Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan käynyt ennustajalla?

Vierailija
10.12.2017 |

Jos on niin, kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa.

Vierailija
2/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, miksi olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kävi ja järkyttyi. Enkä yhtään ihmettele, kun hänelle ennustettiin kamala kohtalo.

Vierailija
4/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kävi ja järkyttyi. Enkä yhtään ihmettele, kun hänelle ennustettiin kamala kohtalo.

Kävikö toteen

Vierailija
5/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö toteen

No, ei ole käynyt ja tuskin käy.

Vierailija
6/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varokaa kun psykologinen juttu on itseään toteuttava ennuste Jos  vaikka ennustaja ennustaa pahaa, uskot sen ja se ikäänkuin huomaamatta toteutuu. En todellakaan menisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
7/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, enää en menisi. Huonoja juttuja ennustettiin ja toteutuivat. Jälkikäteen ajattelen kyseessä olleen itseään toteuttavan ennustuksen, en, että ennustajalla olisi oikeasti ollut tietoa tulevasta.

Vierailija
8/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, enää en menisi. Huonoja juttuja ennustettiin ja toteutuivat. Jälkikäteen ajattelen kyseessä olleen itseään toteuttavan ennustuksen, en, että ennustajalla olisi oikeasti ollut tietoa tulevasta.

No ei tietenkään ole. Oletko ihan idiootti?

Vierailija
9/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole. Oletko ihan idiootti?

Nykyään vähemmän, ennustajalle mennessä epäilemättä enemmän.

Vierailija
10/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä menkö ennustajalle. Raamatussa kielletään yksiselitteisesti kääntymästä vainajahenkien puoleen. Tunnen ihmisiä, jotka kokevat jääneensä kirousten kierteeseen ennustaja- ja meediokäyntien jälkeen. Jotkut ovat tehneet jopa itsemurhan.

Jumala on tarkoittanut ihmisen elämään siunauksen. Ennustajien vaikutus ihmisen elämään on täysin päinvastainen kuin Jumalan tarkoittama siunaus. Tosin alkuun ennustukset voivat olla näennäisesti hyviä. Loppupeleissä ennustusten takana ovat pahat vomat, joiden tarkoituksena on tuottaa tuhoa ja kuolemaa.

Kyse ei ole mistään harmittomasta jutusta. Seuraukset voivat yltää vuosikymmenien ja sukupolvien päähän. Jeesus Kristus voi yksin katkaista tällaiset siteet ja vapauttaa ihmisen todelliseen vapauteen.

Vierailija
11/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään.

Vierailija
12/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja en suosittele. Suurin osa niistä ei ole tiennyt, mutta yksi tiesi hyvinkin tarkasti. Kerran ennustajalla käynnin jälkeen tuli karmeita henkisiä/hengellisiä asioita eteen. En suosittele. Nykyään turvaan Jeesukseen. Kaikkea ei ole tarkoitus tietää etukäteen. 

Vierailija
13/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin vuosia vuosia sitten sinkkuaikoinani. Ennustaja tiesi tulevan mieheni ulkonäköä myöten, harrastukseksi näki asian joka itse asiassa on hänen ammattinsa. Kaksi tytärtä ennusti, toteutui. En todellakaan itse alkanut toteuttaa ennustusta, yritin melkein järjestelmällisesti vältellä kaikkea hänen ennustamaansa. 

Mikähän siinä on ollut #10 tarjoittamaa tuhoa ja kuolemaa?