Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Saku Salin kävelee käsi kädessä Naomi Cambellin kanssa Cannes’n punaisella matolla, Kalle Laitela suutelee vahtimestaria sairaalan rappukäytävässä. Tasan ei käy roolitus näytteljiöille.
No ei ollut Naomi Campbell vaan Damaris Lewis. Mutta koska molemmat tummaihoisia niin pakkohan kyseessä on olla sama henkilö :D Ja miten 90-luvun malli liittyisi Black Klansmaniin millään tavalla? Luulet, että entinen supermalli saa noin vaan pääroolin huippuelokuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, ettei Aki tuhonnut kaikkia todisteita Camillaa vastaan. Mutta hehkuttakaa te vaan Akin rakkautta Camillaa kohtaan.
Juuri näin! Ainoa ikävä puoli tässä on se, että Camilla rakastaa Akia aidosti. Siksi Aki taas onnistuu kusetuksessaan.
Miten niin? Camillahan näki Akin ja CD:n.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa on nykyään niin vähän mukavia tai edes järkeviä ja asiallisia hahmoja. Kaipa sarjaan vielä uusia hahmoja ilmestyy. Toivottavasti seuraava uusi hahmo olisi mukava.
Sarjaan pitäisi edelleen saada joku uusi perhe. Kaukovaarat taitaa olla viimeinen täysin uusi perhe joka on tullut sarjaan. Pariskunta, joilla olisi vaikka lapsi ja teini.
Olen katsonut netistä 2012-2014 vuoden jaksoja ja oletteko huomannut, että Kallen hahmo on muuttunut siitä ajasta kun hän palasi sarjaan? Silloin Kalle oli rauhallisempi ja maskuliinisempi ehkä. Nykyään vetää jotenkin homommin? En osaa selittää. :D Pete on ollut sarjassa jo 6 vuotta. Kylläpä aika menee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Syystä tai toisesta mieleen jääneitä kamalia pareja sarjan historian ajalta:
Sebastian ja kaikki muut naiset paitsi Isabella
Peppi ja Aki
Kristiina Pohjonen ja Aki
Helena ja Aki
Marianna ja Sergei
Cindy ja Joonatan
Cindy ja Ossi
Iida ja Joonatan
Iida ja Anton
Liisa Salo ja Lasse
Alissa ja Jiri
Katariina ja Jiri
Katariina ja Niko
Katariina ja Antti
Heidi ja Jiri
Paula ja Aaro/Eero
Isabella ja Sergei
Isabella ja Antti
Ismo ja aika moni nainen
Kalle ja melkein kaikki, joiden kanssa miehellä on ollut juttua vain siitä syystä, että eivät ole milloin mistäkin syystä sopineet Kallelle.
Nuo nyt tuli nopeasti mieleen. On varmasti muitakin.
Jirin ja Alissan juttu ei olisi toiminut ikäeron takia. Sehän nyt on selvä.
Huoh. Lopettakaa jo tuo parisuhteista jauhaminen.
Mä tykkäsin Alissan tupareiden toteutuksesta. Mukavaa yhdessäoloa ja kerrankin melkein kaikki pihlajakatulaiset tuli toimeen keskenään. Näitä saisi olla enemmänkin, koska enää ei ole taloyhtiön talkoita eikä pihajuhlia.
Laitoshuoltaja on ällö ja minusta aivan liian päällekäyvä ja painostava. Kunpa Kalle olisi pitänyt pintansa.
Siinä Akin cd-rompussa (vai onko noita enää nykyaikana? :D) on luultavasti kuitenkin jotain ihan muuta, mutta Camilla luulee Akin huijanneen häntä ja kostaa (antaa Seireenille merkin ryhtyä toimeen?). Sitten koston jälkeen selviääkin, että Aki olikin oikeasti tuhonnut kopiot ja tuolla levyllä oli jotain muuta...
"...saa idean, miten houkutella seurapiirirouvat Taalasbiilin asiakkaiksi. Gunnar kutsuu Talen paikalle ottamaan öljytystä Karista kuvia uutta mainosta varten."
Priimaa tulossa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Alissan tupareiden toteutuksesta. Mukavaa yhdessäoloa ja kerrankin melkein kaikki pihlajakatulaiset tuli toimeen keskenään. Näitä saisi olla enemmänkin, koska enää ei ole taloyhtiön talkoita eikä pihajuhlia.
no niinpä. inhottaa katsoa surullisia tai riitelyä ,kun nyt paljo ollut sellasia tällä kaudella. hauskoja jaksoja saisi olla enemmän. se oli hauska missä sebu,isbe ja helena kuljetto paketti autolla multapussia, luuli et on ruumis siinä kun se heiskane kiristi sillo niitä.☺ mustan huumorin ystävä kun olen
Miten jengi jaksaa vieläkin laittaa alapeukkuja ikähullun kommenteille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niinpä. inhottaa katsoa surullisia tai riitelyä ,kun nyt paljo ollut sellasia tällä kaudella. hauskoja jaksoja saisi olla enemmän. se oli hauska missä sebu,isbe ja helena kuljetto paketti autolla multapussia, luuli et on ruumis siinä kun se heiskane kiristi sillo niitä.☺ mustan huumorin ystävä kun olen
mutta siis tykkään myös hauskoista kohtauksista ilman mustaa huumoria mutta jotenki ne uppoo se kun ismokin niitä kissoja sillon vei sinne kristiinaan asuntoon heh😀, oikeassa elämässähän se olisi helkatin väärin mutta sarjassa mikä ei perustu tositapahtumiin se on hauskaa.
Ikähullu vetää täällä taas monologia. Esittää muka edustavansa vastakkaista kantaa.
Voisitko nyt vaan lopettaa tuon ikäeroista ja parisuhteista inttämisen? Ketään muuta ei kiinnosta tuo sun pakkomielle.
Ärsyttää nuo Tiinan huomionkerjäystekstarit Talelle: "Mika laittanut taas ikäviä viestejä..."
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nuo Tiinan huomionkerjäystekstarit Talelle: "Mika laittanut taas ikäviä viestejä..."
Epäilen edelleen vahvasti sitä, että Tiinan kaikki jutut Mikasta ei ole totta. Eikö olisi luonnollista, että Mika tulisi uudelleen vetämään Talea pataan eikä uhkailisi entistä kihlattuaan?
Voisko Camilla alamaailman kautta tietää, että Sergei ei ole kuollut ja ottanut yhteyttä? Seireeni olisi vaihtunut Sergeihin.