Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevia jaksoja:
3331. Eva ja pyhä pihtari 1.3.2018
3332. Gunnar on ryypätkääpä 2.3.2018
3333. Disko tahtoisin jäädä 5.3.2018
3334. Severillä on ikävä äitiä ja nisää 6.3.2018
3335. Janne on kaikkien infokki 7.3.2018
3336. Gunnar joutuu povioikeuteen 8.3.2018
3337. Laitelan lista 9.3.2018
Mistähän nimet on otettu? Viralliselta pressisivustolta ei löytynyt eikä (iltapulu, telkku.com) jostain ne on Wikipediaan kopioitu ellei ole päästä keksitty.
Nyt ne on poistettu sieltä, kun ei lähdettä ollut.
Toivottavasti Kosonen ottaa Karin tosissaan poliisilaitoksella. En muutenkaan tajua mitä ihmettä Kari hyötyisi väittämällä ettei ole lähettänyt mitään papereita postiin? Lindalla kadonnut kokonaan todellisuuden taju tätä tapausta kohtaan.
Ylipäätänsä ärsyttää, kun kaikki vähättelee Aaroa. Ihan varmasti tietävät mitä kaikkea pahaa on saanut aikaan.
Piritta aivan varmasti vuotaa tietonsa ulos. Ehkä jäävät Aaron kanssa rysänpäältä kiinni?
Sebastianin ja Iidan juttu on todiste siitä että jos parikymppisellä tytöllä on suhde vanhemman miehen kanssa, ulkopuolisten pitää puuttua siihen heti. Sebastian käytti Iidaa seksuaalisesti hyväkseen, oikeastaan raiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö ketään muuta spurgu-gunnar? Nykyinen gunnar sopisi paremmin jonkun spurgun näyttelijäksi.
Ei näytä mielestäni spurgulta millään lailla. Ihan siiststi pukeutuu. Näyttelijänvaihdos toki ärsytti aluksi, mutta pikkuhiljaa tottuu.
Näyttääpäs. Huonosti istuvat vaatteet ja muutenkin resuisen näköinen.
"Aki muistaa menneisyydestään kammottavan yksityiskohdan."
No niin, eiköhän hyväksikäyttäjä ole Salme, kuten täällä joku osasi veikata! On vain blokannut noin traumaattisen asian mielestään. Oksennus, oma äiti ja pieni viaton poika. En yhtään ihmettele miksi Akista tuli sellainen kuin on.
En itse osannut kuvitella näin rankkaa käännettä, mutta pisteet käsikirjoittajille rohkeudesta. Tällaista tapahtuu valitettavasti tosielämässäkin, joten hyvä, että vaikeista asioista puhutaan.
Hei, tää salkkarit on fiktiota, ja ihmisten luonteet ja teot sarjassa on keksittyjä. Ei siis voi sanoa "En yhtään ihmettele miksi Akista tuli sellainen kuin on.", koska tää ei ole todellista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tää salkkarit on fiktiota, ja ihmisten luonteet ja teot sarjassa on keksittyjä. Ei siis voi sanoa "En yhtään ihmettele miksi Akista tuli sellainen kuin on.", koska tää ei ole todellista elämää.
Fiktiivisissä sarjoissakin hahmoilla on taustat ja elämäntarina, mikäli näin on käsikirjoitettu. Monesti menneisyyttä avataan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tota Ismon tyhmyyttä.
Miksi se ei vaan tajua jo ..
Koska Salkkarit
Ärsyttää ne pidätykset. Viedään käsiraudoissa, vaikka ei edes ole pistänyt painiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sebastianin ja Iidan juttu on todiste siitä että jos parikymppisellä tytöllä on suhde vanhemman miehen kanssa, ulkopuolisten pitää puuttua siihen heti. Sebastian käytti Iidaa seksuaalisesti hyväkseen, oikeastaan raiskasi.
Tiedän että oot trolli, eikä sulle pitäisi osoittaa minkäänlaista huomiota, mutta mun on ihan pakko.
Sä et ihan oikeasti voi selittää, että tuo olisi joku raiskaus. Et vaan ihan totta voi.
Mulle on tehty seksuaalista väkivaltaa, ja sen kuuleminen, että mun mies (joka on siis mua vanhempi, yli kolmekymppinen mies kun itse oon vähän päälle parikymppinen) olisi raiskannut mut, satuttaa mua.
Joo, ei pitäisi jonkun trollin sanomiset vaikuttaa, mutta kylläpä vaan vaikuttaa.
Mun mies on hellin ja ymmärtäväisin ihminen, joka ei ikinä tekisi mulle mitään pahaa. Toisin kuin mun raiskaaja, joka on mun ikäinen.
Mun puolesta voit jatkaa trollailua niin paljon kuin sielu sietää siitä, miten Sanni on lapsellinen ja paska äiti ja pissis, mut älä pliis puhu raiskauksesta tuossa yhteydessä.
Toivottavasti tunsit edes pienen piston jossain siellä sun trollin sydämessä.
Olipas juonipaljastukset. Aika paljon pystyy niiden perusteella veikkailemaan.
Akin hyväksikäyttäjä on Salme / Salme on ollut myös mukana toiminnassa. Pietarin ja Pepin välille alkaa kehittymään enemmän. Ihan varmasti tulee joku suhde! Lola iskee silmänsä Jiriin ja myöhemmin Jiri on Lolan kanssa bisnestapaamisessa. Salme poistuu sarjasta ja Tiinan ex-mies vetää Talea turpaan. Ulla taitaa hyväuskosena uskoa kaiken mitä Aaro sanoo.
Irina on muuten kommentoinut seiskalle nyt ettei mitään suhdetta ole eikä ole myöskään ollut Losissa vaan on menossa myöhemmin tänä vuonna ja puhunut, että haluaisi katsastaa urajuttuja siellä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eiköhän hyväksikäyttäjä ole Salme, kuten täällä joku osasi veikata! On vain blokannut noin traumaattisen asian mielestään. Oksennus, oma äiti ja pieni viaton poika. En yhtään ihmettele miksi Akista tuli sellainen kuin on.
En itse osannut kuvitella näin rankkaa käännettä, mutta pisteet käsikirjoittajille rohkeudesta. Tällaista tapahtuu valitettavasti tosielämässäkin, joten hyvä, että vaikeista asioista puhutaan.
Ei nyt tehdä Salmesta hyväksikäyttäjää ennen kuin selviää mitä Aki muistaa! Toivottavasti on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tehdä Salmesta hyväksikäyttäjää ennen kuin selviää mitä Aki muistaa! Toivottavasti on jotain muuta.
Salme kuitenkin alkoi vaikuttamaan hieman narsistiselta sen jälkeen kun feikkasi sen sydänkohtauksen. Kuitenkin ollut mukana enemmänkin siinä hyväksikäytössä tai tehnyt muuten pahaa Akille. Jos ei muuten niin ainakin mielenvikainen hymy huulillaan siinä sivusta seuranneena.
Aki nimenomaa puhui kevään trailerissa "kaduttaako sua se, että sä käytit mua seksuaalisesti hyväksi." Jos taas miettii sitä, että Akin papereissahan lukee tästä hyväksikäytöstä. Luulisi siis sitä kautta olleen aina tietoinen kuka teosta on vastuussa? Jokatapauksessa Aki on ollut pieni teon tapahtuman aikaan ja ei edes omaa äitiä tunnistanut. Eli voi hyvin palata mieleen jostain muisto, että Salme olikin jollain tapaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salme kuitenkin alkoi vaikuttamaan hieman narsistiselta sen jälkeen kun feikkasi sen sydänkohtauksen. Kuitenkin ollut mukana enemmänkin siinä hyväksikäytössä tai tehnyt muuten pahaa Akille. Jos ei muuten niin ainakin mielenvikainen hymy huulillaan siinä sivusta seuranneena.
Hitto mä inhoon kun jokaisessa on nykyään jotain narsistimaista. Minä olen narsistin diagnoosin saaneen ihmisen lähiomainen, puhukaa vasta sitten kun tunnette oikean narsistin. Itse en Salmessa narsistia näe hakemallakaan.
Jos äiti kovasti katuu tekojaan ja valintojaan voi se varmasti johtaa epätoivoisiinkin tekoihin, jotta viimeisinä vuosinaan saisi lapsensa kanssa sovun.
En siis puolusta tai syytä koska Akin tulevia muistikuvia ei viellä tiedetä, mutta siis toi on fakta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä inhoon kun jokaisessa on nykyään jotain narsistimaista. Minä olen narsistin diagnoosin saaneen ihmisen lähiomainen, puhukaa vasta sitten kun tunnette oikean narsistin. Itse en Salmessa narsistia näe hakemallakaan.
Jos äiti kovasti katuu tekojaan ja valintojaan voi se varmasti johtaa epätoivoisiinkin tekoihin, jotta viimeisinä vuosinaan saisi lapsensa kanssa sovun.
En siis puolusta tai syytä koska Akin tulevia muistikuvia ei viellä tiedetä, mutta siis toi on fakta!
Omaisesiko ei hae sympatiaa sairauksillaan?
Ismon ja Kallen kahvila oli Espresso House Sellossa. Tykkään käydä siellä joten tuttu paikka!
Rosa Rusanen ei enää palaa takaisin, varma (harmillinen) tieto.