästä päähän ja seikkailun lopuksi lapset saavat päättää, minne mennään syömään. Ja kyllä mummi ja ukki maksaa lystin. Myös meille tämä on antoisaa aikaa, mitä ei omien lasten kanssa koskaan tahtonut ehtiä tekemään. Loma-ajat voi käyttää näinkin.

Vierailija
526/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alelaarit , löytyy vaikka ja mitä. Susirumia koriste-esineitä esim.

Mies sai runokirjan( oli joku ilmainen bonuslahja jostain kirjakerhosta),

hän ei ole ikinä runoakaan lukenut, tästäkään opuksesta. On siis enemmän käytännön ihminen, korjaa ja rakentaa.

Joskus, vuosia sitten työpaikan pikkujoulupaketista (tiedättehän ne ota juhliin max 5€ pikkulahjapaketti) tuli pari (minusta rumaa) lasista tuiikkukynttilälasi. Seuraavan vuoden pikkujouluihin laitoin pakettiin tuikkukynttilälasit kynttilöineen, pullon vichyvettä ja pullonkorkinavaajan. Mukaan lippunen: "Tuikku murheeseen, joka kodin yleisavain ja seuraavaksi aamuksi pullo katumusvettä. Hyvää pikkujoulua"

Hyvä idea, noin saadaan turhan tavaran määrää vähennettyä kun käyttökelvotonta krääsää ei osteta yhä lisää, vaan se kiertää vuodesta toiseen pakollisina pikkujoulupaketteina henkilöltä toiselle. Ja juhlasta toiseen.

Vierailija
527/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä tallessa niitä postissa ilmasiks tulleita bengalin tiikeri dvd:tä yms. ilmaisia  niin ei muuta kuin anopille joululahjaks.

Tietysti vuosi sitten talletettuun kerran käytettyyn lahjapaperiin käärittynä

Vierailija
528/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, kun filmirullien postituskuoria ei enää jaeta mainosten mukana koteihin - sain aikoinaan sellaisen (tyhjänä, suoraan jätepaperikassista silmieni edessä kaivettuna) mummoltani yhdistettynä 18-vuotis- ja joululahjana.

Jos tuo on totta, niin taisi mummo olla hieman jo seniili...

Totta on! Mummo taisi olla seniilikin, mutta ennenkaikkea hän oli saituuden, pihiyden ja itruuden ruumiillistuma...

Tuskin oli, koska niinkin hyvä lahja oli jo ehditty heittää roskiin.

Vierailija
529/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labroista saa näyteastioita ilmaiseksi. Virtsa- tai ulostenäytepurkkia ei voi ainakaan väittää hyödyttömäksi lahjaksi.

Vierailija
530/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä olemassa lottokuponkeja? Muutama tyhjä sellainen ja korttiin lupaus, että oikealla rivillä voi voittaa jopa miljoonia euroja.

Vierailija
531/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pitkätukkaisilla naisilla on harjoja, joiden piikit ovat painuneet tai vääntyilleet. Sellaisesta saa kivan lahjan esimerkiksi puoliksi tai kokonaan kaljuuntuneelle appiukolle.

Vierailija
532/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman hyödyllinen lahja: hätänumero vaikkapa mustalla tussilla keltaiselle pohjalle tekstattuna. Lahjan saaja voi sitten laittaa sen esille sopivaan paikkaan.

Vierailija
533/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoisella kivellä on aina käyttöä vaikkapa paperipainona tai oven pönkkänä.

Vierailija
534/669 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniruno: lue jokin runo äänitiedostoksi ja lähetä se lahjaksi <3

Vierailija
535/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko antaa usein lahjaksi omia vanhoja vaatteitaan tai joskus tavaroita, joita on itselle hankkinut mutta jotka eivät ole tulleetkaan käyttöön, esim. rihkamakoruja, huiveja, halpoja aurinkolaseja.... periaatteessa kannatan ajatusta kierrättämisestä ja osa vaatteista on ihan kivoja (kaikki hyväkuntoisia), mutta osa ei yhtään makuuni.

Sitten hänellä on ajatus, että määrä korvaa laadun. Esim. kun täytin pyöreitä, sain lahjaksi ison kasan vaatteita hänen komeronsa perältä ja tumman hiusvärin (olen blondi). Mieluisampi lahja olis ollut vaikka halpa viinipullo taikka ei mitään.

Käyttämättä on jääneet ne 2000-luvun alun muotivaatteet. Säästin toki toistaiseksi mahdollisia teemabileitä varten.

Vierailija
536/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisko antaa usein lahjaksi omia vanhoja vaatteitaan tai joskus tavaroita, joita on itselle hankkinut mutta jotka eivät ole tulleetkaan käyttöön, esim. rihkamakoruja, huiveja, halpoja aurinkolaseja.... periaatteessa kannatan ajatusta kierrättämisestä ja osa vaatteista on ihan kivoja (kaikki hyväkuntoisia), mutta osa ei yhtään makuuni.

Sitten hänellä on ajatus, että määrä korvaa laadun. Esim. kun täytin pyöreitä, sain lahjaksi ison kasan vaatteita hänen komeronsa perältä ja tumman hiusvärin (olen blondi). Mieluisampi lahja olis ollut vaikka halpa viinipullo taikka ei mitään.

Käyttämättä on jääneet ne 2000-luvun alun muotivaatteet. Säästin toki toistaiseksi mahdollisia teemabileitä varten.

Ja mä saan näitä työkavereita.

Varmaan kaikki tietää meillä töissä mulla on pari krt vuodessa kirppispaikka.

Mulle tulee joka kk pussukkaa, nyssykkää. Kaikki ollaan tyytyväisiä.

Asun aika lähellä työpaikkaani ja olemme siirtyneet etätöihin jo keväällä.

Marraskuun lopussa minulta haettiin kirppiskuorma ja samalla tuotiin mm Arabian astioita. Kun kirppiksellä menee jotain kaupaksi, rahat jää kirppikselle. Niillä ostetaan samassa paikassa olevia. Minun puolesta ostettiin 250 kpl Arabian astiaa.

Vein satsin, 80 Arabian myymälään, vintage palveluun ja samalla kävin töissä, tiesin sinne oli yksi kollega tuonut kirppistavaraa pöydälleni.

Onneksi minulla oli astioiden vuoksi matkalaukku ja reppu. Ja pyörä.

Sain mennä seuraavana päivänä uudestaan, niin paljon kaikkea oli pöydälleni tuotu.

Vein samalla toisen satsin Arabiaa.

Minulla on vaatekaappi, jonka perällä säilytän kirppistavarat. Kun hyllyjä otetaan pois, sinne mahtuu n 30 laatikkoa.

Kaappi on jo lähes täynnä, vaikka viime kuussa haettiinkin kuorma. Korona on laittanut ihmiset käymään kotia läpi ja tämä näkyy mm meidän komerossa.

Vaikka miten itse toimit, tarpeeton tavara ei tästä maailmasta lopu koskaan.

Vierailija
537/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkattu maski ja käsidesipullon suojus.

Vierailija
538/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mummoni lupasi ostaa minulle auton jos voittaa Eurojackpotista 90 miljoonaa euroa. Hädissään korjasi, että jonkun pienen ja käytetyn. :D

Vierailija
539/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä saan näitä työkavereita.

Varmaan kaikki tietää meillä töissä mulla on pari krt vuodessa kirppispaikka.

Mulle tulee joka kk pussukkaa, nyssykkää. Kaikki ollaan tyytyväisiä.

Asun aika lähellä työpaikkaani ja olemme siirtyneet etätöihin jo keväällä.

Marraskuun lopussa minulta haettiin kirppiskuorma ja samalla tuotiin mm Arabian astioita. Kun kirppiksellä menee jotain kaupaksi, rahat jää kirppikselle. Niillä ostetaan samassa paikassa olevia. Minun puolesta ostettiin 250 kpl Arabian astiaa.

Vein satsin, 80 Arabian myymälään, vintage palveluun ja samalla kävin töissä, tiesin sinne oli yksi kollega tuonut kirppistavaraa pöydälleni.

Onneksi minulla oli astioiden vuoksi matkalaukku ja reppu. Ja pyörä.

Sain mennä seuraavana päivänä uudestaan, niin paljon kaikkea oli pöydälleni tuotu.

Vein samalla toisen satsin Arabiaa.

Minulla on vaatekaappi, jonka perällä säilytän kirppistavarat. Kun hyllyjä otetaan pois, sinne mahtuu n 30 laatikkoa.

Kaappi on jo lähes täynnä, vaikka viime kuussa haettiinkin kuorma. Korona on laittanut ihmiset käymään kotia läpi ja tämä näkyy mm meidän komerossa.

Vaikka miten itse toimit, tarpeeton tavara ei tästä maailmasta lopu koskaan.

No teillä on hyvä systeemi, jos tykkäät myydä tavaraa kirppiksellä ja homma toimii, eli kaikki ovat tyytyväisiä.

Itse en kirppareilla myyntiä harrasta, joten enemmän vaivaa minulle on läjästä epämieluisia vaatteita. Toki aina voi viedä vaatekeräykseen.

Vierailija
540/669 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain juuri tuttavaperheeltä kauniisti käärityn paketin postissa.

Sisällä oli pieni Ikean kassi. Siis sellainen sininen muovinen joita siellä voi ostoksilleen ostaa.

Postipaketin hinta oli se lahja...

Ilmeisesti, ja tosiaan kääre oli kaunis vaikkakin yksinkertainen, että meni siihenkin muutama sentti.

No, ei siinä mitään, otetaan huumorilla :).

Kaikki eivät saa tuollaistakaan  D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi