Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Jes! Tänään Ismolle selviää kuka on ruskakaunotar!
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia aiempi ketju lukittiin?
Nuoria naisnäyttelijöitä haukkuva Ikähullu trollasi ketjun tukkoon. Lukitseminen oli kuitenkin ylläpidolta virhearvio, sillä ongelma ei poistunut. Sama trolli jatkaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan jaksoa Ismon pöyristyminen, tuohtuminen ja mököttäminen kestää ennen kuin oivaltaa tykkäävänsä Jutasta oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan jaksoa Ismon pöyristyminen, tuohtuminen ja mököttäminen kestää ennen kuin oivaltaa tykkäävänsä Jutasta oikeasti?
Tuskin kovin kauan, miettihän se siinä kevään trailerissa että onko homoseksuaali :D
Ihan varmasti Ismo suuttuu myöhemmin Kallelle jos ja kun saa tietää, että Kalle tiesi ruskakaunottaren oikean henkilöllisyyden.
Mun mielestä paras salkkarijakso oli se, jossa Mustavaarat olivat Ullan luona selvittelemässä välejään. Sarja on mennyt parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin kauan, miettihän se siinä kevään trailerissa että onko homoseksuaali :D
En kyllä ihmettelis vaikka Ismo pohtisi pelkästään sen perusteella, että oli palavasti rakastunut ruskakaunottareen pelkkien viestien perusteella. Ismo on aina ylidramaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika erikoista, että Iida muuttu Jutan luokse Hyvinkäälle ja samalla poistui sarjasta. Nyt kuitenkin Jutta pyörii suhteellisen usein Helsingissä.
Niinpä. Jutta ramppaa Helsingissä solkenaan (onko töissä Helsingissä?) ja tulevaisuudessa vielä enemmän, jos niistä tulee Ismon kanssa pari. Iida opiskelee psykologiaa Hgin yliopistossa, mutta asuu silti Hyvinkäällä äitinsä luona. Entäs sitten, jos Jutta muuttaa Ismon kämppään? Outoa sekin, että Iida opiskelee Helsingissä, muttei käy koskaan lounaalla, kahvilassa tms Jannen, Talen tai Sannin kanssa. Nythän Iida voisi palata, koska Sebu on muuttanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika erikoista, että Iida muuttu Jutan luokse Hyvinkäälle ja samalla poistui sarjasta. Nyt kuitenkin Jutta pyörii suhteellisen usein Helsingissä.
Niinpä. Jutta ramppaa Helsingissä solkenaan (onko töissä Helsingissä?) ja tulevaisuudessa vielä enemmän, jos niistä tulee Ismon kanssa pari. Iida opiskelee psykologiaa Hgin yliopistossa, mutta asuu silti Hyvinkäällä äitinsä luona. Entäs sitten, jos Jutta muuttaa Ismon kämppään? Outoa sekin, että Iida opiskelee Helsingissä, muttei käy koskaan lounaalla, kahvilassa tms Jannen, Talen tai Sannin kanssa. Nythän Iida voisi palata, koska Sebu on muuttanut pois.
Itsekin luulin aluksi vain että Iida muuttaisi Hyvinkäälle mutta olisi sarjassa edelleen. Niin oudosti tehty tuo Iidan poistuminen. Ehkä Pinja Kanon pitää taukoa? Tai Rosa Rusanen jatkaa joskus myöhemmin Iidana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin luulin aluksi vain että Iida muuttaisi Hyvinkäälle mutta olisi sarjassa edelleen. Niin oudosti tehty tuo Iidan poistuminen. Ehkä Pinja Kanon pitää taukoa? Tai Rosa Rusanen jatkaa joskus myöhemmin Iidana?
Eikä edelleen maikkari sanonut suoraan Iidan poistuvan sarjasta. Miksi? Aikaa on kuitenkin kulunut suhteellisen paljon. Vaikka Rosa Rusanen palaisi olisi silti Iidan hahmo ollut "poistuneena" sarjasta. Kummallinen keissä kaiken kaikkiaan.
Mikä toi ostoskeskus on, missä noi aina pyörii?
Ihan kuin Ismo olisi ollut Juttaan jo ihastunut vaikka Ruskakaunotar on se ykkönen sille. :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi ostoskeskus on, missä noi aina pyörii?
Näyttää Espoon Sellolta, varmaksi en osaa sanoa.
Aaro vielä tappaa tuon terapeutin, sanokaa minun sanoneen.
Jossain vaiheessa, kun terapeutti nainen hairahtuu esim. kiristämään Aaroa tiedoillaan.
Jos Aaron pahoinpitelystä tehdään rikosilmoitus, niin kuin tehdään koska Kari pidätetään.
Lindan sais jäävätä koska asianomainen on isä.
Kosonen sais harsottomin silmin selvittää totuuden.
Mä en kestä tota Ismon tyhmyyttä.
Miksi se ei vaan tajua jo ..
Kyllä on Gunnarin dementia parantunut äkkiä vai vaikuttiko näyttelijän vaihto? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Gunnarin dementia parantunut äkkiä vai vaikuttiko näyttelijän vaihto? 😂
Kyllä mun isoäidillä tuli dementiaa sairastaessaan pitkiäkin hyviä jaksoja väliin.
Gunnarin lääkitys on nyt kunnossa ja ne hidastaa sairauden etenemistä.
Minkä takia aiempi ketju lukittiin?